Hotel Albatroz

Anders

Super fijn hotel

PRASING
25-10-2011

Wij verbleven 8 dagen in het hotel in kamer 801 en wij vonden het een heel fijn hotel zeer goede bediening vriendelijke receptie lekkere lunch gerechten en een geweldig ontbijt met verse sapjes,het hotel heeft een goede ligging 3 minuten naar het trein/bus station voor directe verbinding naar Lissabon en Sintra of 5 minuten naar Casino Estoril en toch direct aan de zee en strand.

2007

Een kleinschalig hotel wat is gelegen op een rots

Cees Bouwman
4-6-2007

Een kleinschalig hotel wat is gelegen op een rots. In de ontbijtzaal is in de vorm van een schip een gedeelte aangebouwd. Hierdoor heb je het idee dat je op een schip zit. Geweldige service. Vriendelijk personeel. Echt een aanrader.

2005

Een schitterend gelegen hotel

Sylvia Goorhuis
17-3-2005

Een schitterend gelegen hotel. Wel is dit hotel naar mijn mening niet goed onderhouden, de service daarentegen is optimaal. Vanuit het hotel loop je zo het centrum van Cascais in.

Het ontbijt kost EUR 15,= per persoon en ziet er fantastisch uit. De albatrossen worden gevoerd vanuit de ontbijtramen door het personeel wat een geweldig uitzicht is.

We hebben een aantal aanbieders voor Albatroz voor je op een rij gezet:

De Jong Intra
De Jong Intra

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Albatroz in Cascais, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Albatroz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.