Vakantiepark Quinta Laranja

Tonen op kaart

198 reviews over Vakantiepark Quinta Laranja

• 10Kelly25-05-2017

Top plek in autentiek Portugal

Mooie kleinschalige locatie welke door Nederlandse eigenaren is opgebouwd. Huisjes en tuinen zijn perfect onderhouden en alles is ook zeer kindvriendelijk opgezet.

Vanuit hier kun je makkelijk met de auto plaatjes bezoeken in een straal van 30-60min met de auto.

• 10Onderkomen
    • 10Activiteiten

Loes, eigenaar, 29-05-2017

Beste Kelly, bedankt voor je geweldige review en fijn om te horen dat jullie de quinta zo gewaardeerd hebben. Nogmaals bedankt voor jullie komst en hopelijk tot ziens. Groetjes Jeroen en Loes

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

• 8Fam Leenen11-05-2017

Prachtige plek, mooie omgeving.

Heerlijk vertoeven in de mei vakantie!

• 7Onderkomen

Loes, eigenaar, 29-05-2017

Beste familie Leenen, Bedankt voor jullie review met de mooie foto´s. Groetjes Jeroen en Loes

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

• 10Annette Houterman10-05-2017

Wat een heerljike plek!

Quinta Laranja is echt een enorme aanrader, voor wie een leuke, actieve en tegelijkertijd ontspannen vakantie zoekt in het mooie Portugal. De Quinta zelf is een plaatje, mooi onderhouden en opgezet, veel speelplezier en ruimte voor de kinderen en genoeg te beleven. Ook de omgeving van de Quinta is prachtig, veel te zien en te doen en op een mooie afstand van strand en Lissabon. Voor gezin met 3 jonge kinderen zoals wij, zeker doen!

Loes, eigenaar, 29-05-2017

Beste Annette, bedankt voor je mooie beoordeling en fijn om te horen dat jullie het met de kids zo naar je zin hebben gehad. Nogmaals bedankt voor jullie komst. Groetjes Jeroen en Loes

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

• 9Astrid09-10-2016

Bijzonder kindvriendelijk plekje, Top!

Een mooi kleinschalig opgezette plek voor mensen met kinderen. Zonder poespas is er aan alles gedacht: zwembad met goed hek, trampoline, zandbak, schommel, spelletjeshoek en schaapjes voeren! Wat wil een kind nog meer ;-)? Omdat er veel Nederlandse gezinnen zijn, maak je snel contact met elkaar. Auto is wel handig om dat alle leuke uitjes op een half uur/uur afstand rijden is. Voor zowel mensen die van kust en surfen houden, als mensen die oude stadjes en kloosters houden komen aan hun trekken. Fatima vonden we ook bijzonder (bedevaartsoort). De eigenaren van Quinta Laranja doen hun werk met passie en plezier. Ze denken ook goed mee (zo moet ik glutenvrij eten, zij gaven ons tips en zorgden er voor dat ik ook mee kon doen met de steenovenpizza avond). Echt een aanrader! Ps. zwembad is wat koud, maar wen je wel aan.

• 9Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in september 2016

• 9Eefje Rapati10-09-2016

Superfijne plek met kinderen!!

Heerlijke plek - voor jezelf en voor kinderen :-) Aan alles is gedacht. Groot en klein zwembad, alles is omheind, Jeroen en Loes zijn superlief en behulpzaam. Een enorme kast met speelgoed, jeu de boules baan, indianententen, trampoline... Het is in het echt veel mooier en leuker dan op de foto's van de site :-)

We hebben genoten!! Pieter & Eefje

• 10Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in september 2016

• 8anita poels04-09-2016

Super locatie! Prachtige omgeving!

Mooie locatie, prachtige omgeving, veel te zien. Wij en onze kinderen 3 jongens van 11,11 en 6 hebben er genoten!

• 8Michiel van Lierop04-09-2016

Erg mooie Quinta in super omgeving.

