Vakantiepark Quinta Laranja

Meer vakantiepark info

201 reviews over Vakantiepark Quinta Laranja

• 9Dan Blom16-09-2020

Heerlijk

Wij hebben drie weken met ons gezin doorgebracht op quinta Laranja en hebben het er heerlijk gehad. Het weer was goed, niet te warm en in de avond soms koel, waardoor het goed uit te houden was. De omgeving is prachtig en je kunt er goed wandelen. Er zijn leuke stadjes in de omgeving waar je wat kunt doen. We verbleven in casa do Poa dat voorzien is van alle denkbare gemakken en groot genoeg voor een gezin. Je hebt een Prachtig uitzicht vanaf je eigen dakterras. Loes en Jeroen zijn elke dag aanwezig en denken graag met je mee voor uitstapjes en andere zaken. De service was zeer goed. Wij komen graag nog een keer terug!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 10Nele Vandycke12-07-2020

Vakantie op een stukje paradijs 😍

Warm onthaal, Loes & Jeroen zijn heel relax, late self check-in mogelijk (geen gehaast/stress nodig na late vlucht), ontbijtpakket beschikbaar, leuke brood-aan-huis service, mooi uitzicht, heel fijn en ruim zwembad voor kinderen (apart zwembad voor peuters), speeltuin en trampoline, wasmachine, .. leuke tips voor uitstapjes gekregen, huisje met buitenkeuken was top, voldoende privacy .. een week was tekort om de regio te verkennen .. ik vond alles top! Ik reisde als alleenstaande mama met 3 kindjes en voor mij is het belangrijk dat de kindjes volop kunnen spelen, zwemmen en tegelijkertijd voldoende dichtbij zijn .. er is rust in een mooie omgeving .. dit is echt een aanrader!

Je ziet dat er hard gewerkt is geweest om het tot zoiets moois te maken .. fijne atmosfeer! (Een aantal dagen voor onze vlucht werd er 1 regio van Lissabon in lockdown geplaatst, wij hebben daar GEEN enkele hinder van ervaren. Integendeel, alles ging heel vlot.)

• 10Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 9Karlijn08-06-2020

Prachtige kindvriendelijke Quinta!

Wat een heerlijke rustige gezellige plek! Prachtig uitzicht met een heerlijk verwarmd zwembad , geniet van de rust en de mooie omgeving !! Wij zijn met Klm naar Lissabon gevlogen met een mondkapje wat prima te doen was. In Portugal een warm welkom en ivm Corona lekker rustig bij de autohuur en hup we reden zo weg richting “Loes”van Quinta Laranja , een lieve hartelijke gastvrouw die je met iedere vraag kan helpen. In onze mooie huis/hut/tent stond een heerlijke wijn fruit ontbijt etc klaar, bij de bakker kan je heerlijk vers brood en van die lekkere Portugese gebakjes bestellen,Ideaal! Het is Corona tijd maar dat mag de pret niet drukken de Portugezen houden netjes afstand alles is goed geregeld , je kan prima naar de mooie stranden en naar lekkere restaurants ( entree met mondkapje en als je naar toilet gaat ) Laat het je niet weerhouden te reizen naar deze mooie Quinta dat zou zonde zijn , de lieve mensen hier missen de toeristen!!

• 8Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in juni 2020

• 2019
    9Marcella21-07-2019

Rustige, gezellige quinta

Loes en Jeroen doen er alles aan het je naar de zin te maken en ook Ana een Marco, medewerkers op de quinta zijn erg vriendelijk en enthousiast. +: locatie; veel te doen in omgeving, Lissabon slechts 1 uur rijden / zwembad lekker ruim, in de zon, altijd ligbedden en parasols beschikbaar / uitzicht prachtig / gezellige gezamenlijke cantina / veel speelruimte voor kinderen / glabana gezellig en heel praktisch ingericht / vanuit glabana zicht op speeltuintje met trampoline en zwembad / broodjesservice / tussen 22 en 8 uur moet het stil zijn en quinta is sowieso Ekker rustig. ?: glabana gehorig, we hadden wat pech met het weer, de wind maakte flink geluid / trappetjes bij olival lastig te lopen voor heel kleine kinderen, veel ongelijke stenen (onze kids 9 en 11 hadden geen moeite).

