Bed and Breakfast Casa Ceedina

Bed and Breakfast Casa Ceedina
9,4

38 tips over Bed and Breakfast Casa Ceedina

Cynthia, 13-8-2016
Wij vonden restaurant Tromba Rija in Leiria echt een aanrader (ligt wat buiten het centrum, beste met auto en TomTom te bereiken). Een heerlijk, uitgebreid buffet met allerlei Portugese gerechtjes waar je uit kunt kiezen. De kwaliteit van het eten is erg goed en de gerechtjes zijn erg verrassend. Als toetje krijg je een enorme schaal met vers fruit aan tafel geserveerd. aangevuld met ijs van het buffet.
Frank, 7-8-2015
Voor mensen die er echt even uit willen voor rust, mooi weer en lieve mensen: gewoon boeken! Zeker de moeite van het bezoeken waard: wisseling van de wacht in Batalha.
Perry van der Voet, 4-7-2015
Cees en Dini hebben heel veel tips!

We hebben een aantal aanbieders voor Casa Ceedina voor je op een rij gezet:

Ria Winters, 3-7-2015

Misschien wel iets te mooi.

Lekker dicht bij het stadje waar je heerlijk kunt eten

Familie Maas, 17-5-2015

Midden Portugal heeft ons werkelijk verrast. Prachtige omgeving en historie. Vanuit het centraal gelegen Batalha, waar Casa Ceedina ligt, zijn dagtrips ideaal.

Er is in deze B&B veel informatie beschikbaar over de vele leuke plaatsen in de omgeving met al hun bezienswaardigheden; over cultuur, leuke goede restaurantjes of sportieve activiteiten. Daarnaast leveren Cees en Diny van Casa Ceedina graag maatwerk met hun adviezen over dagbestedingen die goed bij de gasten past. Absoluut aan te raden!

Gerard Pit, 23-4-2015
De prijzen in de restaurants en op de terrasjes zijn nog zeer vriendelijk. Dat maakt een verblijf in Batalha extra aantrekkelijk

Rutger, 18-4-2015
Portugese restaurants serveren diner vanaf 19.00 uur. Dit was voor onze kids net te laat. Gelukkig serveert men ook een warme lunch tussen 12.00 en 15.00 uur. We hebben hier veel gebruik van gemaakt, met 's avonds een lichte broodmaaltijd.
Marieke Bach, 8-10-2014
In Batalha Restaurant Pap Oliva, Italiaans georiënteerd, heerlijke gerechten tegen een zeer schappelijke prijs. Combineer een paar dagen sightseeing in Lissabon met een verblijf in Casa Ceedina. Ook voor de sportieveren onder ons is er een afwisselend arrangement in de Casa beschikbaar.
Jeannette Hinten, 29-9-2014
Een (huur)auto is wel aanbevolen.
Arienne, 21-7-2014
Laat je masseren in de beauty salon van Dini. Zeer ontspannend.

We hebben een aantal aanbieders voor Casa Ceedina voor je op een rij gezet: