Vakantiepark Quinta Laranja

198 reviews over Vakantiepark Quinta Laranja

• 2019
    9Marcella21-07-2019

Rustige, gezellige quinta

Loes en Jeroen doen er alles aan het je naar de zin te maken en ook Ana een Marco, medewerkers op de quinta zijn erg vriendelijk en enthousiast. +: locatie; veel te doen in omgeving, Lissabon slechts 1 uur rijden / zwembad lekker ruim, in de zon, altijd ligbedden en parasols beschikbaar / uitzicht prachtig / gezellige gezamenlijke cantina / veel speelruimte voor kinderen / glabana gezellig en heel praktisch ingericht / vanuit glabana zicht op speeltuintje met trampoline en zwembad / broodjesservice / tussen 22 en 8 uur moet het stil zijn en quinta is sowieso Ekker rustig. ?: glabana gehorig, we hadden wat pech met het weer, de wind maakte flink geluid / trappetjes bij olival lastig te lopen voor heel kleine kinderen, veel ongelijke stenen (onze kids 9 en 11 hadden geen moeite).

• 7Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10Brie11-07-2019

Kindvriendelijk en gezellig vakantiepark

Een kleinschalig vakantiepark met vriendelijke eigenaren. Alles is mooi onderhouden en voor kinderen is er veel te doen. De gezamenlijke avonden waren ook erg gezellig en we hebben heerlijk gegeten. In de omgeving zijn heel veel leuke dingen te doen en te bezoeken. De surflessen zijn echt een aanrader!

• 8Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 8Annelies & Albert21-06-2019

Ideale plek

We hebben in mei/juni tien dagen genoten van de quinta en omgeving. Ons appartement Boavista was voor ons ruim genoeg en met het prachtige weer hebben we vooral genoten van ons terras en onze dochter was niet weg te slaan bij het zwembad en de speeltuin. Met behulp van de tips in de informatiemappen (en aanvullingen van Ana) hebben we de mooiste strandjes bezocht, de grotten en stadjes. Ideaal dat er parasols en speelgoed klaarliggen om mee te nemen naar het strand! Prettig dat je lekker je eigen gang kunt gaan, maar ook de gezelligheid kunt opzoeken bij bijvoorbeeld de gezamenlijke bbq!

• 8Activiteiten
    • 8Onderkomen

• 9Suus18-06-2019

Super locatie voor kids!

Wat een fantastische plek!!! Echt aan alles is gedacht, de kids hebben genoten van de plek, het zwembad, de trampoline en vooral van de andere aanwezige kindjes!!! Omgeving is ook erg mooi, wij komen nog wel eens terug! Bedankt Loes en Jeroen!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 10Marc12-06-2019

Waanzinnig prettig onderkomen!

Waanzinnig fijne plek voor een gezin met jonge kinderen. Alles wat je kinderen nodig hebben is aanwezig (speeltuin, zandbak, trampoline, speelgoed, zwembad, voetbalveld, voleybalveld, etc.). Het geheel is goed onderhouden en alle faciliteiten zijn aanwezig. Eigenaren zijn zeer vriendelijk en hebben genoeg tips voor de omgeving.

Ook om te surfen een top uitvalsbasis. De bekende spots Foz en Peniche zijn te vinden binnen 25-40 minuten met de auto.

• 9Renske en Peter05-06-2019

Een hele fijne afwisselende vakantie!

Heerlijk kleinschalig vakantiepark met alles erop en eraan voor kinderen én ouders. Wij verbleven in het dorpshuisje gelegen op enkele minuten lopen van Quinta Laranja. Hoewel we het vooraf jammer vonden dat we niet direct op het parkje zaten, waren we er tijdens ons verblijf erg blij mee. Ons huisje was ruim, met een groot terras inclusief BBQ en mooi uitzicht. Lekker veel privacy en alles was aanwezig om een fijn verblijf te hebben. Loes, Jeroen, Ana en Marco zorgen ervoor dat je je echt thuis voelt en weten veel over de omgeving. We hebben dan ook volop gebruik gemaakt van alle tips. We zijn in totaal 19 nachten gebleven en hebben ons geen seconde verveeld! Bijkomend voordeel: speelkameraadjes voor ons zoontje zodat wij zelfs nog aan onze boeken zijn toegekomen...!

Loes, eigenaar, 11-06-2019

Hoi Renske & Peter,

Bedankt voor jullie review en fijn dat alles zo goed bevallen is. Wie weet tot een volgende keer! Fijne zomer! Groetjes Jeroen en Loes

• 9Freek16-05-2019

fantastisch

Als de kinderen zich vermaken, dan hebben de ouders ook vakantie. Wat een fantastische plek voor ons en onze 3 kinderen (10, 7 en 2,5). Het vakantiepark klopt helemaal, aan alles is gedacht. Wij komen hier zeker terug. Een pareltje in Portugal en fantastische basis om midden Portugal te bezichtigen.

Loes, eigenaar, 11-06-2019

Beste Freek,

Bedankt voor je review en leuk om te horen dat jullie een keer terug willen komen!

