Bed and Breakfast Quinta da Perdiz

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

98 reviews over Bed and Breakfast Quinta da Perdiz

• 10Renate17-09-2016

Heerlijk ontspannen in mooie omgeving.

Wij hebben genoten van een heerlijk verblijf in een van de drie sfeervolle appartementen. Mooie ruime kamer met heerlijk bed en badkamer met tussenkamer waar een koelkastje en kast stonden. Eigen terras voor de deur grenzend aan tuin met zwembad. Gezellig gezamenlijk, uitgebreid ontbijt. Anita en Pieter zijn er op een prettige manier voor hun gasten. Ze verzorgen een lekker ontbijt en het driegangenmenu is om je vingers bij af te likken. Ze weten veel tips te geven over de mooie omgeving. De locatie is rustig gelegen, dichtbij de Atlantische oceaan en dorpjes en stadjes. Echt een aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2016

• 10Bernadette28-08-2016

Een heerlijke locatie met zeer gastvrije eigenaren

Deze B&B bestaat uit drie ruime en smaakvol ingerichte appartementen. Er is een ruime tuin met een zwembad.De gastvrije eigenaren Anita en Pieter zorgen ieder ochtend voor een gezellig gezamenlijk ontbijt, en op aanvraag kookt Anita een heerlijk driegangen diner. Echt een aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2016

• 10Erika & Luc03-08-2016

Topper!

Prachtige en rustige locatie, smaakvol ingerichte kamers, mooie tuin met zwembad. Prima uitvalsbasis voor strand of verkenning streek en stadjes. Topservice van gastvrouw/heer: uitgebreid ontbijt, verrassend avondeten, uitstapsuggesties, weetjes van de streek,...

• 10yvonne en jan02-08-2016

wat een heerlijk verblijf hebben wij hier gehad.

We vonden eigenlijk alles goed. De hartelijke ontvangst van Anita en Diederik. Het ontbijt waar de geuren je buiten al tegemoet kwamen van de heerlijke warme wafels, wentelteefjes. De ontbijtkamer zo kleurrijk en gezellig samenzijn met de andere gasten. Het diner zo smaakvol bereid en opgediend op de patio. Kortom het was een feest om hier te zijn. O, ik vergeet nog het heerlijke bed in de studio te noemen en de regendouche. Kortom een aanrader voor iedereen die houdt van rust, ruimte, groen, strand en zee.

• 10Ger en Lucia31-07-2016

Grandioos, eigenlijk wil je blijven.

Vriendelijke ontvangst door Pieter en Anita. Logeren in een mooie kamer met een heerlijk bed en uitzicht op het zwembad, waar we iedere ochtend voor het ontbijt in gedoken zijn. Over het ontbijt niets dan lof, warme wafels, zelfgebakken notenbrood, sap van verse vruchten, eitje erbij, kortom teveel om op te noemen. Ook de avonden dat Anita gekookt heeft, hebben we genoten van heerlijke gerechten. Wat een keukenprinses is zij. Pieter en Anita gaven leuke tips over de omgeving en wisten veel te vertellen over het leven in Portugal op een smeuïge manier. In de omgeving is van alles te zien en te beleven. Leuke stadjes, mooie stranden, lekkere restaurants, kortom een toplocatie. We hebben geen negatieve dingen kunnen ontdekken.

• 10Ariane Weltevreede30-07-2016

Absolute aanrader!

Wat 4 nachten zouden zijn werden er 8. Wij wilden gewoon niet meer weg! Wat een heerlijke plek en wat een fantastische mensen. De ligging van de quinta is super, aan het eind van een doodlopende weg, heerlijk rustig en de ideale uitvalsbasis om prachtige stranden, mooie stadjes en bezienswaardigheden te bezoeken. En het eten! Het ontbijt was al geweldig, met zelfgebakken notenbrood, vers sap en naast een riant aanbod aan yoghurt, muesli, brood en beleg (heerlijke zelfgemaakte jam!) altijd nog iets extra lekkers als wentelteefjes, wafels, kaneelbroodjes, maar de avond dat Anita voor ons kookte was met stip de lekkerste maaltijd van de hele vakantie!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 10Ria Scheurwater08-07-2016

We hebben het fantastisch gehad!

Als eerste de gastvrouw Anita. Je voelt je zo welkom en niets is haar teveel. Het ontbijt is geweldig, alles vers. Het gastenverblijf is heel gezellig, schoon, fijne bedden en voor de deur een heerlijk zwembad. Ik kan niets negatiefs verzinnen, alleen dat Anita misschien te lekker kookt;-) In de omgeving is van alles te zien, natuur en cultuur. Een prachtige plek, in een prachtige omgeving!!!!

Gereisd met partner in juni 2016

• 9Herman07-07-2016

Heerlijk!

Gezellige sfeer, warme ontvangst van gastheer en vrouw. Kamer is uitstekend, lekkere bedden, fijn terras. Zwembad is schoon en mooi gelegen. Accomodatie is op enkele (auto) minuten van het strand Foz de Arelho, ook leuke stadjes zijn goed bereikbaar.

• 10Leen11-05-2016

Prachtige plek, mooie kamers, goeie gastvrouw/man

Service is top, altijd behulpzaam voor tips of advies. Zwembad is heerlijk.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

• 10Kees en Karen16-04-2016

Super plek, prachtige omgeving, persoonlijk, top!

Wat een heerlijke plek op aarde, verscholen achter de hoge duinen van de Atlantische oceaan. Op slechts 5-6 min rij afstand van een paar super stranden. Unieke wandel mogelijkheden direct vanuit de Quinta, mooie zandwegen en verstilde paden door een beschermd Atlantisch reservaat. Gelukkig na 1-2 uur weer een bewoonde wereld met authentieke Portugese barretjes en restaurants. Sfeer en locatie is werkelijk uniek, de persoonlijke verzorging door Anita is een weldaad. Ontbijten is smullen en mn inhouden. Een rijk aanbod aan verse producten en heerlijke vruchten sappen. De studio geeft een heerlijk thuis gevoel voorzien van alle comfort in Portugese sfeer. Super comfortabele badkamer en een heerlijk bed. De omgeving biedt een keur aan Unesco werelderfgoed plaatsen en gebouwen op 12 tot 60 min rij afstand. Wat een fraai deel van Portugal, zonder de grote drommen van toeristen. Anita we komen graag nog eens terug, snel...

Gereisd met vrienden in april 2016

Bed and Breakfast Quinta da Perdiz info