Bed and Breakfast Quinta da Montanha ***

Bed and Breakfast Quinta da Montanha
Bed and Breakfast Quinta da Montanha
9,3

112 reviews over Bed and Breakfast Quinta da Montanha in het Nederlands

Geweldig! Een paradijsje voor oud en jong!

Lida Oud, 6-8-2017

We waren met onze hele familie (4 gezinnen) bij de Quinta en hadden de beschikking over alle accommodaties. De Quinta ligt in een prachtige omgeving en heeft een wijds uitzicht. De service was geweldig, niets was te veel gevraagd. De kinderen vermaakten zich in het zwembad, op de trampoline, de jeu de boules baan en alle andere speelmogelijkheden. De Quinta is heel overzichtelijk, waardoor de volwassenen konden relaxen en genieten van de voorzieningen, het eten, het uitzicht en de gezellige avonden bij de houtkachel in de Cantiga.

Vanaf de Quinta zijn mooie wandelingen te maken.

Dichtbij is het prachtige strand bij Foz do Arelho. En mooie plaatsen zoals Obidos en Nazaré. Kortom: alle ingrediënten voor een heerlijke ontspannen vakantie voor jong en oud.

Heerlijk

Annick en Benny, 19-6-2017

Hans en Toos zijn geboren gastheer en -vrouw. Je wordt hartelijk verwelkomd door hen en je komt tijdens je vakantie niets te kort. Ze zijn erg behulpzaam en helpen je graag op weg met al je vragen. We hebben in een van de studio's geslapen. Alles was kraaknet en picobello in orde. We hebben erg van deze vakantie genoten en zouden deze B&B dan ook aan iedereen aanbevelen.

Superweekend bij lieve gastvrije mensen

Pedro en Jolanda, 18-6-2017

Wij zijn superverwend tijdens ons verblijf bij Toos en Hans. Lekker uit kunnen rusten in een nette, sfeervol ingerichte kamer. Op de afgesproken tijd stond er elke morgen een heerlijk ontbijt klaar. De gehele accommodatie is tot in detail netjes en verzorgd. Genoeg tips gekregen om bekijken en te doen.

Om nooit te vergeten! Een paradijs!

Jasmijn en Reinaart, 4-6-2017

Prachtig verblijf gehad deze week. Alles met veel smaak en liefde gemaakt. Zeer nette, ruime en gezellige slaapstudio. Niks op aan te merken. Bedankt voor de mooie tijd samen met de sympathieke Toosje en Hans

Prachtige B&B in een heel mooi stukje Portugal.

Peter en Janneke, 9-5-2017

De eigenaren Hans en Toos zijn zeer gastvrij en weten waar de mooie plekjes te vinden zijn. Een aanrader is de wekelijkse barbecue.

In het gebied liggen prachtige witte stranden en als je van surfen houdt kun je hier je lol op. Ook een bezoek aan de grotten is aan te raden.

heerlijke, kleinschalige plek op top locatie

Nico&Karin, 5-5-2017

Dit is een heerlijke, kleinschalige plek op een prachtige locatie in een stukje Portugal dat nog niet ontdekt is door de massa. Een mix van Brabantse gemoedelijkheid en Portugese gastvrijheid is wat je kunt verwachten!

Hans en Toos denken met je mee, geven leuke tips over uitstapjes, restaurants, routes enz. De kinderen vonden het geweldig op de quinta, mooi zwembad, trampoline, jeu de boules baan, hangmat en iedere dag op zoek naar hagedisjes, slakken enz

Broodservice iedere ochtend zodat we hebben ontbeten met verse broodjes van een bakker in de buurt, top! Ook van de bbq avond en kip piri piri avond hebben we lekker genoten! Hans en Toos zijn ook nog eens goede kokkies!

We hebben zowel de safari tent als studio getest en beiden waren prima accommodaties: erg schoon, gezellig en ruim, ook met 3 kindjes😄

Jammer was dat het niet eenvoudig was de tent open te vouwen zodat we 'binnen' moesten koken.

En bij de studio was het voor ons opletten dat de kinderen niet te snel bij het zwembad waren zonder ons. Enerzijds jammer dat het niet verwarmd was, anderzijds was het water daardoor erg schoon (en milieuvriendelijk!)

Quinta da Montanha is een fantastisch verblijf.

Familie Van Wijk, 13-10-2016

Quinta da Montanha is een prima stek. Tijdens onze rondreis door Portugal verbleven wij hier 10 dagen in september met onze kinderen en kleinkinderen. De combi van een appartement en een safaritent was een goede keus. Door de kleinschaligheid is alles heel persoonlijk. Super mooie tuin die goed past in de omgeving, met een heerlijk zwembad. Onze kleinzoon van 4 jaar was op de eerste dag al zo enthousiast dat hij er meteen al wilde blijven wonen.

Hans en Toos maken een heerlijke maaltijd en zijn zeer communicatief naar hun gasten. Een goede plek om van hier uit de streek te verkennen.

Fantastische locatie!

Petra Elsinga, 2-9-2016

Wat een heerlijke vakantie hebben we gehad op de quinta! Het voelde direct als thuis. Lieve mensen, een prachtige locatie, heerlijke accomodatie, een echte aanrader!

Hans en Toos zijn een heel hartelijk stel. Er is ze niet snel iets te veel. Alles is keurig onderhouden. De tent waar in wij sliepen was helemaal af inclusief een lekkere hangmat voor de deur. Het zwembad is niet groot maar voor het aantal gasten prima te doen. Geen gedoe met zwembadtijden en speelgoed in het water. We hebben nog deelgenomen aan een BBQ die echt buitengewoon goed verzorgd was.

De omgeving is prachtig. Leuke plaatsjes in de buurt en prachtige stranden. De zee is wel wild vergeleken met de Algarve en ook een stuk frisser maar er zijn wel plekken waar je met kleine kinderen ook prima van de zee kan genieten.

Paradijsje in het hart van Portugal

Paul, 21-8-2016

Met ongeveer 20 personen is er een ongedwongen samenzijn. Vooral de kinderen zoeken elkaar op. Alles is zo netjes dat je aanvankelijk denkt dat het niet zo kindvriendelijk is. Niets is minder waar.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Quinta da Montanha in Casal do Frade, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Quinta da Montanha zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Quinta da Montanha scoort een 9.32 uit 10 op basis van 112 reviews.