Vakantiepark Quinta Laranja

Tonen op kaart

198 reviews over Vakantiepark Quinta Laranja

• 2018
    9Linda Visser28-04-2018

Fantastische plek om zeker naartoe terug te gaan!

Wat een super mooie relaxte vakantie op deze plek gehad! Onze kids 863 hebben heerlijk genoten van speeltuin en zwembad! De omgeving is prachtig en wat een gastvrijheid! Top op naar toe te gaan!

Gereisd met jonge kinderen in april 2018

• Oude reviews

9Roos06-11-2017

Heerlijke plek!

We hebben een heerlijke vakantie gehad op Quinta Laranja! Echt een aanrader voor gezinnen met jonge kinderen. Wij zaten één nachtje in Varanda en daarna in glabana Olival en allebei de accomodaties bevielen heel goed. Het was wat koud in de glabana maar met verwarming en een warme trui was het goed te doen. De speeltuin is heel fijn en Jeroen en Loes zijn zo servicegericht dat het je aan niets ontbreekt. Er zijn allerlei leuke uitstapjes te doen in de omgeving maar op de Quinta zelf is het ook heerlijk. We komen zeker nog eens terug!

• 10Activiteiten

• 8Petra04-11-2017

Heerlijke plek om te relaxen!

We verbleven deze zomer 2 weken op de quinta en het was super! Voor de kinderen was er veel vermaak, er waren kinderen om mee te spelen, de wekelijkse bbq avond was erg gezellig en de surflessen die door Loes en Jeroen worden georganiseerd waren 1 groot feest! Er was voldoende privacy maar ook ruimte om gezellig samen te zijn met andere gasten. Jeroen en Loes doen er alles aan om het hun gasten naar de zin te maken. Wil je ontspannen op vakantie? Dan ben je hier aan het juiste adres!

• 8Onderkomen
    • 8Activiteiten

• 9Aad28-10-2017

autentiek en rustig ,en ideaal voor gezinnen

Je komt hier tot rust ,in een fijne gemoedelijke sfeer. En toch kan je ook van alles doen als je dat wil.

Gereisd met partner in september 2017

• 9Linda van bokhorst24-10-2017

Vertrouwd, strand, surfen,je voelt je bijna thuis

Herfstvakantie 2017 echt een aanrader. Wij verbleven in appartement boa Vista. Wat een uitzicht en wat een rust. Huisje was netjes.Groot genoeg voor 4 pers.Genoeg spullen om zelf te koken zelfs een blikopener/scherp mes en kinderservies. Groot zwembad met lekkere ligbedjes. Trampoline waren de kids helemaal dol op. Net zoals de schapen en Nina de kat. Cantina was super ook om andere te ontmoeten hoeft niet kan wel.Je kan wc rollen hout kopen voor kachel mocht het net op zijn. Ook lekker drinken wat je uit de koelkast pakt en later afrekende of een fles wijn op het terras. Mocht je willen wassen ook dat is mogelijk voor een klein bedrag. Surfen was een unieke ervaring zowel voor kids als voor ouders. Wat een leuke surfleraren en hoe ze met de kinderen omgaan geweldig. Fijn dat Jeroen dan ook meegaat. Voelt vertrouwd. Steenovenavond was heerlijk.voelt vertrouwd omdat hun de behoefte weten wat een Nederlander wil denk ik.:-)

• 10Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2017

• 9Linda07-10-2017

Deze plek is te gek!

Wij hebben een geweldige vakantie gehad op Quinta Laranja. Een kleinschalig park, leuk en speels opgezet. Wij waren hier met onze 2 dochters (2 jr oud en 2 maanden). De oudste heeft het zo naar haar zin gehad. Die was niet weg te krijgen uit de speeltuin, kon heerljjk haar gang gaan in de grote tuin (wij zaten in Varanda). Elke dag kan je verse broodjes bestellen voor de volgende ochtend bij de plaatselijke bakker.

• 9dorien_van_brussel19-09-2017

Super mooie plek!

We hebben een heerlijke vakantie gehad op quinta laranja begin september. We verbleven in glabana Olival. We hadden een mooie ruime accommodatie en een fijn terras met prachtig uitzicht. Alles is erg gezellig ingericht en met zorg aangekleed. Het trappetje af en we waren bij de trampoline en het zwembad wat voor onze dochter van 1,5 perfect was. Ik de omgeving zijn leuke dingen te doen, zoals het middeleeuwse dorpje Obidos, het park in Caldas da Rainha en de marktjes in de omgeving. Alles was prima te bereizen met onze huurauto. De bbq en steenoven avonden zijn echt een aanrader, we hebben hier super lekker gegeten! Het weer was overdag lekker zonnig, we konden ook prima in het zwembad of de zee in de middag. 'S avonds werd het wel wat kouder maar met een warme trui aan nog steeds goed te doen in of voor de tent. Loes en Jeroen, bedankt voor de heerlijke vakantie op jullie prachtige Quinta!

