Vakantiepark Quinta Laranja

Fantastisch, absolute aanrader!

helen
29-4-2018
  • Onderkomen10

Absolute aanrader voor gezinnen met jonge kinderen. Een week in huisje Jasmim verbleven, gezellig huisje voorzien van alle benodigdheden. Overzichtelijke en veilige camping waardoor je als ouders optimaal kan genieten van de vakantie. De kinderen hebben genoten van het (omheinde) zwembad, de speeltuin, het speelveld en het voeren van de schapen.

Wat het compleet maakte was de mogelijkheid tot lenen van een rugdrager, waardoor je met gemak met baby de kastelen kan beklimmen. Veel handiger dan met een buggy.... Bij het baby/peuter pakket zit ook een kleed en bak met speelgoed.

Aardige mensen, schone en prettige camping, prachtige omgeving. Kortom, fantastisch. Absolute aanrader is de surfles, onze dochter van 6 heeft dit gedaan.

Fantastische plek om zeker naartoe terug te gaan!

Linda Visser
28-4-2018
  • Onderkomen10

Wat een super mooie relaxte vakantie op deze plek gehad! Onze kids 8_6_3 hebben heerlijk genoten van speeltuin en zwembad! De omgeving is prachtig en wat een gastvrijheid! Top op naar toe te gaan!

Heerlijke plek!

Roos
6-11-2017
  • Onderkomen10

We hebben een heerlijke vakantie gehad op Quinta Laranja! Echt een aanrader voor gezinnen met jonge kinderen. Wij zaten één nachtje in Varanda en daarna in glabana Olival en allebei de accomodaties bevielen heel goed. Het was wat koud in de glabana maar met verwarming en een warme trui was het goed te doen. De speeltuin is heel fijn en Jeroen en Loes zijn zo servicegericht dat het je aan niets ontbreekt. Er zijn allerlei leuke uitstapjes te doen in de omgeving maar op de Quinta zelf is het ook heerlijk. We komen zeker nog eens terug!

Heerlijke plek om te relaxen!

Petra
4-11-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

We verbleven deze zomer 2 weken op de quinta en het was super! Voor de kinderen was er veel vermaak, er waren kinderen om mee te spelen, de wekelijkse bbq avond was erg gezellig en de surflessen die door Loes en Jeroen worden georganiseerd waren 1 groot feest! Er was voldoende privacy maar ook ruimte om gezellig samen te zijn met andere gasten. Jeroen en Loes doen er alles aan om het hun gasten naar de zin te maken. Wil je ontspannen op vakantie? Dan ben je hier aan het juiste adres!

• Onderkomen9

Je komt hier tot rust ,in een fijne gemoedelijke sfeer.

En toch kan je ook van alles doen als je dat wil.

Vertrouwd, strand, surfen,je voelt je bijna thuis

Linda van bokhorst
24-10-2017
  • Onderkomen9

Herfstvakantie 2017 echt een aanrader.

Wij verbleven in appartement boa Vista. Wat een uitzicht en wat een rust.

Huisje was netjes.Groot genoeg voor 4 pers.Genoeg spullen om zelf te koken zelfs een blikopener/scherp mes en kinderservies.

Groot zwembad met lekkere ligbedjes. Trampoline waren de kids helemaal dol op. Net zoals de schapen en Nina de kat. Cantina was super ook om andere te ontmoeten hoeft niet kan wel.Je kan wc rollen hout kopen voor kachel mocht het net op zijn. Ook lekker drinken wat je uit de koelkast pakt en later afrekende of een fles wijn op het terras.

Mocht je willen wassen ook dat is mogelijk voor een klein bedrag.

Surfen was een unieke ervaring zowel voor kids als voor ouders. Wat een leuke surfleraren en hoe ze met de kinderen omgaan geweldig. Fijn dat Jeroen dan ook meegaat. Voelt vertrouwd. Steenovenavond was heerlijk.voelt vertrouwd omdat hun de behoefte weten wat een Nederlander wil denk ik.:-)

Deze plek is te gek!

