Bed and Breakfast Quinta da Montanha

Tonen op kaart

112 reviews over Bed and Breakfast Quinta da Montanha

• 9Kirsten van Oosterhout20-10-2015

kleinschalig en netjes

Wij verbleven met 2 volwassen en 3 kinderen (10,11 en 13 jaar) in een van de twee huurtenten. De tent was van binnen heel handig ingedeeld en buiten stond een grote tafel met grote parasol en hangmat. Erg fijn om je eigen sanitair naast de tent te hebben. Tip vraag om de tent nadat het sanitair die ligt meer privé. Het terrein ziet er perfect verzorgt uit! Het was heerlijk om 's middags bij het zwembad te liggen. De bbq was erg goed, heel goede kwaliteit vlees en vis. Ze zouden wat mij betreft meer maaltijden mogen organiseren. Zeker op zaterdag als je aangekomen bent. Dan is het fijn om niet te hoeven te koken en meteen kennis te maken met de andere gasten.De quinta ligt heel centraal, veel uitstapjes mogelijk.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 10Peter en Simone11-10-2015

Heerlijk!

Na 3 dagen Lissabon aangekomen bij Hans en Toos, het voelde als thuiskomen! Wij verbleven 3 nachten in studio Peniche, mooie kamer met heerlijke bedden, helemaal wat we ervan verwachtte! Genoten van overheerlijke ontbijtjes, wijntjes en gezelligheid in de avond! Bedankt voor de super fijne dagen, we komen graag nog eens terug :-)

Gereisd met partner in oktober 2015

• 10Marij08-10-2015

Fantastisch !

Heerlijke accommodatie in een mooie omgeving. Wij hebben geslapen in het appartement, wat ingericht is met comfortabele heerlijke bedden. Uitstekende gastheer en gastvrouw die altijd voor je klaar staan. Eten en ontbijt kan op verzoek verzorgd worden. Kortom fantastisch.

Gereisd in september 2015

• 10Ab en Tiny08-10-2015

Gastvrijheid, betrokkenheid

Quinta da Montanha was geweldig! Prachtige accommodatie en daarnaast een grote gastvrijheid en persoonlijke betrokkenheid!

Gereisd met partner in oktober 2015

• 9Michelle21-09-2015

Ontzettend genoten

Als grote fans van campingvakanties hebben wij voor de verandering nu eens dit geprobeerd. Een prachtige grote en goed uitgeruste safaritent op de quinta van Hans en Toos. Zoals in andere recensies genoemd is de quinta een prachtige plek die perfect wordt onderhouden. Onze zoontjes van 1 en 3 vonden het heerlijke en schone zwembad en de trampoline fantastisch. Ook de barbeque en eenmaal een driegangenmenu in de Cantiga met de andere gasten waren heerlijk en gezellig. Hans en Toos beheren de quinta vol overgave. Ze leveren perfecte service, maar houden alles inderdaad vrij nauwlettend in de gaten. Al met al hebben wij een heerlijke vakantie gehad en zou ik de quinta zeker aanbevelen aan anderen. Persoonlijk kwamen wij wel tot de conclusie dat wij een lichte voorkeur hebben voor een camping, omdat dit naar onze zin net iets te kleinschalig is. Maar dat is een kwestie van smaak en bovendien waren wij helemaal aan het einde van het seizoen in een rustige week.

• 9Agnes en Jan03-09-2015

geweldig goed.

De gastvrouw en gastheer wonen op de Quinta. Ze willen je graag met zoveel mogelijk tips voorzien om een leuke vakantie in Portugal te hebben. Wij werden s'avonds bij aankomst ontvangen met koffie. Wij huurden een studio. Deze was heel ruim en heel schoon. Net als de hele Quinta heel schoon en netjes is. Het zwembad dus ook. Fijne ligstoelen erom heen. Er is 1 keer per week een bbq waar je je voor kunt opgeven. Voor de kinderen een aparte tafel met een kinder bbq. De prijs is lager dan in een restaurant, terwijl het aanbod uitgebreid is. Wij waren in de zomervakantie, en toen waren er kinderen van alle leeftijden. Ze konden makkelijk met elkaar in contact komen door de gezamenlijke cantina, door de grote trampoline, en bij het zwembad. Voor de kinderen dus genoeg speelplezier. In de omgeving genoeg leuke stadjes, stranden en natuur. Het ligt wat afgelegen waardoor je wel wat moeite hebt om het te vinden. Maar je bent daarna op een mooie plek door bos en boomgaarden omringd.