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 8Paulien01-05-2019

Heerlijke plek voor gezinnen

We zijn hier in april 2019 vier nachten geweest in combinatie met vier nachten op een andere plek. Het is een prachtige locatie voor jonge gezinnen als de onze omdat er is gedacht aan jonge kinderen, bijvoorbeeld door het veilige hek rond het zwembad en het vele speelgoed dat beschikbaar is. Wij waren nog vroeg in het seizoen waardoor we veel op stap 'moesten' omdat het nog niet zo warm was om lang buiten te spelen. Daardoor hebben we in korte tijd wel veel gezien. Een echt verbeterpunt was het matras in ons huisje dat ons wat nachtrust heeft gekost.

Leuk: Op eerste paasdag gingen we met alle kinderen eieren zoeken!

• 8Activiteiten
    • 7Onderkomen

Loes, eigenaar, 08-05-2019

Dankjewel voor jullie review en fijn dat jullie van de Quinta genoten hebben. Nadat jullie bij vertrek ons gemeld hadden dat het matras niet lekker lag hebben we dit uiteraard bekeken en besloten meteen een nieuw matras te bestellen. Mochten jullie nog een keer bij ons verblijven dan horen we graag tijdens het verblijf als er verbeterpunten zijn zodat we ook tijdens het verblijf zo mogelijk de ongemakken kunnen oplossen. Groetjes uit Portugal!

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 2018
    10Heidi Voets30-10-2018

Geweldig, onvergetelijk.

Een super geweldig verblijf gehad op Quinta Laranja!! Super vriendelijke eigenaren, prachthuisje Casa de Pao en een prachtig zwembad.

In de Cantina allerlei leuke info over de omgeving. Maar ook een leuke steenoven , speelgoed en verkleedkist voor de kids.

Jeroen en Loes hebben werkelijk aan alles gedacht.

Echt een aanrader om naar toe te gaan. Met een prachtige ligging, wat een uitzicht!!

Oh en niet te vergeten de leuke schapen die onze meisjes elke keer mee mochten voeren.

Een onvergetelijke tijd gehad op jullie Quinta , bedankt Jeroen , Loes en Ana ( Ana is werkzaam op de Quinta ook heel gastvrij en vriendelijk)

Ps en de plaatselijke bakker bracht elke dag verse broodjes echt top!!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

• 10helen29-04-2018

Fantastisch, absolute aanrader!

Absolute aanrader voor gezinnen met jonge kinderen. Een week in huisje Jasmim verbleven, gezellig huisje voorzien van alle benodigdheden. Overzichtelijke en veilige camping waardoor je als ouders optimaal kan genieten van de vakantie. De kinderen hebben genoten van het (omheinde) zwembad, de speeltuin, het speelveld en het voeren van de schapen. Wat het compleet maakte was de mogelijkheid tot lenen van een rugdrager, waardoor je met gemak met baby de kastelen kan beklimmen. Veel handiger dan met een buggy.... Bij het baby/peuter pakket zit ook een kleed en bak met speelgoed. Aardige mensen, schone en prettige camping, prachtige omgeving. Kortom, fantastisch. Absolute aanrader is de surfles, onze dochter van 6 heeft dit gedaan.

Gereisd met jonge kinderen in april 2018

35 tips over Vakantiepark Quinta Laranja

• Chantal, 18-10-2013

Bezoek het strand van Foz Arelho is een heerlijk stukje om lekker te genieten van zon, zee, strand.

• Marlies en Richard, 03-11-2013

We waren met o.a. een baby, dan is een draagdoek voor in de omgeving erg handig!

• Astrid, 10-08-2013

Heerlijke en eerlijke gerechten, veelal gegrild vlees of vis met superverse groente of kruiden bereid, niet van die vettige sausen. Portugal is aanrader, ontzettend hartelijk en gastvrije mensen met eerlijke prijzen. Prachige kustlijnen (pas op met zee hier, binnenbaaitjes veilig), authentieke plaatsjes en mooie natuur.Hier beleef je nog echt het vakantiegevoel, puur genieten!!!!!

4 vragen over Vakantiepark Quinta Laranja

• Carissa, 22-07-2018

Coeliakie

Ik heb coeliakie, een auto-immuun ziekte waarvoor ik een strikt glutenvrij dieet moet volgen. Zijn er andere coeliaken op de quinta geweest? Zijn er tips voor restaurantjes/ supermarkt in de buurt?

Alvast bedankt!!

• daan, 02-01-2017

busverbinding

is er een busverbinding naar de nabij dorpjes? wij zijn niet in bezit van een rijbewijs. Of is het zonder auto niet te doen?

Bastiaan, 26-06-2017

Lastig zonder auto

• Loes, 25-06-2016

Excuses voor late reactie

Quinta Laranja beschikt over 2 zwembaden. 1 rond peuterbad en een ruim 6*12 meter zwembad. Op de Quinta zijn in de schoolvakanties altijd volop kinderen om mee te spelen. De leeftijden varieren over het algemeen tussen de 0 en 15 jaar. We organiseren in de schoolvakanties een surfles, wat gegarandeerd succes is voor kids in deze leeftijd. Wie weet tot ziens!

Vakantiepark info

• BBQToegestaan