• 9Niels H.12-09-2017

Geweldig plekje

Het is een heerlijk park dat met zorg is aangelegd en onderhouden. De beide Nederlandse eigenaren doen hun uiterste best om het je naar je zin te maken. Het park is erg kindvriendelijk en met name erg geschikt voor een verblijf met jongere kinderen. Je kunt je kinderen zorgeloos laten rondrennen. De huisjes zijn ruim, stijlvol ingericht, netjes en schoon. En ook hier weer erg kindvriendelijk.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 9trudy scholte11-09-2017

Super plekje!

Onze vakantie bij Quinta Laranja met onze kinderen van 6 en 7 was heerlijk! Vanuit hier nooit ver hoeven rijden om een leuk stadje, mooi kasteel of het strand te bezoeken. Ook Lissabon heel goed te doen! Wij zaten in de Glabana en dat was luxe kamperen. Prima bedjes en veel privacy terwijl we een paar meter van de cantina en speeltuin e.d. zaten. Ik vond mijn kussen te zacht en toen kreeg ik na een gesprekje met Loes meteen een ander! Super service en toen fijn geslapen. De glabana was ruim genoeg voor ons 4, het toilethuisje vonden de kinderen grappig en we waren er snel aan gewend. Toch een beetje kampeer gevoel, alhoewel het natuurlijk naast het huisje stond en je alle sanitair voor je alleen had :-). De gezamenlijke maandag-pizza/bbq avonden waren perfect voor de kinderen om nieuwe vriendjes te maken. DIt ging heel gemoedelijk. De kinderen hebben heerlijk gespeeld tijdens de vakantie. Zelfs het schapen eten geven in het landje vonden ze een avontuur. Ook de surf middag was erg leuk, fantastich om het laidback sfeertje aan de golf-kust te ervaren. Al met al vinden wij het een aanrader. Kleinschalig, lieve meedenkende mensen, heerlijk zwembad en veel bezienswaardigheden op korte afstand. We willen zo weer terug!

• 10Francine Angenent08-09-2017

Geweldige plek voor een vakantie met het gezin

Quinta Laranja is met veel zorg aangelegd en de ideale uitvalsbasis om de regio te verkennen. Voor gezinnen met (jonge) kinderen is dit een ideale plek. Loes en Jeroen hebben hun accommodaties met veel zorg aangekleed en daarnaast voor leuke/handige aanvullende services gezorgd (surflessen, mee-eten op de quinta, wasmachine, informatie over de regio etc.). De voorzieningen zijn super en de ligging van de Quinta is perfect om de rust van het Portugese platteland te ervaren, maar daarnaast ook voldoende dichtbij voorzieningen (restaurants, supermarkten etc.). In de regio is heel veel te zien en beleven. De accommodaties hebben ieder hun eigen charme en zijn smaakvol aangekleed en ingericht.

35 tips over Vakantiepark Quinta Laranja

• Chantal, 18-10-2013

Bezoek het strand van Foz Arelho is een heerlijk stukje om lekker te genieten van zon, zee, strand.

• Marlies en Richard, 03-11-2013

We waren met o.a. een baby, dan is een draagdoek voor in de omgeving erg handig!

• Astrid, 10-08-2013

Heerlijke en eerlijke gerechten, veelal gegrild vlees of vis met superverse groente of kruiden bereid, niet van die vettige sausen. Portugal is aanrader, ontzettend hartelijk en gastvrije mensen met eerlijke prijzen. Prachige kustlijnen (pas op met zee hier, binnenbaaitjes veilig), authentieke plaatsjes en mooie natuur.Hier beleef je nog echt het vakantiegevoel, puur genieten!!!!!

4 vragen over Vakantiepark Quinta Laranja

• Carissa, 22-07-2018

Coeliakie

Ik heb coeliakie, een auto-immuun ziekte waarvoor ik een strikt glutenvrij dieet moet volgen. Zijn er andere coeliaken op de quinta geweest? Zijn er tips voor restaurantjes/ supermarkt in de buurt?

Alvast bedankt!!

• daan, 02-01-2017

busverbinding

is er een busverbinding naar de nabij dorpjes? wij zijn niet in bezit van een rijbewijs. Of is het zonder auto niet te doen?

Bastiaan, 26-06-2017

Lastig zonder auto

• Loes, 25-06-2016

Excuses voor late reactie

Quinta Laranja beschikt over 2 zwembaden. 1 rond peuterbad en een ruim 6*12 meter zwembad. Op de Quinta zijn in de schoolvakanties altijd volop kinderen om mee te spelen. De leeftijden varieren over het algemeen tussen de 0 en 15 jaar. We organiseren in de schoolvakanties een surfles, wat gegarandeerd succes is voor kids in deze leeftijd. Wie weet tot ziens!

Vakantiepark Quinta Laranja info

• BBQToegestaan