Bed and Breakfast Quinta da Perdiz

98 reviews over Bed and Breakfast Quinta da Perdiz

• 2019
    9Caroline25-06-2019

Fantastisch!

Prachtige b en b , rustig ineen mooie omgeving! De gastvrouw Anita verwent je met een heerlijk ontbijt en af en toe ook met een diner. Heerlijk een klein keukentje in je kamer met een nespresso apparaat! Ik was er nu voor de tweede keer en ik zou zo weer gaan!

Gereisd met partner in juni 2019

• 8Koos en Emy14-06-2019

Heerlijk appartement aan het zwembad. Mooi en rustig gebied om te wandelen. Overheerlijk ontbijt. Auto is wel een must als je wat wilt zien/ ondernemen. Óbidos is ongeveer 15min rijden en zeker een bezoekje waard. Super B&B!!!

Gereisd met partner in juni 2019

• 8Janneke en Simon14-06-2019

Heerlijk!!

Heel mooi rustig plekje met een heerlijk zwembad en mooie tuin. Appartement was super netjes verzorgd. Wij waren met 3 kindjes en er was gezorgd voor voldoende slaapplek met klamboe. Ontbijt was iedere dag om naar uit te kijken met iedere dag een ander heerlijk hapje, vers gebakken brood en een vers sapje. Nu 3 keer geweest en zeker voor herhaling vatbaar!
    Je bent alleen wel afhankelijk van een auto.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 10Wendy14-06-2019

Wat een heerlijke plek om te zijn, zo fijn rustig. Veel groen. De kamers zien er stuk voor stuk verzorgd en mooi uit. Een heerlijk zwembad, een lieve gastvrouw en ze kan erg lekker koken. Oh en vergeet niet het uitgebreide ontbijt s ochtends met vers geperst sapje. Ik kom sowieso weer terug!

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 10Paul en Desi26-05-2019

We komen hier graag weer (voor de 3e) keer terug.

Een oase van RUST in een prachtig groene omgeving. Hier hoor je nog echt de vogeltjes en ervaar je de frisse lucht. Een uitstekende uitvalsbasis voor een bezoekje aan het mooie klooster van Alcobaca, het lieflijke Obidos, het uitnodigende Tomar, het gezellige Nazaré en de markt van Caldas. Vlakbij strand en boulevard van Foz do Arelho en de indrukwekkende baai en duinen van San Martinho de Porto. Er zijn veel restaurantjes (en pastelaria) waar je de lokale Portugese lekkernijen kunt proeven. Een gastvrouw en gastheer die er voor zorgen dat het je tijdens je verblijf in deze ZEER comfortabele B&B werkelijk aan niets ontbreekt. Een HEERLIJK (Nederlandse maat) bed, een zalige (regen)douche, een eigen terraszitje, een (ruim, schoon) zwembad en een verrukkelijk, royaal ontbijt. We voelden ons zeer verwend tijdens ons verblijf in Quinta da Perdiz. Van ons krijgen Pieter en Anita met hun top B&B dan ook een dikke 10.

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    10Leo en Lydia19-10-2018

Paradijsje

Wij zijn in september 8 dagen te gast geweest op Quinta da Perdiz (studio O Lagertho). Het is een ideale plek: je kunt leuke trips maken naar o.a.: Obidos, Mafra, Nazare, Alcobacer en de echte highlights Sintra en Lissabon. Maar je hoeft niet per se weg, je kan ook lekker ontspannen bij het ruime zwembad. De studio was uitstekend: lekker ruim, goede matrassen, een gezellig zitje en vooral schoon. Gastheer en gastvrouw Pieter en Anita respecteren de privacy van de gasten, maar kunnen je ook goede tips voor trips geven. Aanrader: twee maal in de week koken Pieter en Anita, schuif aan want het is gezellig en vooral allemaal erg lekker. Wij komen beslist terug.

Gereisd met partner in september 2018

• 10Liezeth30-08-2018

Fantastische plek! Paradijsje!

rustig gelegen maar toch op korte afstand van bijzondere plekken

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Peter/Hanny14-05-2018

Gastvrije B&B, met de Zilverkust in je achtertuin.

Wat een welkom en wat een gastvrijheid! Al was het weer soms te koud voor de tijd van het jaar, bij de quinta was het heerlijk vertoeven. Er ontbrak ons aan niets! Aanrader is de kamer met dakterras. Uit de wind en in de zomer in de schaduw. Anita weet ook de restaurantjes wel en wil je thuis blijven dan kookt ze een heerlijke maaltijd. De kustlijn met de lagune is prachtig. Het waren hele fijne dagen.

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

10Kees26-11-2017

Superplek, midden in de natuur, alle comfort

Een geweldige plek aan het eind van een doodlopende weg. Midden in de natuur met schitterend uitzicht over de vallei. Fraaie kamer met alle comfort en direct aan het zwembad. Op wandel afstand van twee heerlijke typisch Portugese kustplaatsjes. restaurantjes en eerlijk strand. Zelfs voor november nog een fijne bestemming om heerlijk op het strand te vertoeven of in zee te zwemmen. Anita en Piet zijn superhosts, alle aandacht zonder opdringerig te zijn. Ze kennen de omgeving en leuke plekjes goed. We komen zeker terug

Gereisd met partner in november 2017

• 10Heleen Witte21-11-2017

Oase van rust en schoonheid

Heerlijk weekje gehad hier. Wat een rust en schoonheid. En ongekende mazzel natuurlijk om in November nog zulk mooi weer te hebben. Prachtige kamers met heerlijke beden en veel privacy, een en al natuur om je heen, een zalig zwembad en niet te vergeten heerlijke verwennerij door Anita en Pieter. De Zilverkust is een prachtig wandelgebied, maar eerlijk gezegd wil je eigenlijk niet weg van de quinta.

Gereisd met partner in november 2017

Bed and Breakfast Quinta da Perdiz info