Bed and Breakfast Quinta da Perdiz

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

98 reviews over Bed and Breakfast Quinta da Perdiz

• 10Wendy Zwarts25-09-2017

Fantastisch wij komen zeker terug.

Prachtige locatie, heerlijk rustgevend, mooi uitzicht en hele lieve mensen.

• 9Margreet Haverkate17-09-2017

Een heerlijke periode gehad

Rust, ruimte, gezelligheid en een prachtige omgeving. Geen negatieve punten. Alles was top.

• 10Yvonne en Paul10-09-2017

Geweldig

Wij logeerden in de Studio O Lagarto van 31/8 tot 9/9 een ruime studio met fantastisch bed. Meer dan voldoende handdoeken en zuiver bedlinnen. Zelfs douchegel en zeep was er aanwezig in de mooie badkamer. Eigen terras en kleine kitchenette. Prachtig mooi en proper zwembad waar je rustig kan relaxen zonder gestoord te worden. Mooie fruittuin tegen een heuvel waar we regelmatig tussen de citroenen en druiven, vijgen....gingen wandelen en proeven. Voldoende ontbijt met elke dag vers fruitsap en lekker warm hapje door Anita en Pieter klaargemaakt. Wij hebben 2x van het avondeten mogen genieten dat Anita bij het ontbijt met ons besprak. Ze hielden rekening met iedereen, zelfs vegetarisch... Goed centraal gelegen om leuke plaatsen te bezoeken. Kregen voldoende informatie mee, de gasten die er verbleven deelden ook veel info mee aan de ontbijttafel en bij het avondeten. Het voelde aan alsof we iedereen al jaren kende, dit zecht veel over de goede sfeer die er is bij deze B&B is. Bij deze willen wij Anita en Pieter, alsook de andere gasten bedanken voor de leuke tijd die we er hadden.

• 8de Koning03-09-2017

Heerlijk verblijf

Service in alle opzichten: het ontbijt het bedlinnen, badhanddoeken en diner. De kamers verzorgd. Wij zaten in studio o Peixe. Ruime slaap en badkamer, klein zitje. Boven een lekker (privé) dakterras. Tijdens ons verblijf ook een paar keer zeedamp gehad, deze verdween vaak echter in de loop van de dag.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 10Noah, Teun, Kees en Dorien03-09-2017

Fantastische lokatie, een heerlijk verblijf !!

Alles was prima in orde. Wij weten niet iets wat niet goed was. We hebben genoten van de plek, de mooie omgeving en de vriendelijke Portugezen. Iedere ochtend een heerlijk ontbijt en Anita kan fantastische koken! Voor de jongens was het zwembad helemaal top. Wij gaan zeker nog eens terugkomen. Quinta da Perdiz, een plek om nooit te vergeten!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 10Martine van Wijngaarden11-08-2017

Fantastisch!

Wat moeten we nog meer schrijven. Lees de reviews. Het klopt allemaal... Niets nieuws aan toe te voegen. Het is er heerlijk. Een echte aanrader. Complimenten voor de eigenaren Anita en Pieter.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 10Helene01-08-2017

Zorgeloos aan de Zilverkust

Quinta da Perdiz bleek achteraf de ideale uitvalsbasis voor een zorgeloze vakantie aan de Zilverkust. We werden hartelijk onthaald in de goed gelegen en vooral charmante bed en breakfast. De studio is ruim en verzorgd. Het huis ligt wat verscholen zodat je ongestoord kan chillen aan het zwembad. Wie de goede raad van Anita opvolgt en/of onder een klimboe kruipt (de Portugese mug is namelijk snel en agressief) kan ook zeker zijn van een zalige nachtrust (stil, goed en groot bed). Met een erg uitgebreid en lekker ontbijt start je samen met de andere gasten de dag. Er valt heel wat te beleven in de buurt en Anita vertelt je wat je niet mag missen. Zo ontdekten we ook enkele zaken die niet in onze reisgids stonden. Twee keer mochten we samen met de andere gasten aanschuiven voor het avondeten en konden we de gastvrijheid proeven. Ik werd als vegetariër verwend met extra groenten en kreeg soep zonder balletjes uit een afzonderlijke kookpot. Kleinigheden die wel aantonen hoe begaan de gastvrouw is met haar gasten. We kijken terug op een topvakantie!

• 10Michiel01-08-2017

Maravilhoso!

Alvast even vermelden dat ik voor 'service' liever een 11 zou geven dan 10. Dat spreekt al wat tot de verbeelding, maar ik wil voornamelijk zeggen dat de gastvrouw in elke situatie zich schikt naar de wensen van de vakantiegangers; dit kan gaan van een muggenproblematiek of je voorkeur inzake avondeten - ze weet er steeds raad mee.

De kamers zijn ruim en bieden al het nodige comfort (in de douche kan je haast verdwalen. Dit gebeurde niet, omdat Anita (gastvrouw) de regio als haar broekzak kent en deze kennis graag deelt.) Wat de ligging betreft, ben je in de nabijheid van voldoende strand (Foz do Arelho, São Martinho do Porto, ...) en interessante plekken als Nazaré, Batalha, en Alcobaça.

Hoewel je ook zalig kan toeven aan het zwembad biedt de omgeving meer dan voldoende mogelijkheden om er op uit te trekken en 's avonds te worden begroet door bengeltjes Arie en Domino.

Er resteren me net wat te weinig karakters om het ontbijt op gepast manier te lauweren, maar hier ga ik even: diverse charcuterie en kazen, verloren brood, wentelteefjes, wafels, pestohapjes, heerlijk koffie en dat elke dag vers op je bordje.

• 10Jacky en Ferdinand26-07-2017

Top B&B!

Een heerlijke plek met een geweldige gastvrouw tevens kokkin, wegwijzer, etcetera. Adje, Jan-Arie en Domino zorgen mede voor de huiselijke sfeer. De kamer is heel ruim, schoon ( lakens en handdoeken worden regelmatig verschoond) en sfeervol met een fijne douche. Heerlijk zwembad, wat wil je nog meer! Voor ons was het helemaal top!

• 10Vera16-07-2017

Fantastische plek

Heerlijke B&B, rustig, mooi gelegen, en binnen een paar auto minuten bij rustige en mooie stranden, badplaatsjes, en lekkere restaurants. De kamers zijn ruim en goed ingericht met een heerlijk bed. Het ontbijt is geweldig, gastvrouw Anita bakt iedere ochtend vers brood. Anita zorgt ook voor een fijne ontspannen sfeer, niets hoeft alles mag! Ga je naar het strand, je krijgt parasol en badhanddoeken mee! Maar ook b.v. Lissabon is binnen een uur rijden te bereiken en Anita helpt je met goeie tips voor parkeren en metro. Verder is Anita een uitstekende kok, we hebben genoten van de lange avonden aan tafel met heerlijk eten een goed glas en fijne gesprekken, dank je wel!. Een absolute aanrader. Wij komen zeker terug.

Gereisd met partner in juni 2017

Bed and Breakfast Quinta da Perdiz info