Bed and Breakfast

218 reviews over Bed and Breakfast Casa Ceedina in het Nederlands

Fantastische bestemming!

Leonie
17-8-2017

Casa Ceedina in Batalha is een prachtige locatie! Ideaal te combineren met een stedentrip Porto en/of Lissabon en dan met een huurauto naar Batalha. Vanaf Porto is het een kleine 2 uur rijden en vanaf Lissabon zo'n anderhalf uur rijden. Rustige snelwegen en de routes naar de steden zijn prima aangegeven. De Nederlandse eigenaren Cees en Dini zijn zeer gastvrij, vriendelijk en behulpzaam. Ze hebben ook goede tips voor restaurants en activiteiten. De casa is een schitterend pand met ruime, zeer nette en schone kamers met airco en een prima bed! Elke ochtend een uitgebreid vers ontbijt met broodjes, ei, yoghurt, fruit, sap en thee. Vanuit de kamer stap je zo naar het terras buiten en kun je op de ligbedden zonnen en lezen. Tussendoor een verfrissende duik in het zwembad. Vanuit de casa ben je binnen een half uur rijden in een ander stadje om wat te bezichtigen zoals de kustplaats Nazare, het bedevaartsoord Fatima, grotten, kano varen, verschillende kerken en voor de liefhebber is er ook een shopping centre. Het centrum van Batalha ligt op 5 minuten rijden van de casa en heeft een grote kathedraal en meerdere supermarkten, verschillende winkels, leuke (betaalbare) restaurants, koffiehuizen en een hardloop- en bootcampbaan. Casa Ceedina: een paradijs in Portugal!! Een echte aanrader om te genieten en te ontspannen.

Gereisd Alleenreizend in augustus 2017

Een top B&B met zeer gastvrije eigenaren

Mieke en Rob
13-8-2017

Een heel mooi huis op een prachtige locatie. Hele goede verzorging. Zeer schoon en verzorgd. Echt een paradijsje.

Fantastische dagen.gastvrije gastvrouw en gastheer

Jeroen
26-7-2017

Kleinschalig met persoonlijke aandacht voor de gasten. Modern huis met goed ingerichte kamers. Gelegen in Lekker rustige omgeving met weidsuitzicht en prima als uitvalsbasis om midden Portugal te verkennen. Heerlijk ontbijt waaraan niets ontbreekt. Waar Diny en Cees met zorg aandacht aan besteed hebben. De moeite waard om terug te komen.

Het was fantastisch.

Yvonne
18-7-2017

We hebben genoten van de gastvrijheid, omgeving en tips om de omgeving te verkennen. Ik kan het iedereen aanraden.

Het was fijn vertoeven in casa Ceedina.

Peter en Mieke Slegers
11-7-2017

alles was helemaal perfect, als ik dan toch iets zou moeten aanmerken zou het fijn zijn als er wat meer opbergruimte zou zijn voor de toiletartikelen in de badkamer.

Onwijs goede plek!

Rob & Ilona
11-7-2017

Cees en Dina zijn héél gastvrij. Weten heel veel over de omgeving en hebben veel tips. Vanuit de B&B, die heel centraal ligt, kun je met de auto de mooiste plekken bezoeken. Zowel de kust als het binnenland. Er is veel informatie aanwezig in de B&B. Het goed verzorgede ontbijt en het koken van de gastvrouw is al een ontspanning op zich. De kamer en het sanitaire zijn schoon en licht wat erg prettig is. Vanaf het terras met zwembad heb je een prachtig uitzicht over Batalha. En na een dag van inspanning b.v. door een wandeling, kun je bij de gastvrouw terecht voor een heerlijke gezichtsbehandeling of een massage.

Heel fijn !

Andre en Karin
8-7-2017

Onze eerste keer in Portugal was schitterend.Hebben op drie plaatsen verbleven.De keuze voor Casa Ceedina genomen omwille van de ligging ,zeer correcte prijs ,de moderne uitstraling, het leuke zwembad. Cees en Dini geven je een goed gevoel.Kortom een leuk verblijf in een leuke omgeving bij leuke mensen.

Weekje Portugal. Gerard en Monique

Monique en Gerard
4-7-2017

Wij hebben in de Casa van Dini en Cees een heerlijke vakantie gehad. Het is een prachtige locatie, en van daaruit kun je leuke dagtripjes maken. Als je hier behoefte aan hebt geven ze hier tips over. Bij warm weer is het zwembad een aangename verkoeling. Ook de diners die worden aangeboden zijn lekker en het was gezellig met de andere gasten en de gastheer en -vrouw.Je voelt je bij hun erg op je gemak. Een aanrader.

Gereisd Met partner in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gastvrij en super verzorgd

Daan van Egmond
28-6-2017

Casa Ceedina ligt vlakbij het mooie stadje Batalha en daardoor kun je volop genieten van de rustige ligging en toch ook afdalen naar het levendige stadje om wat te drinken of te eten. De verzorging door Dini en Cees is super: altijd beschikbaar maar in alle vrijheid en rust. Kortom: een aanrader!

Gereisd Met partner in juni 2017

super gezellig en heel goed verzorgd

Willem Goebel
26-6-2017

Bij Cees en Dina is het alsof je bij familie logeert. Je voelt je meteen helemaal thuis. In ons geval zeker, omdat dit niet het eerste bezoek was. Kunnen niets bedenken wat niet goed was....

Bed and Breakfast info

• Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa Ceedina in Batalha, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa Ceedina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.