Bed and Breakfast Quinta da Perdiz

BedAndBreakfastWeer vandaag24°16°
Bed and Breakfast Quinta da Perdiz
9,6

77 reviews over Bed and Breakfast Quinta da Perdiz in het Nederlands

Gastvrije B&B, met de Zilverkust in je achtertuin.

Peter/Hanny
14-5-2018

Wat een welkom en wat een gastvrijheid! Al was het weer soms te koud voor de tijd van het jaar, bij de quinta was het heerlijk vertoeven. Er ontbrak ons aan niets! Aanrader is de kamer met dakterras. Uit de wind en in de zomer in de schaduw. Anita weet ook de restaurantjes wel en wil je thuis blijven dan kookt ze een heerlijke maaltijd. De kustlijn met de lagune is prachtig. Het waren hele fijne dagen.

Een geweldige plek aan het eind van een doodlopende weg. Midden in de natuur met schitterend uitzicht over de vallei. Fraaie kamer met alle comfort en direct aan het zwembad. Op wandel afstand van twee heerlijke typisch Portugese kustplaatsjes. restaurantjes en eerlijk strand. Zelfs voor november nog een fijne bestemming om heerlijk op het strand te vertoeven of in zee te zwemmen.

Anita en Piet zijn superhosts, alle aandacht zonder opdringerig te zijn. Ze kennen de omgeving en leuke plekjes goed.

We komen zeker terug

Oase van rust en schoonheid

Heleen Witte
21-11-2017

Heerlijk weekje gehad hier. Wat een rust en schoonheid. En ongekende mazzel natuurlijk om in November nog zulk mooi weer te hebben.

Prachtige kamers met heerlijke beden en veel privacy, een en al natuur om je heen, een zalig zwembad en niet te vergeten heerlijke verwennerij door Anita en Pieter.

De Zilverkust is een prachtig wandelgebied, maar eerlijk gezegd wil je eigenlijk niet weg van de quinta.

Mooi ingerichte B&B en een prachtige omgeving.

Miriam Engels
20-11-2017

Met de auto zijn er genoeg leuke plaatsjes om naar toe te gaan, maar het is ook heerlijk om in de omgeving te wandelen en daarna een duik te nemen in het fijne zwembad bij het appartement.

Zeer gastvrije eigenaren bij wie het in een woord goed vertoeven is, dus een echte aanrader.

Heerlijk ontspannen vakantie

Otto van der Hoff
7-11-2017

Zo'n idyllische en rustige locatie. Tevens prachtige ligging om van daaruit tripjes te maken.

Prijs kwaliteit van de Zilverkust vind ik sowieso hoog.

Heerlijk

Fam. vd Wiel
28-10-2017

Goede plek, goede verzorging & gezellig!

Aanrader en wij komen er zeker terug!

Brenda en Evert-Jan
22-10-2017

Wat een enorme gastvrijheid hebben wij genoten. De eigenaars, Anita en Pieter zijn zeer hartelijk de omgeving is prachtig.

Je loopt binnen 10 minuten door het bos in een prachtig duinengebied en er zijn drie heel verschillende stranden op korte afstand. Diverse leuke oude steden in de omgeving. Op de quinta heerst rust en gemoedelijkheid. Het is een authentieke omgeving die nog niet platgelopen is door het toerisme zoals aan de zuidkust. Iedere ochtend een uitgebreid en heerlijk ontbijt met een vers sapje van vruchten uit de tuin (of van de buurman). 3 x avondeten genoten, door Anita en Pieter bereid, Heerlijk !!! En zoooo gezellig. Lissabon is op één uur rijden afstand en goed te doen voor een dagtrip.

Fantastische locatie geleid door hele warme mensen

Erik en Jose
22-10-2017

Alles was goed, geen minpunt te bedenken

Gastvrij

AJ Voogt
21-10-2017

Een heerlijk ontspannen week gehad bij Anita en Pieter! Bij het gezellige appartement O Lagarto heb je een eigen terras en loop je zo naar het mooie zwembad. De uitbreiding van de tuin is een aanwinst. Heerlijk ontbijt en 2 keer genoten van de gezellige en zeer smakelijke avondmaaltijd.

Voor de 4e keer

N van der Knaap
19-10-2017

Hoewel we zelden naar dezelfde accomodatie gaan zijn we hier nu voor de 4e keer geweest. Deze charmante kleinschalige B&B met gezellig ingerichte kamers heeft voor ons de sfeer die we zoeken: heerlijk rustige ligging in het groen, maar toch vlakbij de kust. Prachtige stranden op rij- afstand en genoeg plaatsen te bezoeken.Maar ook een heerlijk zwembad 10 meter van je deur!

En vooral: gastvrije eigenaren die het je naar de zin maken door o.a.heerlijke ontbijten te serveren en om de paar dagen heerlijk te koken.

Kortom: weer voor herhaling vatbaar!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Quinta da Perdiz in Caldas Da Rainha, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Quinta da Perdiz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Quinta da Perdiz scoort een 9.62 uit 10 op basis van 81 reviews.