Hotel Casa Vela Guest House

Kleine hotelsWeer vandaag24°16°
Hotel Casa Vela Guest House
9,9

We hebben een aantal aanbieders voor Casa Vela Guest House voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Casa Vela Guest House in het Nederlands

Rustig en relaxed

Vanessa Knegtmans
6-9-2016

Casa Vela is een verbouwde villa in een woonwijk met 15 kamers op 10 minuten loopafstand van het gezellige centrum van badplaats Cascais. De luxe kamers zijn individueel ingericht. Er is een mooie tuin met zwembad waar je rustig kunt zonnen. Ontbijten kan de hele ochtend van een buffet, ook op het terras. Er is een gezellige grote huiskamer met honestybar. Wel overdag betalen als je je auto in de straat wil parkeren. Leiding spreekt perfect Engels.

Prima hotel, gewoon doen!

Hans Manders
10-7-2012

Hotel Casa Vela, is gelegen in een rustige wijk van Cascais, maar wel het centrum op loopafstand (15 min.). Casa Vela is een oude, gemoderniseerde villa, met daaraan een nieuw gedeelte gebouwd. Het geheel is prima onderhouden en bijzonder sfeervol ingericht. Wij hebben geslapen in het nieuwe gedeelte in een superior room. Het personeel is bijzonder vriendelijk en behulpzaam en weet de weg naar diverse goede (goedkope) restaurantjes in de omgeving. Hotel was bijzonder goed verzorgd en schoon, ook de tuin en het zwembad zagen er prima uit. Ontbijt prima verzorgd, met voor elk wat wils.

Er is geen bar, maar wel een minibar in de lounge/huiskamer, die altijd goed gevuld is met zowel fris, als wijn en sterke drank, zelf even noteren wat je gebruikt. (bar of honesty). Kortom prima hotel met prima personeel en zeker een aanrader. Eigenlijk verdient het een 10, maar ja die geven we eigenlijk nooit, want er kan altijd wel iets beter, al zouden we zo direct niet weten wat.

Casa Vela is een geweldig guesthouse! Alle 15 kamers hebben de naam gekregen van een Portugese kolonie en elke kamer is in de stijl van het land gedecoreerd. Alles is even stijlvol en ademt rust uit. Dit geldt ook voor de mooi aangelegde tuin. Het goed verzorgde ontbijt konden we binnen of op het dakterras nuttigen. De staf was ongelofelijk vriendelijk en behulpzaam, niets was te veel en er was altijd tijd voor een praatje. Je kon aan alles merken dat de sfeer onderling goed was. Het huis bevindt zich in een rustige woonwijk op hooguit 10 minuten wandelafstand van het centrum van Cascais en van het strandje in het centrum. In de periode dat wij er waren (begin juni), was het hotel vol, maar dat was absoluut niet te merken, we hebben op geen enkele manier last gehad van de andere gasten. Een lang verhaal kort: het is niet echt goedkoop maar je krijgt honderd procent waar voor je geld!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Casa Vela Guest House in Cascais, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Casa Vela Guest House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.