Bed and Breakfast Casa Ceedina

9,5

199 reviews over Bed and Breakfast Casa Ceedina in het Nederlands

Voortreffelijk B&B!

Ina, 12-4-2018

Al op de eerste dag kreeg ik na de lange autorit een geweldige ontvangst! Cees en Diny boden me op hun zonnige terras gelijk een kopje koffie aan. Dit gaf een goed gevoel: hier ben ik welkom!

Dat bleek de komende dagen ook. Altijd veel tips voor uitstapjes en altijd bij thuiskomst: "Hoe was je dag? Wat heb je allemaal gedaan?"

Batalha is een stad midden in een historisch interessant gebied, met zoveel mooie steden en lieve dorpjes. Ik heb lang niet al hun tips kunnen bezoeken en zal jullie B&B zeker in gedachte houden!

Fantastische locatie en perfect verzorgd

Sjaak en Margret, 19-11-2017

Perfect verblijf tussen Porto en Lissabon. Batalha is een leuk plaatsje met goede restaurants. In de omgeving van alles te doen. De casa is perfect en heeft een heerlijk zonneterras met zwembad. Ontbijt is zeer uitgebreid en wordt door Cees en Dini uitstekend verzorgd.

Helemaal geweldig!

Richard, 28-10-2017

Super goed en uitgebreid ontbijt, rustige omgeving en toch overal dichtbij. Confortabele bedden in een ruime kamer met een heerlijke douche. Wij hadden een kamer aan het terras waardoor je zo het zwembad in kon lopen. Alles ligt er goed onderhouden bij. De eigenaren zijn super vriendelijk en hebben altijd tijd voor een praatje en hebben veel tips over de omgeving. Wij zijn hier helemaal tot rust gekomen. Beauty salon hebben we geen gebruik van gemaakt maar wie weet de volgende keer!! Wat ons beteft echt een aanrader en wij komen zeker nog een keer terug !

Magnifiek verblijf!

Tineke van Leeuwen, 28-10-2017

Het verblijf was fantastisch zowel de kamer en faciliteiten en de gastvrije eigenaren. Vanuit Batalha kan je veel plaatsen bereiken, zoals de bosrijke omgeving de mooie plaatsen en het kustgebied. Wij hebben genoten en kijken terug op een heerlijke tijd in Ceedina!

Heerlijke dagen in en rond topaccomodatie

Alex en Ineke, 18-10-2017

De centrale ligging van Casa Ceedina gecombineerd met de gastvrijheid van de eigenaren van hun prachtige B&B zorgden voor een geweldige vakantie.

Voor ons de 2e keer en was weer helemaal top!

John, 18-10-2017

Gastvrijheid, zit bij Cees en Dini in de genen.

Ongekende gastvrijheid en een geweldige B&B

claudia, 1-10-2017

Eigenaren Cees en Dini zijn super gastvrij. Hun Casa Ceedina ligt op een prachtige plek met uitzicht over de heuvels. Het is er fris en schoon en tot in de puntjes verzorgd. Prima ontbijt. Vele wandelmogelijkheden. Cees en Dini adviseren je bovendien graag over alles wat er te doen is in de omgeving. Persoonlije aandacht voor de gasten.

het was voor de4e keer weer fantastisch!

Petra, 16-9-2017

alles super, verblijf, ontbijt, service, omgeving, weer, verzorging, gastvrijheid,

Het is als thuiskomen!

Stephan en Wil, 14-9-2017

Een heerlijke en ontspannen vakantie bij Cees en Dini!

Gastvrij met een grote G !

De Casa is rustig gelegen op de berg 5 min van het dorpje Batahla!

Elke ochtend een lekker ontbijtje met verse broodjes en zelf gemaakte jam van de Engelse buurvrouw.

3 kamers zijn gelegen bij het zwembad dus he loopt vanuit de slaapkamer bijna het zwembad in. Lekkere ligbedden en terras!

Op de 1ste verdieping zijn ook nog 3 kamers !

De Casa heeft ook een beautysalon maar je kunt er ook terecht voor een heerlijke massage!

De gastvrouw Dini kookt ( bij genoeg belangstelling ) 2x in de week voor haar gasten! Dus als je geen zin hebt om naar Batalha af te dalen is dit 3 gangen diner een aanrader !

Ook hebben Cees en Dini veel tips voor restaurantjes en uitjes!

Kortom ! Wij komen er zeker terug!

We hebben lang niet alles kunnen bekijken in deze regio van Portugal

Feestje van gastvrijheid

Marion, 1-9-2017

In deze mooie en strak ingerichte B&B wil je zeker terugkomen. Waarom? Schoon, gastvrij, ontspannen, zwembad, mooi uitzicht, kleinschalig, schoonheidssalon en zéér gastvrij. Voor elk wat wils: prachtige stranden, veel cultuur,, sfeervolle dorpjes, bruisende steden en dat alles goed bereikbaar. Chapeau Dinie en Cees.Tot volgend jaar!

We hebben een aantal aanbieders voor Casa Ceedina voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa Ceedina in Batalha, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa Ceedina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Casa Ceedina scoort een 9.45 uit 10 op basis van 209 reviews.