Bed and Breakfast Quinta Verde

9,9

114 reviews over Bed and Breakfast Quinta Verde in het Nederlands

Wederom heerlijk verblijf

Leon, 8-11-2017

Perfecte gastvrijheid, schitterende locatie en mooie omgeving

Heerlijk relaxen!

Bernadet Edskes - van der Veen, 29-10-2017

Schoon, ruim, goed verzorgd. Heerlijke bedden, goede douche. Vriendelijke mensen, geweldig weer. Genoeg te zien in de omgeving.

Geweldig mooie B&B ,maar ook t huisje Branca erg g

Ron en Anita, 12-10-2017

Mooie B&B, zelden zo'n mooi afgewerkte kamers gezien. Letterlijk aan alle details is gedacht. We zijn 2 periodes geweest, eerst in 't huisje bovenaan en bij terugkeer de kamer. allebei zeer aan te bevelen. Mooi gelegen tussen de heuvels met elke morgen de zon en zeer mooie nevel. Allebei om te genieten.

Volledige stilte, zeker in de kamers. Goede verzorging en gesprekken met gastheer en -vrouw. Lekker zelf gemaakte taart, de (zelf gemaakte) wijn houden we nog tegoed. Ha ha :-).

Mooi centraal om alles te kunnen zien met een redelijke reis tijd. Veel historie in dat gebied. Je waant je terug in de riddertijd.

En tot slot het koninklijk openen van de poort blijft een belevenis tot op de laatste dag.

Restaurantjes in de buurt, op advies van Ronald en Margriet geweldig eten.

Ik stop met complimenten, op gevaar ongeloofwaardig te worden. Kortom:

deze B&B een aanrader.

Zeer goed,gastvrij, rustig gelegen, fijne kamer.

Johan en Chea G., 10-10-2017

Omgeving: mooie omgeving, veel te zien binnen 80-100 km. zoals zee, kustroutes, historische architectuur, kastelen, kerken en steden.

Veel bossen, glooiend landschap, prima wegen. zeer rustige autobanen voor langere afstanden.

Fantastisch om hier geweest te mogen zijn!

Marc & Jolanda, 8-10-2017

Alles was véél meer dan goed..eigenlijk Perfect!!!! Fan-tas-tische BB, prachtige ligging, ruime, schone kamers + koffie/thee gelegenheid en eigen terrasje met werkelijk een prachtig uitzicht!! Elke ochtend een geweldig ontbijt, met veel liefde klaar gemaakt door Ronald en Margriet, heerlijke zelfgemaakte jam( van eigen boomgaard) zalige omeletten of pannenkoeken van Ronald en elke dag weer een verrassing wat voor een zalig zelfgemaakt cake er stond te wachten...👌🏽 Met daarbij het stralende enthousiastme van Ronald en Margriet, de aandacht en warmte voor hun gasten, maakt het verblijf bij BB Quinta Verde werkelijk TOP!!!👌🏽

Heerlijke vakantie

Johan & Martine, 6-10-2017

Mooie locatie en zeer mooie B&B. Ronald en Margriet doen hun uiterste best om het iedereen naar zijn zin te maken (en ze lukken daar ook volledig in!!). hartelijke en warme mensen waar we een zalig vakantiegevoel aan overgehouden hebben.

Geweldig

Evert, 4-10-2017

Samen met onze dochter hebben we een heerlijke week gehad bij Margriet en Ronald. Ze doen er echt alles aan om het naar de zin te maken. 'S morgens elke keer weer een super uitgebreid ontbijt, waar we altijd weer naar uitkeken. Ronald maakt de eitjes op verzoek gekookt, gebakken, gepocheerd wat U maar wenst en er was altijd weer een dagelijkse verrassing bij het ontbijt. Geweldig !

En altijd weer een gezellig praatje, wat je zo'n heerlijk welkom gevoel geeft. En natuurlijk de tips voor bezienswaardigheden, activiteiten en uitstapjes. Heel fijn .....

Wij verbleven met z'n drieën in het huisje dat los staat van de B@B maar waarbij we wel lekker gebruik konden maken van zwembad (voldoende ligbedden !) en het ontbijt. Heerlijk plekje.

Omgeving is prachtig, voldoende mogelijkheden voor uitstapjes en ook Lissabon is op een dag te doen (uurtje rijden via de snelweg).

Kortom; de ideale B&B, met twee geweldige eigenaren die er alles aan doen om de vakantie een succes te maken. Margriet en Ronald, namens ons alle drie heel erg bedankt voor de gastvrijheid !! Het was geweldig.....

Zalig !

Sonja en bart, 4-10-2017

Niets dan zalige herinneringen aan Quinta Verde en de uitbaters Ronald en Margriet. De locatie is top, zowel qua netheid, weldoordachte inrichting als ligging. Uitermate rustig gelegen, maar toch zeer centraal ifv activiteiten en bezienswaardigheden. Zo mogelijk nog beter scoren ze evenwel met hun persoonlijke toets aan het rijkelijk en gevarieerd ontbijt, hun bereikbaarheid en kennis van de streek, zonder evenwel ooit opdringerig te zijn. Toppers !

Een leuke B&B waarbij we de culinaire verwennerij door Ronald onthouden en natuurlijk ook de perfecte organisatie van Margriet en dit alles in hun mooie B&B. Die daarenboven gelegen in een streek die cultureel heel wat te bieden heeft, verder ligt de Atlantische Oceaan ligt op 15 minuten en Lissabon op een uurtje. Kortom een aanrader

G-e-w-e-l-d-i-g in een woord

PETER HELLEMAN & BEN JANSSEN, 30-9-2017

Margriet en Ronald, alles top voor elkaar. Zéér gastvrij en behulpzaam met wat je ook maar wilt. Kan niets negatiefs schrijven.

Alles tip top in orde. komen zeker nogmaals naar jullie quinta.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Quinta Verde in Cabreiros, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Quinta Verde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Quinta Verde scoort een 9.85 uit 10 op basis van 117 reviews.