Bed and Breakfast Casa Ceedina

223 reviews over Bed and Breakfast Casa Ceedina in het Nederlands

Aanrader

Eric en Linda uit Susteren
15-8-2018

Mooie streek, leuke uitstapjes gedaan en de gastvrijheid en verzorging door Cees en Dinie is top!

Aanrader!

Peter en Esther
15-8-2018

Als je op zoek bent naar een verblijf waar gastvrijheid en persoonlijke aandacht op je wensenlijstje staat, ben je bij Cees en Dina aan het goede adres. Ze runnen een kleinschalige bed en breakfast op een super ligging, met mooi, schone en gezellige kamers waar niets aan ontbreekt. Het centrum van Batalha is lekker dichtbij met lekkere eettentjes en een prachtig klooster. We hebben vanuit de bed en breakfast veel ondernomen. Er is genoeg te doen. Cees en Dina weten alle leuke plekjes. Als kers op de slagroom nog een fantastische massage van Dina gehad.

Hartelijk bedankt voor een fijne 'week'.

Peter en Esther

Super verblijf!

Patricia
15-8-2018

We kregen een warm onthaal van Cees en Dini bij binnenkomst! Cees en Dini zijn hele gezellige en gastvrije mensen waardoor wij ons erg thuis voelde en het ook heel gezellig hebben gehad! Casa Ceedina is gelegen in de bergen met een prachtig uitzicht. Ook is er veel rust waardoor je aan het zwembad heerlijk kunt ontspannen. In de buurt zijn veel leuke plekjes die een bezoekje waard zijn. Kortom, een top locatie met ontzettend lieve mensen! :-)

We hebben een aantal aanbieders voor Casa Ceedina voor je op een rij gezet:

Geweldige B&B tussen Porto en Lissabon.

Y.Janssen Groesbeek
10-8-2018

Iets buiten de plaats Batalha ligt op een heuvel Casa Ceedina. Het uitzicht is prachtig. Het pand oogt heel fris en modern. De Nederlandse gastheer en gastvrouw (Cees en Dini) doen erg hun best om het hun gasten zoveel mogelijk naar de zin te maken. Af en toe is er ook de mogelijkheid om samen met andere gasten deel te nemen aan een gezamenlijke maaltijd. Erg lekker en gezellig. Een auto is wel handig om overal makkelijk naar toe te kunnen komen. In het dorp zelf zijn verschillende goede restaurantjes. Het klooster is echt indrukwekkend en moet je gezien hebben. Wij waren ook onder de indruk van de grotten in de omgeving en van het bedevaartsoord Fatima. Cees en Dini weten veel over het land en de omgeving en geven goede tips. Het zwembad is heel netjes en na een lange dag is het daarin heerlijk afkoelen. Je kunt uit de koelkast zelf drank pakken, even noteren en pas bij het vertrek af te rekenen. Heel handig.

Fantastisch!

Rolinde Hatzmann
8-8-2018

Een prachtige accomodatie op een prachtige locatie. Vanuit hier zijn verschillende uitstapjes prima te maken.

De kamers zijn gezellig en fris ingericht en worden prima schoongehouden.

De gastheer en gastvrouw doen er alles aan om het iedereen zoveel mogelijk naar de zin te maken. Echt een aanrader!

Echt een aanrader!

Rob en Ilona van Adrichem
29-7-2018

Prima accommodatie op rustige locatie, in buurt van veel bezienswaardigheden en ook in een goed half uurtje naar de kust met prachtige stranden.

De eigenaren zijn zeer gastvrij, erg vriendelijk en hebben veel goede tips om een verblijf nog aangenamer te maken.

De kamers zijn netjes en schoon, er is een zwembad en het ontbijt is goed verzorgd.

En vooral niet te vergeten: lekkere koffie!

Kort gezegd: echt een aanrader!

Aanrader!!

Dorien Obdeijn
1-7-2018

Een heerlijk verblijf, alles keurig verzorgd. Er wordt rekening gehouden met "leef/eetstijl" wensen. Een super vacantie geweest.

Gunstig gelegen lokatie met gastvrije eigenaren.

Carla en Jos
24-6-2018

Wij hebben hier 4 dagen gelogeerd. Een mooi en gunstig gelegen Bed en Breakfast. Ruime kamer met prachtig uitzicht. Prima bedden. De eigenaren zijn zeer gastvrij en vriendelijk. Uitstekend ontbijt met iedere dag vers fruit , vleeswaren, jams en heerlijke broodjes. Kortom een uitstekend verblijf en een aanrader voor iedere vakantieganger reizend tussen Lissabon en Porto.

Fantastisch adres met persoonlijke aandacht.

Bèr & Anneke Janssen
21-6-2018

Batalha is een mooie uitvalbasis om Fatima, Tomar, Coimbra, Nazaré en natuurlijk Batalha zelf te bezoeken.

En dan is Casa Ceedina een prima B&B, waar je goed ontvangen wordt met een geweldig ontbijt en een goed bed; wij waren hier al voor de 2e keer.

Een heerlijke vakantie

Jim en Cocky
6-6-2018

Alles was prima: ligging van de B&B (mooi uitzicht), voldoende bezienswaardigheden in de omgeving, schone kamers, uitgebreid en goed verzorgd ontbijt, gastvrijheid, service etc.

We hebben een aantal aanbieders voor Casa Ceedina voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa Ceedina in Batalha, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa Ceedina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Casa Ceedina scoort een 9.42 uit 10 op basis van 223 reviews.