Bed and Breakfast

We hebben een aantal aanbieders voor Casa Ceedina voor je op een rij gezet:

3 reviews over Bed and Breakfast Casa Ceedina in het Nederlands

Niek, Ditte en Sanne
12-8-2015

Wij hebben 10 fantastische dagen gehad. Met uitstapjes naar bezienswaardigheden in de buurt maar ook heerlijke dagen aan het prachtige zwembad van de B&B. De kamers waren super mooi en van alle gemakken voorzien. Bovendien werden ze elke dag schoon gemaakt. De persoonlijke aandacht van de eigenaren hebben wij als zeer prettig ervaren. Het ontbijt was iedere dag een feestje. Naast de leuke restaurantjes in Batalha zijn we ook enkele keren in de B&B aangeschoven voor een heerlijke driegangen maaltijd. Ook onze dochter van 14 heeft zich hier uitstekend vermaakt.

Gereisd Anders in juli 2015

Een heerlijke plek!

Perry van der Voet
4-7-2015

B&B Casa Ceedina is een heerlijke plek. Cees en Dini zijn erg gastvrij en weten veel over de omgeving te vertellen. Er is veel te doen en veel te zien in de omgeving. s'Middags is het goed vertoeven aan het zwembad. De kamers zijn mooi en super schoon. Dini kookt zalig en het is heel gezellig om met de andere gasten aan lange tafels te eten. Kortom een plek om naar terug te keren.

Gereisd Anders in juni 2015

'Zou je dit je beste vriend aanraden?' 'Ja!'

Rutger
6-4-2015

We waren in maart te gast bij Cees en Dini met ons gezin (kids van 2 en 4) en mijn ouders gedurende 10 dagen. Eén dag waren er ook nog andere gasten, de rest van de tijd hadden we de accomodatie voor ons zelf. We verbleven in de drie kamers op de begane grond en hebben een paar keer smakelijk gebruik gemaakt van Dini's kookkunsten en elke keer heerlijk ontbeten. We hebben genoten van de ongedwongen, hartelijke en persoonlijke gastvrijheid van Cees en Dini, net als van de vele mooie kloosters, kerken en kastelen in de buurt. Het zwembad is niet omheind (het terras wel). Wij hebben dat niet als een bijzonder risico ervaren omdat we de kids toch continu per toerbeurt in de gaten hielden. Onze kids hebben zich prima vermaakt rond het huis. Verder: goede hygiëne, een volle koelkast met (fris-)drankjes en een heerlijk uitzicht over de vallei. Bedden zijn op maat van de Nederlandse lange gast, de vaste douchekoppen hadden wat hoger geplaatst kunnen zijn. We hebben genoten. Een aanrader!

Gereisd Anders in maart 2015

• Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa Ceedina in Batalha, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa Ceedina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.