Vakantiepark Quinta Laranja

Heerlijke plek!

Roos, 6-11-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

We hebben een heerlijke vakantie gehad op Quinta Laranja! Echt een aanrader voor gezinnen met jonge kinderen. Wij zaten één nachtje in Varanda en daarna in glabana Olival en allebei de accomodaties bevielen heel goed. Het was wat koud in de glabana maar met verwarming en een warme trui was het goed te doen. De speeltuin is heel fijn en Jeroen en Loes zijn zo servicegericht dat het je aan niets ontbreekt. Er zijn allerlei leuke uitstapjes te doen in de omgeving maar op de Quinta zelf is het ook heerlijk. We komen zeker nog eens terug!

Heerlijke plek om te relaxen!

Petra, 4-11-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

We verbleven deze zomer 2 weken op de quinta en het was super! Voor de kinderen was er veel vermaak, er waren kinderen om mee te spelen, de wekelijkse bbq avond was erg gezellig en de surflessen die door Loes en Jeroen worden georganiseerd waren 1 groot feest! Er was voldoende privacy maar ook ruimte om gezellig samen te zijn met andere gasten. Jeroen en Loes doen er alles aan om het hun gasten naar de zin te maken. Wil je ontspannen op vakantie? Dan ben je hier aan het juiste adres!
  • Onderkomen9

Je komt hier tot rust ,in een fijne gemoedelijke sfeer.

En toch kan je ook van alles doen als je dat wil.

Vertrouwd, strand, surfen,je voelt je bijna thuis

Linda van bokhorst, 24-10-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen9

Herfstvakantie 2017 echt een aanrader.

Wij verbleven in appartement boa Vista. Wat een uitzicht en wat een rust.

Huisje was netjes.Groot genoeg voor 4 pers.Genoeg spullen om zelf te koken zelfs een blikopener/scherp mes en kinderservies.

Groot zwembad met lekkere ligbedjes. Trampoline waren de kids helemaal dol op. Net zoals de schapen en Nina de kat. Cantina was super ook om andere te ontmoeten hoeft niet kan wel.Je kan wc rollen hout kopen voor kachel mocht het net op zijn. Ook lekker drinken wat je uit de koelkast pakt en later afrekende of een fles wijn op het terras.

Mocht je willen wassen ook dat is mogelijk voor een klein bedrag.

Surfen was een unieke ervaring zowel voor kids als voor ouders. Wat een leuke surfleraren en hoe ze met de kinderen omgaan geweldig. Fijn dat Jeroen dan ook meegaat. Voelt vertrouwd. Steenovenavond was heerlijk.voelt vertrouwd omdat hun de behoefte weten wat een Nederlander wil denk ik.:-)

Deze plek is te gek!

Linda, 7-10-2017
  • Onderkomen9

Wij hebben een geweldige vakantie gehad op Quinta Laranja. Een kleinschalig park, leuk en speels opgezet. Wij waren hier met onze 2 dochters (2 jr oud en 2 maanden). De oudste heeft het zo naar haar zin gehad. Die was niet weg te krijgen uit de speeltuin, kon heerljjk haar gang gaan in de grote tuin (wij zaten in Varanda).

Elke dag kan je verse broodjes bestellen voor de volgende ochtend bij de plaatselijke bakker.

Super mooie plek!

dorien_van_brussel, 19-9-2017
  • Onderkomen9

We hebben een heerlijke vakantie gehad op quinta laranja begin september. We verbleven in glabana Olival. We hadden een mooie ruime accommodatie en een fijn terras met prachtig uitzicht. Alles is erg gezellig ingericht en met zorg aangekleed. Het trappetje af en we waren bij de trampoline en het zwembad wat voor onze dochter van 1,5 perfect was. Ik de omgeving zijn leuke dingen te doen, zoals het middeleeuwse dorpje Obidos, het park in Caldas da Rainha en de marktjes in de omgeving. Alles was prima te bereizen met onze huurauto. De bbq en steenoven avonden zijn echt een aanrader, we hebben hier super lekker gegeten!

Het weer was overdag lekker zonnig, we konden ook prima in het zwembad of de zee in de middag. 'S avonds werd het wel wat kouder maar met een warme trui aan nog steeds goed te doen in of voor de tent.

Loes en Jeroen, bedankt voor de heerlijke vakantie op jullie prachtige Quinta!

