Bed and Breakfast Quinta Verde

124 reviews over Bed and Breakfast Quinta Verde in het Nederlands

Quinta Verde - huisje met een plus bij de B&B

Xavier, Anja en Justine
19-7-2018

Vakantiehuisje ligt op mooi domein waar ook B&B wordt uitgebaat. Je kan gebruik maken van zwembad en genieten van heerlijk, zeer gevarieerd en vers ontbijt. Je kan er ook voor opteren om zelf ontbijt en andere maaltijden te voorzien, want alles is echt aanwezig in het huisje. Zeer goed uitgerust, aan alles werd gedacht en piccobello qua hygiëne. Bovendien kan je bij de gastheer terecht voor nuttige tips voor uitstapjes en lekkere resto’s in de buurt want die zijn er zeker ook.

B&B Quinta Verde; alles wat je maar wilt!

Miriam
14-7-2018

Via een zoektocht op internet terecht gekomen bij Quinta Verde, aan de Zilverkust in Portugal. Wat een geluk dat we hier mochten verblijven, in het vakantiehuisje.

Dit was met veel smaak ingericht, was zeer netjes en straalde vooral eenvoud, rust en kleur en gezelligheid uit. Ook goede bedden en een heerlijk, mooi en schoon zwembad.

De broodjesservice was ideaal; vlak voor je deur even verse broodjes ophalen die de bakker vrijwel elke dag komt brengen. Op zondag komt de bakker niet, daarom bij Ronald een ontbijtje gegeten. Dit ontbijt was heerlijk, gezond en vers en vooral meer dan voldoende.

Heel gastvrij was ook het flesje wijn en de volle fruitschaal en het vaasje met bloemen bij aankomst, en de mogelijkheid om zelf wat citroenen uit de boomgaard te pakken.

Ronald weet je veel te vertellen over de omgeving, heeft suggesties voor trips en lekkere restaurantjes en de uitgebreide route

Geweldig een aanrader.

Annie en Franz
25-6-2018

Het was weer geweldig bij Ronald. Ontbijt is geweldig, fantastische bedden, heerlijk zwembad en blijf je een dag thuis is de verzorging uit de kunst. Voor trips en betaalbare restaurants krijg je van Ronald goede adviezen. Ook Crista doet haar best voor de gasten

Fantastisch!

Yda van Duijvenbode
24-6-2018

Mooie schone koele kamers met goede bedden! Voor de derde keer terug in deze B en B.

Mooie omgeving met goede restaurants!

Blijft een toplocatie waar je tot rust komt en goed verwent wordt.

Echt een aanrader!

Een heerlijke manier om Portugal te ervaren!

Marlies
22-6-2018

Een fantastische accommodatie op een prachtige locatie met een gastheer die er alles aan doet om het je naar de zin te maken. Door de fijne sfeer voel je je hier echt thuis. In de omgeving vind je op rijafstand de Atlantische kust met prachtige baaien, stranden, wandelmogelijkheden, steden en stadjes met mooie bezienswaardigheden en restaurantjes waar je lekker kunt eten voor een betaalbare prijs.

Een aanrader, een fijene B & B met klasse huisje

Ron en Anita
12-6-2018

Wederom geweldig. Ronald was en is een geweldige gastheer. Met de hulp van Christa heerlijke ontbijtjes. Mooie gesprekken in de ontbijt kamer en ook later met Ronald. Genoten van het uitzicht, ook al zat het weer niet mee. Ook de omgeving blijkt het bekijken waard. Ook de aangeprezen restaurantjes( door Ronald) blijven een heerlijke ervaring. Het tweede gedeelte terug in t huisje wat een nog mooiere ervaring is. Ook hier elke morgen heerlijke broodje met zalige zelfgemaakte peren jam.

Aanrader!

Rob Slinger
4-6-2018

Negatieve dingen? Nope die kunnen we niet bedenken. Het weer zat niet mee helaas maar dankzij de tips van de eigenaar hebben we ook de mindere dagen goed in kunnen vullen.

Ontbijt was helemaal uit de kunst, wij zaten in het huisje wat van alle gemakken was voorzien en met een prachtig uitzicht.

Een (huur) auto is een must maar dat geldt voor heel Portugal volgens mij.

Dus samengevat een aanrader!

Hannie
26-5-2018

Super genoten van ons eerste verblijf in B&B Quinta Verde en Portugal.

Heerlijk ruim en schoon. Koel in de nachten.

We hebben zeer genoten van het uitstekend verzorgde ontbijt!

Voor herhaling vatbaar!

Dominique
11-5-2018

Geweldige bed and breakfast. Super mooie kamer. Heerlijk ontbijt. Fijne en vriendelijke gastheer. Mooi zwembad. Leuke uitstapjes in de omgeving. Echt een aanrader

Chris de lange
19-4-2018

Super landelijk en mooie ver gezichten .

Mooie kamers en zeer goed ontbijt.

Heel klantvriendelijk maar minder geschikt voor mensen die slecht ter been zijn.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Quinta Verde in Cabreiros, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Quinta Verde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.