Linda
7-10-2017
  • Onderkomen9

Wij hebben een geweldige vakantie gehad op Quinta Laranja. Een kleinschalig park, leuk en speels opgezet. Wij waren hier met onze 2 dochters (2 jr oud en 2 maanden). De oudste heeft het zo naar haar zin gehad. Die was niet weg te krijgen uit de speeltuin, kon heerljjk haar gang gaan in de grote tuin (wij zaten in Varanda).

Elke dag kan je verse broodjes bestellen voor de volgende ochtend bij de plaatselijke bakker.

Super mooie plek!

dorien_van_brussel
19-9-2017
  • Onderkomen9

We hebben een heerlijke vakantie gehad op quinta laranja begin september. We verbleven in glabana Olival. We hadden een mooie ruime accommodatie en een fijn terras met prachtig uitzicht. Alles is erg gezellig ingericht en met zorg aangekleed. Het trappetje af en we waren bij de trampoline en het zwembad wat voor onze dochter van 1,5 perfect was. Ik de omgeving zijn leuke dingen te doen, zoals het middeleeuwse dorpje Obidos, het park in Caldas da Rainha en de marktjes in de omgeving. Alles was prima te bereizen met onze huurauto. De bbq en steenoven avonden zijn echt een aanrader, we hebben hier super lekker gegeten!

Het weer was overdag lekker zonnig, we konden ook prima in het zwembad of de zee in de middag. 'S avonds werd het wel wat kouder maar met een warme trui aan nog steeds goed te doen in of voor de tent.

Loes en Jeroen, bedankt voor de heerlijke vakantie op jullie prachtige Quinta!

Geweldig plekje

Niels H.
12-9-2017
  • Onderkomen10

Het is een heerlijk park dat met zorg is aangelegd en onderhouden. De beide Nederlandse eigenaren doen hun uiterste best om het je naar je zin te maken. Het park is erg kindvriendelijk en met name erg geschikt voor een verblijf met jongere kinderen. Je kunt je kinderen zorgeloos laten rondrennen.

De huisjes zijn ruim, stijlvol ingericht, netjes en schoon. En ook hier weer erg kindvriendelijk.

Super plekje!

trudy scholte
11-9-2017
  • Onderkomen9

Onze vakantie bij Quinta Laranja met onze kinderen van 6 en 7 was heerlijk! Vanuit hier nooit ver hoeven rijden om een leuk stadje, mooi kasteel of het strand te bezoeken. Ook Lissabon heel goed te doen!

Wij zaten in de Glabana en dat was luxe kamperen. Prima bedjes en veel privacy terwijl we een paar meter van de cantina en speeltuin e.d. zaten. Ik vond mijn kussen te zacht en toen kreeg ik na een gesprekje met Loes meteen een ander! Super service en toen fijn geslapen. De glabana was ruim genoeg voor ons 4, het toilethuisje vonden de kinderen grappig en we waren er snel aan gewend. Toch een beetje kampeer gevoel, alhoewel het natuurlijk naast het huisje stond en je alle sanitair voor je alleen had :-).

De gezamenlijke maandag-pizza/bbq avonden waren perfect voor de kinderen om nieuwe vriendjes te maken. DIt ging heel gemoedelijk. De kinderen hebben heerlijk gespeeld tijdens de vakantie. Zelfs het schapen eten geven in het landje vonden ze een avontuur. Ook de surf middag was erg leuk, fantastich om het laidback sfeertje aan de golf-kust te ervaren.

Al met al vinden wij het een aanrader. Kleinschalig, lieve meedenkende mensen, heerlijk zwembad en veel bezienswaardigheden op korte afstand. We willen zo weer terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Quinta Laranja in Caldas Da Rainha, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Quinta Laranja zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.