Hotel Estalagem Villa Albatroz

Kleine hotelsWeer vandaag29°18°

We hebben een aantal aanbieders voor Estalagem Villa Albatroz voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Estalagem Villa Albatroz in het Nederlands

Met vrienden

leuk maar geen 5*

kobus161
10-7-2013

leuk hotel met apart ingerichte kamers, een perfecte ligging. het personeel is vriendelijk, het ontbijt is niet erg uitgebreid maar wel vers en toch voldoende. Voor mensen die licht slapen een slecht hotel i.v.m. geluidsoverlast van buiten en het restaurant in het hotel, ook de geur van knoflook door het restaurant is duidelijk aanwezig. Dit hotel is voor ons geen 5* waard maar 3*

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Estalagem Villa Albatroz in Cascais, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Estalagem Villa Albatroz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.