4 vragen over Vakantiepark Quinta Laranja

• Carissa, 22-07-2018

Coeliakie

Ik heb coeliakie, een auto-immuun ziekte waarvoor ik een strikt glutenvrij dieet moet volgen. Zijn er andere coeliaken op de quinta geweest? Zijn er tips voor restaurantjes/ supermarkt in de buurt?

Alvast bedankt!!

• daan, 02-01-2017

busverbinding

is er een busverbinding naar de nabij dorpjes? wij zijn niet in bezit van een rijbewijs. Of is het zonder auto niet te doen?

Bastiaan, 26-06-2017

Lastig zonder auto

• Loes, 25-06-2016

Excuses voor late reactie

Quinta Laranja beschikt over 2 zwembaden. 1 rond peuterbad en een ruim 6*12 meter zwembad. Op de Quinta zijn in de schoolvakanties altijd volop kinderen om mee te spelen. De leeftijden varieren over het algemeen tussen de 0 en 15 jaar. We organiseren in de schoolvakanties een surfles, wat gegarandeerd succes is voor kids in deze leeftijd. Wie weet tot ziens!

• kittyGM, 04-03-2016

Tot welke leefdtijd

Wij hebben 2 kinderen van 7 en 9 jaar. Het zwembad lijkt mij vrij klein. Is het voor hen leuk om hier te zijn, ook wanneer er geen leefdtijdsgenoten zijn?

trudy scholte, 11-09-2017

Lijkt mij helemaal prima. Mits ze ook van rust houden, er is geen animatie team oid. Het zwembad vonden onze kinderen van 6 en 7 helemaal top. Vooral het opduiken van ringen e,d, vonden ze leuk.