Bed and Breakfast

4 reviews over Bed and Breakfast Casa Ceedina in het Nederlands

Voortreffelijk B&B!

Ina
12-4-2018

Al op de eerste dag kreeg ik na de lange autorit een geweldige ontvangst! Cees en Diny boden me op hun zonnige terras gelijk een kopje koffie aan. Dit gaf een goed gevoel: hier ben ik welkom! Dat bleek de komende dagen ook. Altijd veel tips voor uitstapjes en altijd bij thuiskomst: "Hoe was je dag? Wat heb je allemaal gedaan?" Batalha is een stad midden in een historisch interessant gebied, met zoveel mooie steden en lieve dorpjes. Ik heb lang niet al hun tips kunnen bezoeken en zal jullie B&B zeker in gedachte houden!

Gereisd Alleenreizend in maart 2018

Fantastische bestemming!

Leonie
17-8-2017

Casa Ceedina in Batalha is een prachtige locatie! Ideaal te combineren met een stedentrip Porto en/of Lissabon en dan met een huurauto naar Batalha. Vanaf Porto is het een kleine 2 uur rijden en vanaf Lissabon zo'n anderhalf uur rijden. Rustige snelwegen en de routes naar de steden zijn prima aangegeven. De Nederlandse eigenaren Cees en Dini zijn zeer gastvrij, vriendelijk en behulpzaam. Ze hebben ook goede tips voor restaurants en activiteiten. De casa is een schitterend pand met ruime, zeer nette en schone kamers met airco en een prima bed! Elke ochtend een uitgebreid vers ontbijt met broodjes, ei, yoghurt, fruit, sap en thee. Vanuit de kamer stap je zo naar het terras buiten en kun je op de ligbedden zonnen en lezen. Tussendoor een verfrissende duik in het zwembad. Vanuit de casa ben je binnen een half uur rijden in een ander stadje om wat te bezichtigen zoals de kustplaats Nazare, het bedevaartsoord Fatima, grotten, kano varen, verschillende kerken en voor de liefhebber is er ook een shopping centre. Het centrum van Batalha ligt op 5 minuten rijden van de casa en heeft een grote kathedraal en meerdere supermarkten, verschillende winkels, leuke (betaalbare) restaurants, koffiehuizen en een hardloop- en bootcampbaan. Casa Ceedina: een paradijs in Portugal!! Een echte aanrader om te genieten en te ontspannen.

Gereisd Alleenreizend in augustus 2017

Prachtige nieuwe moderne accomodatie.

a.v.keller
19-5-2012

Casa Ceedina is een vakantieverblijf waar niets, maar ook niets aan ontbreekt. Cees en Dini verstaan hun vak, om de vakantiegangers het zeer naar de zin te maken, met zowel informatie als tips in de omgeving. Zij zien waar de mensen die zij mogen ontvangen naar verlangen, en dat is het bieden van een prachtige locatie, zeer goede service, en prima ontbijt, en zelfs wat extra's erbij. Het was fijn om deze locatie te hebben mogen bezoeken, en zou dit een ieder willen aanraden.

Gereisd Alleenreizend in april 2012

Een echte aanrader

Yvonne
3-10-2010

Bed & Breakfast and Beauty Casa Ceedina is een echte aanrader voor wie wil genieten van de warme gastvrijheid van Cees en Dini, een uitgebreid ontbijt op het terras, de uitstekend verzorgde kamers, uitjes in de prachtige omgeving naar mooie stadjes of het strand, een behandeling in de schoonheidssalon of gewoon lekker luieren aan het zwembad. Cees en Dini, het was top!

Gereisd Alleenreizend in september 2010

• Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa Ceedina in Batalha, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa Ceedina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.