Bed and Breakfast Quinta da Montanha

Meer bedandbreakfast info
Tonen op kaart

112 reviews over Bed and Breakfast Quinta da Montanha

• 7Gezin met 2 kinderen09-08-2015

We hebben ons prima vermaakt!

Zeer goed onderhouden en mooi gelegen quinta. Voor ons was de gastvrijheid niet helemaal wat we ervan verwacht hadden. Nog geen paar minuten 'binnen' of de huisregels werden ons al medegedeeld ( met name de zonnebrand die niet voor het zwemmen gesmeerd mocht worden, hoe moet een kind zich dan beschermen tegen de zon? ) en werd er vrijwel direct gevraagd naar het restant verschuldigd bedrag die Hans en Toos cash bij aankomst willen ontvangen. Daarnaast hebben wij ook niet begrepen waarom er tijdens ons verblijf geen BBQ werd georganiseerd. Op de site word hier wel over gesproken....vreemd.... Sociale controle was vrij hoog, misschien wel te hoog....het gevoel dat je in de gaten word gehouden..... Fijn was de broodjesservice die aangeboden word, de nabijheid van leuke uitstapjes en het strand. De tent waar we in verblijven was helemaal ok, we hebben goed geslapen.

• 8Familie Bral - De Coensel29-07-2015

Ontspannend verblijf in mooie omgeving.

Toos en Hans hebben het goed voor mekaar in de Quinta da Montanha. De studio was proper en smaakvol ingericht. Alles was aanwezig (excl. een grotere kookpot), alleen de koelkast viel wat tegen. Het ontbijt is goed, zonder meer. De site zelf is prachtig en goed onderhouden. Toos en Hans staan open voor al je vragen en geven je interessante tips. De bibliotheek in de cantina bevatte interessante boeken en tijdschriften. Wij misten wel een beetje 'hollandse gezelligheid'. In tegenstelling tot andere bezoekers van de Quinta kregen wij geen wekelijkse BBQ met de andere residenten... Raar... Prijs/kwaliteit zit het wel snor. Het verblijf op zich is niet goedkoop, maar de aangeboden dranken zijn meer dan schappelijk van prijs. De ligging (nabij Caldas da Rainha) is super. Je kan vele uitstappen maken zonder uren onderweg te zijn. Toch wel een aanrader dus, zeker omwille van de service, maar wellicht toch niet voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in juli 2015

• 8Annemarie26-07-2015

netjes, misschien wel te netjes

Quinta da Montanha is een supergoed onderhouden complex van een paar appartementen en twee safaritenten. De eigenaren, Toos en Hans, werken hard om alles schoon en netjes te houden en dat is te zien! Dat is natuurlijk prachtig maar wat ons betreft ook wel een nadeel. Bij aankomst werden we op verschillende regels gewezen zoals bijv niet insmeren voordat je gaat zwemmen, eerst douchen voordat je gaat zwemmen, en geen eigen eten en drinken in de Cantiga. We kregen daardoor wel het gevoel dat je niet helemaal relaxed je gang kon gaan maar erg op moest letten of alles netjes bleef.

• 8Wia Oost19-07-2015

Paradijsje in Portugal

Midden in het toch wel arme Portugal, ligt dit paradijselijke onderkomen.

• 9Marcel en Marjo Bergen13-06-2015

Een mooie vakantieplek

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad op quinta da montanha. We wilden genieten van de rust en de omgeving, nou dat kon zeker op deze mooie plek. Hans en Toos hebben hier echt iets moois van gemaakt, verder zijn ze heel gastvrij krijg je een heerlijk ontbijt en ziet het er allemaal schoon en verzorgd uit. Als je wilt geven Hans en Toos je leuke tips en er is verder genoeg informatie om in te zien.

Gereisd met partner in mei 2015

• 9Theo Verkleij17-05-2015

Zeer tevreden

Wij hebben in de meivakantie 10 dagen met drie kinderen (11-8-5 jaar) een safaritent gehuurd.
    Alles wat je nodig hebt is aanwezig. Heel schoon en netjes . Heerlijke bedden. De handdoeken service top! De eigenaren hebben er echt lol in om het de gasten naar de zin te maken. Genoeg te doen in de omgeving. In het dorpje zelf zijn verder geen faciliteiten. Wel in het stadje Caldas da Rainha, ongeveer 10 minuten rijden met de auto. Er is genoeg te doen in de omgeving. Dankzij de waardevolle tips van de eigenaar hebben we veel gezien: dorpjes, markten, wandelingen gemaakt, en diverse stranden bezocht. De omgeving is zeer divers. Een dagje luieren op de quinta is ook heerlijk!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

• 10Liesbeth Lammers13-05-2015

Geweldig!

Heerlijke accommodatie met mooie studio, nog mooier uitzicht. Heel goed verzorgde quinta, geweldig ontbijt. Je moet het ervaren hebben.

Gereisd met partner in mei 2015

• 9jeroen.scholtenlinde11-05-2015

Mooie locatie, vriendelijke eigenaar: prima!

Heerlijke week gehad met 2 jonge kinderen en een puber (die het ook heerlijk vond!). Terrein en appartement zijn prima verzorgd! Gastvrije en behulpzame eigenaar. Op 1 uur afstand (met auto) veel leuke uitstapjes mogelijk. Het mooie zwembad is door onze kids veel gebruikt (wij er op heerlijke ligbedden naast!). Wij zullen Quinta da Montanha zeker bij anderen aanraden!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

• 10Karin van den Eijnde28-04-2015

Geweldige plek

Eerste indruk was dat alles netjes en schoon was. Gastheer en gastvrouw hele gezellige mensen. Genoeg te doen in omgeving.

Gereisd met oudere kinderen in april 2015

• 7Inke01-01-2015

Nette, goed verzorgde quinta.

Wij zijn wat minder enthousiast dan de meeste bezoekers van deze quinta. Inderdaad is alles zeer netjes verzorgd en schoon. Maar wij vonden de sociale controle wel erg groot. Opmerkingen over onze bedtijd, de hoeveelheid broodjes("jullie zijn wel grote eters") en hoe laat we wakker worden, vonden wij wat minder. Glas in een la zetten, waardoor het snel breekt en dan wel laten betalen. Toiletpapier dat in een vuinisbakje moet ipv doorspoelen(en dat met 5 personen). Een erg krakende vide waar de kinderbedden staan, waardoor we slecht sliepen. De eigenaren spreken nauwelijks portugees. Hans is een schat, Toos bedoelt het heel goed maar kletst wel ontzettend veel zodra je een vraag stelt. In de zomer zijn er naar ons idee wel heel veel mensen. Maar dan zal de sociale controle e.d. veel minder zijn doordat er veel meer mensen zijn. Wat ons betreft niet voor herhaling vatbaar ondanks de nette mooie goed verzorgde locatie.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2014

27 tips over Bed and Breakfast Quinta da Montanha

• Marjo Deutsch, 22-06-2014 Rapporteren

Een goede routebeschrijving naar de Quinta zou fijn zijn.

• Marij, 08-06-2014 Rapporteren

Genieten van een heerlijk verzorgd ontbijt en diner in de cantiga.

• D. Stevens, 16-06-2014 Rapporteren

Je kunt hier een van de 2 safaritenten huren... dit is absoluut een aanrader, zeker met kinderen. Het zijn ruime tenten met heerlijke bedden en een eigen sanitairruimte.

0 vragen over Bed and Breakfast Quinta da Montanha

Bed and Breakfast Quinta da Montanha info