Bed and Breakfast Quinta Verde

Bed and Breakfast Quinta Verde
9,8

5 tips over Bed and Breakfast Quinta Verde

posinga, 19-7-2015

Mooie groten in Mira de Aire genaamd Grutas.

Ook voor mensen die evt slecht te been zijn of kinderen zijn deze groten goed te doen ivm de aanleg van een voetpad in de groten

jaapvanzoeren, 14-6-2015
een aanrader voor mensen die rust zoeken.
Jos Siero, 8-6-2015
De omgeving heeft voldoende mogelijkheden: je kunt naar het strand, veel leuke dorpjes en heerlijke terrasjes en restaurantjes om heerlijk te genieten van het Portugese eten.

Eline Koers, 31-5-2015

Er is heel veel te doen en te zien in de buurt van de B&B.

Is wel handig om al op het vliegveld een huurauto te huren.

Je kan overal heerlijk en goedkoop eten.

LM2xinger, 22-10-2013
Je zit midden in het eche Portugal. Mensen zijn er super vriendelijk en behulpzaam. Het eten is er goedkoop: veel verse producten uit de streek/nabije zee. Echt zien: Nazaré, Peniche, Alcobaca, Tabalha, Fatima, Santana Mercado, prachtige druipsteengrotten. En op een rustige dag: Obidos. Nu noem ik alleen de dichtstbijzijnde plekken; er is nog veel meer.