• 7Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10Brie11-07-2019

Kindvriendelijk en gezellig vakantiepark

Een kleinschalig vakantiepark met vriendelijke eigenaren. Alles is mooi onderhouden en voor kinderen is er veel te doen. De gezamenlijke avonden waren ook erg gezellig en we hebben heerlijk gegeten. In de omgeving zijn heel veel leuke dingen te doen en te bezoeken. De surflessen zijn echt een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 8Annelies & Albert21-06-2019

Ideale plek

We hebben in mei/juni tien dagen genoten van de quinta en omgeving. Ons appartement Boavista was voor ons ruim genoeg en met het prachtige weer hebben we vooral genoten van ons terras en onze dochter was niet weg te slaan bij het zwembad en de speeltuin. Met behulp van de tips in de informatiemappen (en aanvullingen van Ana) hebben we de mooiste strandjes bezocht, de grotten en stadjes. Ideaal dat er parasols en speelgoed klaarliggen om mee te nemen naar het strand! Prettig dat je lekker je eigen gang kunt gaan, maar ook de gezelligheid kunt opzoeken bij bijvoorbeeld de gezamenlijke bbq!

• 8Activiteiten

• 9Suus18-06-2019

Super locatie voor kids!

Wat een fantastische plek!!! Echt aan alles is gedacht, de kids hebben genoten van de plek, het zwembad, de trampoline en vooral van de andere aanwezige kindjes!!! Omgeving is ook erg mooi, wij komen nog wel eens terug! Bedankt Loes en Jeroen!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 10Marc12-06-2019

Waanzinnig prettig onderkomen!

Waanzinnig fijne plek voor een gezin met jonge kinderen. Alles wat je kinderen nodig hebben is aanwezig (speeltuin, zandbak, trampoline, speelgoed, zwembad, voetbalveld, voleybalveld, etc.). Het geheel is goed onderhouden en alle faciliteiten zijn aanwezig. Eigenaren zijn zeer vriendelijk en hebben genoeg tips voor de omgeving.

Ook om te surfen een top uitvalsbasis. De bekende spots Foz en Peniche zijn te vinden binnen 25-40 minuten met de auto.

• 10Onderkomen

• 9Renske en Peter05-06-2019

Een hele fijne afwisselende vakantie!

Heerlijk kleinschalig vakantiepark met alles erop en eraan voor kinderen én ouders. Wij verbleven in het dorpshuisje gelegen op enkele minuten lopen van Quinta Laranja. Hoewel we het vooraf jammer vonden dat we niet direct op het parkje zaten, waren we er tijdens ons verblijf erg blij mee. Ons huisje was ruim, met een groot terras inclusief BBQ en mooi uitzicht. Lekker veel privacy en alles was aanwezig om een fijn verblijf te hebben. Loes, Jeroen, Ana en Marco zorgen ervoor dat je je echt thuis voelt en weten veel over de omgeving. We hebben dan ook volop gebruik gemaakt van alle tips. We zijn in totaal 19 nachten gebleven en hebben ons geen seconde verveeld! Bijkomend voordeel: speelkameraadjes voor ons zoontje zodat wij zelfs nog aan onze boeken zijn toegekomen...!

Loes, eigenaar, 11-06-2019

Hoi Renske & Peter,

Bedankt voor jullie review en fijn dat alles zo goed bevallen is. Wie weet tot een volgende keer! Fijne zomer! Groetjes Jeroen en Loes

• 9Freek16-05-2019

fantastisch

Als de kinderen zich vermaken, dan hebben de ouders ook vakantie. Wat een fantastische plek voor ons en onze 3 kinderen (10, 7 en 2,5). Het vakantiepark klopt helemaal, aan alles is gedacht. Wij komen hier zeker terug. Een pareltje in Portugal en fantastische basis om midden Portugal te bezichtigen.

Loes, eigenaar, 11-06-2019

Beste Freek,

Bedankt voor je review en leuk om te horen dat jullie een keer terug willen komen!

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

Vakantiepark Quinta Laranja info