• 10Fam. snaterse02-09-2015

Super

Heel leuk en prettig verblijf gehad. Schoon en netjes en zelfs een eigen douche en toilet vlakbij de safaritent. De trampoline en hangmat waren een succes bij onze 6-jarige zoon (ook bij de andere kids) en er zijn allemaal spelletjes en zelfs een hut. Alles was erg verzorgd en schoon en het zwembad is mooi en er zijn lekkere ligstoelen. We hebben er ook heerlijk gegeten met de andere gasten en zijn dagelijks op pad geweest om de omgeving te verkennen. De tent was super uitgerust met heerlijke bedden. Kortom: een leuk en prettig verblijf!

• 10Dirk25-08-2015

ontspannen, mooi

Quinta da Montanha ligt op een rustige en mooie plek vlak bij het stadje Caldas da Rainha waar veel te beleven valt. Ook de vele stranden en oude stadjes in de buurt zijn meer dan de moeite waard om te bekijken. De Quinta ziet er prachtig uit en is ruim opgezet. De bedden zijn heerlijk (dat is lang niet overal zo) en onze kamer was erg groot met een klein keukentje erin waar we ons eigen ontbijt konden maken. Toos en Hans stonden altijd klaar als we iets wilde vragen of iets nodig hadden. Op de eerste dag en laatste dag hadden we ontbijt besteld en dat was ook super met heerlijke verse broodjes. Op de Quinta is genoeg te doen voor kinderen maar ook voor volwassen (heerlijk zwembad, jeule de boule, boeken om te lezen) en je kan in de avond heerlijk in de buitenkeuken zitten. Al met al een super verblijf van een week. Echt tot rust gekomen en veel gezien. Zouden zo weer terug gaan.

Gereisd met partner in juli 2015

• 10JeePee21-08-2015

Geweldige week gehad

Wat een mooi plekje - wij zaten in de safari-tent, en die was helemaal prima. Fijn om gewoon te kunnen staan in de tent en een goed werkblad te hebben bij het kookgedeelte. Bedden erg goed en alles zeer netjes.

Wij vonden de gastvrijheid van Hans en Toos en daarmee de sfeer op de Quinta fantastisch. Voor ons geen enkele bedenking bij de regels van het huis, die volstrekt normaal zijn en we op menig andere goed onderhouden en met zorg gerunde plek tegen komen (zo blijft het namelijk ook goed onderhouden). Wij hebben genoten van de fantastische barbecue met andere gasten op vrijdagavond. Ongelooflijk lekker, besllist niet duur en heel erg gezellig. Ook daar herkennen wij de negatieve commentaren over het missen van de barbecue niet: wij hebben gewoon gevraagd of Hans en Toos tijd en zin hadden in die barbecue. Juist een teken dat ze zich niet opdringen!

Ook de ligging is uitstekend!

Kortom: wij hebben een topverblijf gehad op Quinta da Montanha en komen heel graag nog eens terug!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 9Jeannette17-08-2015

Heerlijk

Wij hebben genoten van ons verblijf in de safari tent. De bedden waren heerlijk. Hans en Toos zijn een vriendelijke en warme gastheer en gastvrouw. De Quinta is mooi gelegen en erg netjes onderhouden. De omgeving biedt binnen een uur rijden genoeg te doen van strand tot stad. Hans en Toos koken op verzoek voor hun gasten maar dringen dit niet op. Wij hebben hier 1 keer gebruik van gemaakt en de vis was heerlijk. Beslist voor herhaling vatbaar

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

27 tips over Bed and Breakfast Quinta da Montanha

• Marjo Deutsch, 22-06-2014 Rapporteren

Een goede routebeschrijving naar de Quinta zou fijn zijn.

• Marij, 08-06-2014 Rapporteren

Genieten van een heerlijk verzorgd ontbijt en diner in de cantiga.

• D. Stevens, 16-06-2014 Rapporteren

Je kunt hier een van de 2 safaritenten huren... dit is absoluut een aanrader, zeker met kinderen. Het zijn ruime tenten met heerlijke bedden en een eigen sanitairruimte.

0 vragen over Bed and Breakfast Quinta da Montanha

Bed and Breakfast Quinta da Montanha info