Hotel da Vila ***

7,4

5 reviews over Hotel da Vila in het Nederlands

goodmorning zeggen blijkt moeilijk

Sjomar, 21-10-2008

Ligt op een perfecte locatie, in het centrum, dicht bij het strand en station. We vonden het raar dat de naam niet buiten op het hotel staat??? Binnenkomst erg mooi. De kamers klein maar wel verzorgd. Bed was niet voorzien van een spiraalbodem o.i.d. maar een triplexplaat! De kamer werd goed schoongehouden. Het ontbijt was eenvoudig en elke dag hetelfde. Het personeel achter de balie zei geen boe of ba. Waren alleen maar geinteresseerd in het computerscherm.Er kon amper een groet af. Wij ervaarden dit als erg ongastvrij. Op de bovenste verdieping mocht je op een terras roken. Er stond geen asbak en de berg peuken groeiden met de dag. Op deze site lees ik nu dat er de mogelijkheid was om fietsen en een kluisje te huren. Dit is ons niet verteld. Al met al geen verkeerd hotel. Het personeel eens op een sociaalvaardigheidscursus sturen zou geen overbodige luxe zijn!

Vlak bij centrum Toch rustig WiFi in hotel maar geen op

P.H. van Putten, 18-7-2008

Vlak bij centrum Toch rustig

WiFi in hotel maar geen bereik op kamer

Nieuw hotel, met parkeergarage (betalend)

tom, 28-3-2008

Nieuw hotel, met parkeergarage (betalend).

Kamers zijn niet erg groot, geen minibar, geen stoelen/zetels, geen vestiaire. Wel netjes, en badkamer ook in orde.

Rustig gelegen, 200 van de kust.

Ontbijt is een zeer eenvoudig buffet, eieren kan je bestellen (inbegrepen in de prijs), en worden vers bereid. Helaas weinig verse groeten en fruit.Geen restaurant.

WiFi Internet alleen in de lobby (betalend), niet op de kamers.

geboekt via touroperator

Jeroen, 17-1-2008

geboekt via touroperator. Nette kamers in een modern hotel, maar weinig ruimte. Kamers 114 en 214 grenzen aan nachtclub, wat 's nachts wel te horen is, echter niet heel erg hinderlijk. In het centrum van het gezellioge stadje en op 500 mtr van de trein naar Lissabon

kleine, maar schone kamers met nieuw sanitair

erica, 26-8-2007

kleine, maar schone kamers met nieuw sanitair. Vriendelijk personeel. Redelijk ontbijt. Centraal gelegen t.o.v. station, winkels en strand.

We hebben een aantal aanbieders voor da Vila voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel da Vila in Cascais, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel da Vila zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel da Vila scoort een 7.4 uit 10 op basis van 5 reviews.