Bed and Breakfast

17 reviews over Bed and Breakfast Casa Ceedina in het Nederlands

Aanrader

Eric en Linda uit Susteren
15-8-2018

Mooie streek, leuke uitstapjes gedaan en de gastvrijheid en verzorging door Cees en Dinie is top!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Fantastisch!

Rolinde Hatzmann
8-8-2018

Een prachtige accomodatie op een prachtige locatie. Vanuit hier zijn verschillende uitstapjes prima te maken. De kamers zijn gezellig en fris ingericht en worden prima schoongehouden. De gastheer en gastvrouw doen er alles aan om het iedereen zoveel mogelijk naar de zin te maken. Echt een aanrader!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Een top B&B met zeer gastvrije eigenaren

Mieke en Rob
13-8-2017

Een heel mooi huis op een prachtige locatie. Hele goede verzorging. Zeer schoon en verzorgd. Echt een paradijsje.

We hebben een aantal aanbieders voor Casa Ceedina voor je op een rij gezet:

Fantastische dagen.gastvrije gastvrouw en gastheer

Jeroen
26-7-2017

Kleinschalig met persoonlijke aandacht voor de gasten. Modern huis met goed ingerichte kamers. Gelegen in Lekker rustige omgeving met weidsuitzicht en prima als uitvalsbasis om midden Portugal te verkennen. Heerlijk ontbijt waaraan niets ontbreekt. Waar Diny en Cees met zorg aandacht aan besteed hebben. De moeite waard om terug te komen.

Heerlijke week gehad.

Margo en Bert
11-6-2017

Casa Ceedina ligt mooi centraal in midden Portugal. Vanuit Bathala is een aantal leuke stadjes en stranden goed te bereiken. De B&B zelf is prachtig. Cees en Dini doen er alles aan om het hun gasten naar de zin te maken. Er is een mooi terras met zwembad bij de B&B. Hier hebben we heerlijk van het mooie weer genoten als we bij onze kamer waren. Wij waren met onze dochter van19 jaar en hebben er een heerlijke week gehad!

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2017

Méér dan de moeite waard!

Familie Wesseling
8-8-2016

Prijs-kwaliteit verhouding is prima. Ontzettend aardige gastvrouw en -heer en de b&b is alles is top.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

Absoluut een aanrader!

Familie Maas
17-5-2015

Bij het lezen van recensies zijn wij vaak kritisch, of het inderdaad wel zo rooskleurig is als gasten schrijven. In het geval van de recensies over Casa Ceedina en haar Gastheer en gastvrouw is niets teveel gezegd. Er zijn al vele lovende woorden geschreven over deze B&B, dus wat kun je dan nog toevoegen? De accommodatie is werkelijk prachtig, goed gelegen met een mooi uitzicht. Na 4 dagen Lissabon hadden wij met ons gezin 2 kamers gedurende 7 dagen om midden Portugal te verkennen. De kamers en badkamers zijn van alle gemakken voorzien. Fris, schoon en smaakvol ingericht. Nét als de rest van de Casa. Heerlijk in de ochtend op het terras genieten van een heerlijk uitgebreid en dagelijks variërend ontbijt voor een goede basis om de vele bezienswaardigheden in de omgeving te bezoeken. Te genieten van de rijke Portugese historie en van al het mooie, goede en lekkers wat Portugal te bieden heeft. De service is hoogstaand! Cees en Diny staan altijd klaar hun gasten, ook voor goede tips.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2015

Prachtig plek om zeker een keer terug te keren

Fam Droog
21-8-2014

We hebben het heerlijk gehad bij Cees en Dina. Zeer vriendelijk eigenaars die ons goede tips gaven voor de omgeving. Tijdens onze rondreis waren hier de beste bedden.Eindelijk niet te hard zoals veel Portugezen die wel op harde bedden slapen. Inclusief de muggenstekker hadden we hier prima nachten. En aansluitend een heerlijk ontbijt. Een aanrader voor iedereen!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2014

Heerlijk relaxen in deze mooie B & B

Fam. Van den Eerenbeemt
4-8-2014

Casa Ceedina is een mooie en moderne B & B, waar de gastvrijheid hoog in het vaandel staat. Diny en Cees doen hun uiterste best om de gasten het naar de zin te maken. Het is kleinschalig, ligt prachtig, mooi uitzicht! Het is een comfortabele accomodatie gelegen tussen Lissabon en Porto. Helaas konden we er maar twee nachten verblijven, we willen graag terugkomen en bevelen het iedereen aan die niet tussen de massa toeristen wil zitten maar wel in het mooie Portogeese binnenland.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2014

Fantastische B&B

Familie van der Kwaak
20-8-2013

Een aanrader voor iedereen die deze omgeving wil zien. Perfecte ligging met veel bezienswaardigheden. Vriendelijke gastvrouw/heer die altijd voor je klaar staan.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2013

• Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa Ceedina in Batalha, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa Ceedina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.