Bed and Breakfast Quinta da Perdiz

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

98 reviews over Bed and Breakfast Quinta da Perdiz

• 10Desi18-10-2020

Uitstekend ! (en Corona-proof).

Een mooie (authentieke) accommodatie waar je enorm gastvrij wordt onthaald. Deze uitstekende B&B aan de kust biedt alles wat je als gast wilt : Fijne - met veel privacy - kamers met klasse bed van groot formaat, met badkamer met regendouche, airco, eigen terras en zitje, koelkastje, koffie- en thee maak faciliteiten. RUSTIG gelegen midden in het groen waar je heerlijk VRIJ uren in kunt wandelen. Met grote tuin met ligbedden en parasols en een verrukkelijk (groot) zwembad. Dichtbij gezellige dorpen en restaurantjes en met mooie steden (Sao Martinho do Porto, Foz do Arelho, Caldas da Rainha, Obidos, Alcobaca) en andere bezienswaardigheden om de hoek. Iedere dag een zalig ontbijt met verse koffie, thee, fruitsap, broodjes, etc. Wij vinden deze B&B en hun gastvrije eigenaren TOP en ze krijgen van ons dan ook een dikke 10 (van 10 punten). Extra dank voor de Corona bestendige maatregelen die ze voor de gasten hadden genomen. Een grote plus.

Gereisd met partner in oktober 2020

• 8Ursula14-09-2020

Oase van rust en ruimte!

Een ontzettend gezellige en mooie locatie waar deze B&B gelegen is. Dicht bij de bezienswaardigheden in de regio. Zon, zee, strand is er zéker, maar wil je lekker tot rust komen en genieten van de omgeving, dan bieden de studio's alle faciliteiten. Een heerlijk bed, een luie stoel, sfeervol ingericht en een kitchenette/koelkast. Gastheer Pieter en gastvrouw Anita zijn beslist niet opdringerig, maar kunnen je helpen met tips over wat je in de omgeving kunt doen en hebben wijn en bier klaarstaan zonder dat je zelf naar de winkel hoeft. Het zwembad is super fijn. Wie houdt van hardlopen of wandelen kan prima uit de voeten. Het bos achter de B&B is lekker rustig en overal zijn paden en straatjes te vinden. Dank Anita en Pieter voor jullie hartelijke ontvangst en gastvrijheid! We hebben genoten.

Gereisd met partner in september 2020

• 9Kees en Marleen23-06-2020

Rust, ruimte en gastvrijheid

Wat zijn we blij dat we ondanks alle perikelen rondom het coronavirus toch naar Quinta da Perdiz zijn afgereisd. De Portugese bevolking leeft de voorschriften uitstekend na en bijkomend voordeel is dat het overal aangenaam rustig is. Maar bovenal hebben we genoten van de super gastvrijheid van Anita en Pieter die hier met hart en ziel een prachtige B&B runnen. Het is werkelijk een toplocatie, van waaruit je vele mooie uitstapjes kunt maken. Conclusie : GA !!

Gereisd met partner in juni 2020

• 2019
    10Paul en Desi22-10-2019

Een dikke 10.

DIT JAAR zijn we hier voor de 2e keer (zie ons commentaar van mei 2019). Een TOP B&B. Een oase van RUST in een prachtig groene omgeving. Een gastvrouw en gastheer die er voor zorgen dat het je tijdens je verblijf in deze ZEER comfortabele B&B aan niets ontbreekt: Een HEERLIJK (Nederlandse maat) schoon bed, een zalige (regen)douche, een mooie tuin, een eigen terraszitje, een (ruim, schoon) zwembad en een verrukkelijk, royaal ontbijt. Van ons krijgt deze B&B WEER !! een dikke 10.

Gereisd met partner in september 2019

• 10Gert27-09-2019

Een uitstekende B&B in een prachtige omgeving

Wij hebben hier 5 nachten geslapen. Een fantastische omgeving met mooie rustige stranden, leuke dorpjes en veel groen. Quinta da Perdiz ligt verscholen achter een heuvel en is een oase van rust. De voormalige boerderij is met behoud van de authentieke uitstraling prachtig verbouwd. Onze kamer met het kingsize bed, de zeer ruime badkamer en een eigen terras met zicht op het zwembad had niet beter gekund. Alles was dik in orde. Het prima ontbijt gaf elke dag een prima start.

Gereisd met partner in september 2019

• 8Matthijs Lok18-08-2019

gastvrije en mooie plek, geschikt voor kinderen

heerlijk verblijf gehad dankzij gastvrij onthaal van Anita en Pieter. heerlijk en gezellig ontbijt iedere morgen met zelfgemaakt brood. de kinderen hebben vooral genoten van het zwembad. verder heerlijk rustige quinta met dichbij veel bezienswaardigheden (wij vonden Caldas heel leuk) en spannende oceaan. warm aanbevolen ook met kleine kinderen! matthijs en Martine (groningen)

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Ana en Daan17-08-2019

Zonder twijfel komen wij terug!

Erg fijne vijf nachten gehad op de Quinta van Pieter en Anita. De studio's zijn modern en smaakvol ingericht met oog voor de Portugese sfeer. Het terrein ligt vrij afgelegen in de natuur maar je bent snel in leuke kustplaatsjes. Anita verzorgt elke ochtend een geweldig ontbijt en luistert goed naar eventuele wensen die je hebt. Voor ons heeft ze zelfs een keer gekookt en dat was een erg geslaagde avond! Daarnaast krijg je regelmatig bezoek van Domino en Eddie, de honden die rondlopen op het terrein en graag gedag komen zeggen. Wij raden iedereen aan hier te boeken. Je leert het 'echte' Portugal kennen (niet de standaard trips naar de Algarve of Lissabon) en komt heerlijk tot rust. We will be back!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Liesbeth11-08-2019

Fantastische uitvalsbasis!

Een fijne B&B op een prachtige locatie. Anita, de gastvrouw, zorgt ervoor dat iedereen zich meteen thuis voelt en volop kan genieten van de schitterende omgeving. Perfecte uitvalsbasis om de Zilverkust te ontdekken alsook een dagtripje naar Lissabon. We kwamen niets tekort en hadden een fantastische vakantie.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10Chantal Schouten10-08-2019

Fantastisch verblijf in mooie omgeving

Heerlijk genoten bij Quinta da Perdiz. De gastvrouw Anita zeer vriendelijk en staat voor alles klaar. In de ochtend maakt ze een heerlijk ontbijt klaar. Accomodaties schoon en verzorgd. Huis staat in een landelijke omgeving, maar niet al te ver van de bewoonde omgeving vandaan. In de tuin een riant zwembad tot onze beschikking. Uitstapjes naar bezienswaardigheden in de omgeving zijn allemaal binnen aangename tijd (met de auto) te bezoeken. Wij hebben erg genoten!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Bekaert Katrijn20-07-2019

Een stukje paradijs op aarde!!

Een prachtige quinta, heerlijk groot zwembad, gelegen tussen de bossen, een oase van rust, maar toch dichtbij de bewoonde wereld, strand, winkeltjes, prachtige natuur, geen massa toerisme, magnifique!!! De gastvrouw maakt zalig ontbijt en is gewoonweg fantastisch!! Je thuis voelen op een vreemde plek. Wij komen zeker terug daar bestaat geen twijfel over !

Gereisd met partner in juli 2019

Bed and Breakfast Quinta da Perdiz info