Bed and Breakfast Quinta Cova do Grilo

Bed and Breakfast
Bed and Breakfast Quinta Cova do Grilo

1 review over Bed and Breakfast Quinta Cova do Grilo in het Nederlands

Wat een gastvrijheid en dat op top locatie.

Ben
15-10-2016

De ruime woning is prachtig ingericht en van alle gemakken voorzien. De eigenaars zijn bijzonder gastvrij en doen alles om je vakantie perfect te laten verlopen. De borrel op het terras, de BBQ aan huis, het zwembad van enorme afmeting maken het verblijf heel prettig en dat allemaal op een top locatie. Nederlandse tv en goede WiFi zorgen voor up to date nieuws. Zorg ervoor dat kind kan zwemmen, want zwembad niet afgeschermd voor kleine kinderen.

Gereisd Met partner in juni 2016

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Quinta Cova do Grilo in Casal das Freiras, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Quinta Cova do Grilo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.