Geweldig plekje

Niels H., 12-9-2017
  • Onderkomen10

Het is een heerlijk park dat met zorg is aangelegd en onderhouden. De beide Nederlandse eigenaren doen hun uiterste best om het je naar je zin te maken. Het park is erg kindvriendelijk en met name erg geschikt voor een verblijf met jongere kinderen. Je kunt je kinderen zorgeloos laten rondrennen.

De huisjes zijn ruim, stijlvol ingericht, netjes en schoon. En ook hier weer erg kindvriendelijk.

Super plekje!

trudy scholte, 11-9-2017
  • Onderkomen9

Onze vakantie bij Quinta Laranja met onze kinderen van 6 en 7 was heerlijk! Vanuit hier nooit ver hoeven rijden om een leuk stadje, mooi kasteel of het strand te bezoeken. Ook Lissabon heel goed te doen!

Wij zaten in de Glabana en dat was luxe kamperen. Prima bedjes en veel privacy terwijl we een paar meter van de cantina en speeltuin e.d. zaten. Ik vond mijn kussen te zacht en toen kreeg ik na een gesprekje met Loes meteen een ander! Super service en toen fijn geslapen. De glabana was ruim genoeg voor ons 4, het toilethuisje vonden de kinderen grappig en we waren er snel aan gewend. Toch een beetje kampeer gevoel, alhoewel het natuurlijk naast het huisje stond en je alle sanitair voor je alleen had :-).

De gezamenlijke maandag-pizza/bbq avonden waren perfect voor de kinderen om nieuwe vriendjes te maken. DIt ging heel gemoedelijk. De kinderen hebben heerlijk gespeeld tijdens de vakantie. Zelfs het schapen eten geven in het landje vonden ze een avontuur. Ook de surf middag was erg leuk, fantastich om het laidback sfeertje aan de golf-kust te ervaren.

Al met al vinden wij het een aanrader. Kleinschalig, lieve meedenkende mensen, heerlijk zwembad en veel bezienswaardigheden op korte afstand. We willen zo weer terug!

Geweldige plek voor een vakantie met het gezin

Francine Angenent, 8-9-2017
  • Onderkomen10

Quinta Laranja is met veel zorg aangelegd en de ideale uitvalsbasis om de regio te verkennen. Voor gezinnen met (jonge) kinderen is dit een ideale plek. Loes en Jeroen hebben hun accommodaties met veel zorg aangekleed en daarnaast voor leuke/handige aanvullende services gezorgd (surflessen, mee-eten op de quinta, wasmachine, informatie over de regio etc.). De voorzieningen zijn super en de ligging van de Quinta is perfect om de rust van het Portugese platteland te ervaren, maar daarnaast ook voldoende dichtbij voorzieningen (restaurants, supermarkten etc.). In de regio is heel veel te zien en beleven. De accommodaties hebben ieder hun eigen charme en zijn smaakvol aangekleed en ingericht.

Rustig gelegen kleinschalige vakantie plekje!

Wendy & Edward, 6-9-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Wat wij zochten, ten opzichte van de drukte in de Algarve een jaar eerder, was een huisje op een plekje wat rustig ligt, een zwembad heeft, waar kleine kinderen zijn. En dat hebben wij gevonden. Wij hebben in twee verschillende huisjes gezeten. Bij beide huisjes hebben wij vrij kunnen zitten. Vanuit deze locatie kan je met de auto verschillende uitstapjes maken. De auto heb je wel nodig ook om boodschappen te doen of naar de dichts bij zijnde stad te rijden. Houdt er rekening mee dat je voor een restaurant ook de auto in moet of eten kan afhalen op een 20 min. rijden. Onze dochter (8 jaar) had het enorm getroffen met een leuk vriendje en een super vakantie gehad. Onze zoon van (3 jaar) hobbelde lekker mee. Spelen op de trampoline of zwemmen in het zwembad.Wij zijn geen mensen van die op zoek waren naar animatie, dat doen wij zelf wel. Wat wel leuk geregeld was zijn de bbq avond en de surf clinic. Onze dochter heeft ook leuk kunnen spelen met de dochters van Jeroen en Loes. Zij waren vaak aanwezig op het terrein. De boeken met de tips zijn handig en duidelijk.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Quinta Laranja in Caldas Da Rainha, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Quinta Laranja zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Quinta Laranja scoort een 8.94 uit 10 op basis van 187 reviews.