Aparthotel Pestana Cascais Ocean & Conference ****

Review geschreven door anna

heerlijk portugees hotel

anna
17-11-2017

Hotel ligt gunstig. Op loopafstand is een "geheime" tuin aan de oceaan met allemaal restaurantjes. Populair bij de locals maar nog niet ontdekt door toeristen. Kamers zijn enigszins gedateerd, maar de schoonmaak is goed en grondig. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam en het ontbijt is goed. De inrichting van de lounge is een beetje ouderwets / traditioneel maar wij vonden dat heel leuk. Tussen 18 en 19 uur is er happy hour in de bar, dus dat nodigt uit voor een drankje. De tuin is groot en er zijn voldoende ligbedden. De bedden in de kamer zijn goed. |Cascais is echt een chique badplaats en zeker het bezoeken waard. Geen geschreeuw en geen goedkoop vermaak.