Net terug van vakantie en wat hebben we het goed gehad. Quinta Laranja heeft een uitstekende ligging en mooi vertrekpunt voor vele uitstapjes in het erg mooie Portugal. De eigenaren helpen je ook goed met het aangeven van mooie en leuke bezienswaardigheden. De Quinta is goed uitgerust, niets te kort gekomen. Ook erg kindvriendelijk. Onze kinderen (4 en 7 jaar) hebben zich heel goed vermaakt en vooral het zwembad werd erg gewaardeerd. En elke week een pizza avond waarbij daarna, als het donker was, de lichtjes van het zwembad aangingen, waarbij de kinderen nog lekker gingen plonzen was een groot succes! Dank je wel Jeroen en Loes!

• 9Bregje van Duren04-09-2016

Erg mooi, verzorgt en super gelegen B&B!

Mooie in Portugese stijl B&B. Kleinschalig en veel rust. Uitzicht en omgeving is prachtig. Goede ligging voor het maken van vele uitstapjes. Wordt ook erg goed aangegeven in de aanwezige informatie die door de eigenaren zijn samengesteld. Leuke activiteiten: elke week een pizza avond, waarbij de kinderen zelf hun pizza mogen beleggen en de volwassenen in de watten worden gelegd met lekker eten en drinken. En wanneer het donker is en de lichten van het zwembad worden aangezet een groot gebeuren voor de kinderen: de avond plons! De kinderen vinden het super om dan het zwembad in te gaan. Verder is er ook nog elke week de mogelijkheid om deel te nemen aan een surfles. Accommodatie is goed voorzien, we zijn helemaal niets te kort gekomen. Het is er zeer kindvriendelijk, onze kinderen hebben zich goed vermaakt! Jeroen en Loes hebben daar een pareltje gemaakt. Dank jullie wel daarvoor!

• 9Jörgen Endert03-09-2016

Stukje gastvrij nederland in het prachtig Portugal

Je kan niet zonder (huur)auto er heen, maar als je die hebt wordt alles prima bereikbaar, strand, steden, cultuur, eten. Aanrader ook met kinderen. J.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

• 9Anke Rijnberg30-08-2016

Genoten!

Wat een heerlijke Quinta hebben Jeroen en Loes gerealiseerd. Allemaal leuke faciliteiten voor de kinderen, dus de kids en wijzelf hebben genoten. In de omgeving zijn allerlei leuke strandjes en stadjes, dus genoeg te doen! Onze twee weken zijn voorbij gevlogen.

• 8Onderkomen

35 tips over Vakantiepark Quinta Laranja

• Chantal, 18-10-2013

Bezoek het strand van Foz Arelho is een heerlijk stukje om lekker te genieten van zon, zee, strand.

• Marlies en Richard, 03-11-2013

We waren met o.a. een baby, dan is een draagdoek voor in de omgeving erg handig!

• Astrid, 10-08-2013

Heerlijke en eerlijke gerechten, veelal gegrild vlees of vis met superverse groente of kruiden bereid, niet van die vettige sausen. Portugal is aanrader, ontzettend hartelijk en gastvrije mensen met eerlijke prijzen. Prachige kustlijnen (pas op met zee hier, binnenbaaitjes veilig), authentieke plaatsjes en mooie natuur.Hier beleef je nog echt het vakantiegevoel, puur genieten!!!!!

4 vragen over Vakantiepark Quinta Laranja

• Carissa, 22-07-2018

Coeliakie

Ik heb coeliakie, een auto-immuun ziekte waarvoor ik een strikt glutenvrij dieet moet volgen. Zijn er andere coeliaken op de quinta geweest? Zijn er tips voor restaurantjes/ supermarkt in de buurt?

Alvast bedankt!!

• daan, 02-01-2017

busverbinding

is er een busverbinding naar de nabij dorpjes? wij zijn niet in bezit van een rijbewijs. Of is het zonder auto niet te doen?

Bastiaan, 26-06-2017

Lastig zonder auto

• Loes, 25-06-2016

Excuses voor late reactie

Quinta Laranja beschikt over 2 zwembaden. 1 rond peuterbad en een ruim 6*12 meter zwembad. Op de Quinta zijn in de schoolvakanties altijd volop kinderen om mee te spelen. De leeftijden varieren over het algemeen tussen de 0 en 15 jaar. We organiseren in de schoolvakanties een surfles, wat gegarandeerd succes is voor kids in deze leeftijd. Wie weet tot ziens!

Vakantiepark Quinta Laranja info

• BBQToegestaan