Hotel Sana Silver Coast

HotelKinderhotelWeer vandaag25°16°
Hotel Sana Silver Coast
9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Sana Silver Coast voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Sana Silver Coast in het Nederlands

Prima hotel

Hans Van Der Looven
2-7-2017

Zeer nette kamers. Uiterst vriendelijke bediening en onthaal. Uitstekende regionale keuken. Aanrader.

Hotel tegenover park en tegen centrum

HenkR
8-10-2016

Net gerenoveerd hotel. Ontbijt is simpel. Kamer en badkamer ruim genoeg. Parkeren is gratis in de parkeergarage van het er achter gelegen winkelcentrum.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sana Silver Coast in Caldas Da Rainha, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sana Silver Coast zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.