Hotel Fortaleza do Guincho

Hotel aan zee, Luxe hotel, Kleine hotelsWeer vandaag18°10°
Hotel Fortaleza do Guincho

We hebben een aantal aanbieders voor Fortaleza do Guincho voor je op een rij gezet:

D-reizen
D-reizen
Vakanties.nl
Vakanties.nl

1 review over Hotel Fortaleza do Guincho in het Nederlands

2006

perfekt hotel, kamers zijn niet zo groot maar wel comfortabel, eten was uitstekend en een menu best betaalbaar, geeft je het gevoel echt gast te zijn

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fortaleza do Guincho in Cascais, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fortaleza do Guincho zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.