Bed and Breakfast Quinta da Perdiz

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

98 reviews over Bed and Breakfast Quinta da Perdiz

• 10Wim Tijsen12-09-2015

Fantastische plek en geweldige mensen

Een geweldige natuurrijke, rustige plek en omgeving, met fraaie uitzichten, Onwijs vriendelijke eigenaren die je helemaal in de watten leggen, echt gastvrij en ook nog lekker kunnen koken op een toplocatie! Verscholen net achter de kust, waardoor het een heerlijk klimaat heeft langs de Portugese Atlantische kust. Prachtig ingerichte kamers en van alle moderne communicatie middelen voorzien met een heel mooi zwembad voor de deur. Een echte aanrader, maar dat zou ik beter niet kunnen schrijven, anders kunnen we er volgend jaar niet meer terecht...

Gereisd met partner in september 2015

• 10Peter09-09-2015

paradijsje

Heerlijke smaakvolle kamers in pittoreske tiptop verbouwde boerderij in valleitje tussen de bossen, naast een boomgaard. Rustig terras met grasveld. Groot schoon zwembad. En vooral de geweldige ontvangst en fantastisch ontbijt van gastvrouw Anita. Leuke stadjes en stranden in de buurt,

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 10Ton en Marion29-07-2015

Topper!

Deze B&B is een absolute aanrader voor als je op zoek bent naar rust en luxe. De quinta ligt op 4 km van de mooie zandstranden van Foz en Sao Martinho. Interessante en mooie stadjes, kerken en kloosters liggen op rijafstand. Een (huur)auto is wel een must.

Gereisd met partner in juli 2015

• 10Marieke Norel19-07-2015

Parel aan de Zilverkust

Net als je denkt "waar leidt TomTom ons heen ??" doemt er een pareltje op tussen de eucaliptus-jungle !! Bestemming Bereikt !! We zijn een week lang verwend door Top-gastvrouw Anita , die in haar eentje met gemak haar mannetje staat !! Zij voelt precies aan waar haar gasten wel en geen behoefte aan hebben !!

Gereisd in juni 2015

• 9Gerda Henstra28-06-2015

Heerlijke vakantieplek

Da Perdiz is een heerlijke plek om vakantie te vieren. Mooie omgeving,strand,geweldige gastvrouw,heerlijke hapjes,gezellige ambiance. Wij zijn 8 dagen te gast geweest op quinta da Perdiz En we hebben genoten. Dichtbij mooie plaatsen om te bezoeken maar ook een heerlijk strand met leuke tentjes en goede eetgelegenheden. Wij voelden ons zeer thuis op de quinta ,mede door de gastvrijheid van Anita en de leuke andere gasten tijdens ons verblijf.

Gereisd met partner in juni 2015

• 9mieke Hellebuyck17-06-2015

Een zalige vakantie

Wij zijn reeds anderhalve week terug thuis maar denken nog altijd met veel heimwee terug aan ons verblijf van 14 dagen bij Anita en Pieter. Zij hebben hun huis met hart en ziel verbouwd en daar kunnen wij als gasten vol op van mee genieten. De ligging, de mooie inrichting van de studio's, het prachtig ontbijt, de lekkere diners met de vele bijhorende wijntjes.

Tevens hebben we mooie dorpjes bezocht en de omliggende omgeving. Ook hierbij geeft Anita leuke tips.

Wij gaan zeker terug want zij waren de perfecte gastheer en gastvrouw en kunnen we nogmaals de honden knuffelen.

Wij hebben ook genoten van de avonden met lekker eten en de andere sympathieke gasten.

Wij kunnen enkel zeggen : dit was genieten !!!!!

Bart en Mieke

Gereisd met partner in januari 2015

• 9Familie Zwarts30-05-2015

Fantastische plek

Rustige ligging, vriendelijke mensen, goede service, lekkere bedden en mooie, ruime studio's, lekker en uitgebreid ontbijt, fijn zwembad in een mooie tuin.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

• 9Hilda de Boet29-05-2015

Heel gezellig

We hebben een paar heerlijke dagen gehad bij Anita en Piet. Gezellige avonden met leuke gasten,precies wat we zochten bij een bed en breakfast met ook heerlijke ontbijtjes.

• 10Nico Tabor22-05-2015

Geweldige plek, geweldige mensen

Vanaf het moment van aankomst tot aan het moment van vertrek, zijn we bijna letterlijk in de watten gelegd door Anita en Piet. Vanuit ons prachtige dakterras met mooi uitzicht hoorden we Anita regelmatig zingen, en druk doende om haar gasten het naar de zin te maken. Regelmatig kregen we tips van de beste plekjes om te bezoeken en de beste restaurants. Waar wij uiteraard gretig (mis/ge)bruik van gemaakt hebben. Het ontbijt was elke keer weer een verrassing wat voor lekkers er weer geserveerd stond. We hebben een paar keer mee mogen Dineren en mogen genieten van de kookkunsten van Anita. Wat ons betreft een echte aanrader en zonder twijfel een verdiende 10.

• 9Anja en Gijs10-05-2015

Rust, cultuur en historie

In een zeer rustige omgeving ligt deze prachtige quinta. De studio is van alle gemakken voorzien. De eigenaars zijn zeer gastvrij en verzorgen dagelijks een compleet ontbijt. Houd je van cultuur, historie en authenticiteit dan is dit jouw gebied. Daarbij zijn de stranden aan de Atlantische kust afwisselend en kun je er in alle rust zonnen, zwemmen en wandelen. De tips en suggesties van Anita zijn waardevol om een goede indruk te krijgen wat dit gebied te bieden heeft.

Bed and Breakfast Quinta da Perdiz info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV