Vakantiehuis Vila Oasis Verde

9 reviews over Vakantiehuis Vila Oasis Verde in het Nederlands

Aanrader met jonge kinderen

Tim Van den Bosch
30-10-2014

Voor de kinderen is dit een echt paradijs, met een overdekt zwembad, speeltuintje en fantastische tuin. Ook voor de allerkleinsten zijn in de huisjes alle benodigdheden aanwezig. Eigenaars zijn enorm behulpzaam en gastvrij. Geen vraag is teveel. Kortom een echte aanrader voor families met kinderen

Regio is niet erg toeristisch, maar wel erg fijne strandjes in de nabije omgeving. Een auto huren is aangewezen.

Uitstekend gelegen.

Schoeters Juliette
7-10-2014

Aangenaam verblijf, gelegen op een locatie die alle soorten vakanties kan verwezelijken: strand, wandelen, historische locaties bezoeken, sporten.

Vriendelijke uitbaters, gezellige restaurants in de buurt. Gezellig interieur, prijs/kwaliteit is perfect.

Vila Oasis Verde

B. de Jonge
7-10-2014

Wij hebben in totaal 2,5 week in Butterfly verbleven met onze twee (kleine) kinderen. Het huisje is erg schoon en netjes. Goede bedden en ruime slaapkamers. Een prima badkamer en een keukenblokje in de woonkamer. De eigenaren zijn ontzettend vriendelijk en zeer behulpzaam en staan altijd klaar om je te helpen! Dat maakte voor ons het verblijf heel prettig. Vooral ook met kleine kinderen, waar alles voor aanwezig is. Zelfs de autostoeltjes mochten wij lenen!

De eerste week zat het weer ons niet zo mee dus moesten wij veel binnen verblijven en dan is het prettig dat het huisje aangenaam is. Bij mooi weer misten wij wel een fijn (privé) terras bij het huisje met een beetje leuk uitzicht. Maar omdat alles nog nieuw en in ontwikkeling is, waren wij misschien net te vroeg. Het nabije strand is met kinderen niet op loopafstand maar met de auto ben je er binnen 10 minuten. Onze verwachting was dat alles op loopafstand zou zijn (strand,resto's boulevard etc).

Paradijselijk!

Boschmans Luc
5-10-2014

Als buitenbeentjes hebben wij Oasis met de caravan bezocht. Het plaatsen van onze 4m caravan (zonder caravanmover) ging zonder problemen; eens geplaatst zaten we echt in een paradijs!

Buiten de mooie inrichting is de locatie erg gunstig gelegen om uitstappen te doen naar bv Lissabon, Batalha, Peniche, Fatima, ...

Naar het strand kan je kan te voet of met de wagen; er is keuze tussen een groot strand in het centrum van het stadje, maar je kan ook kiezen voor een meer afgelegen strandje (eveneens te voet bereikbaar).

Wat persoonlijk ontvangst betreft, hebben we ons steeds meer dan welkom gevoeld, kortom een super vakantie!

Vila Oasis Verde, Verantwoordelijke, 5-10-2014
Bedankt Luc en familie! Het was ook voor ons een unieke ervaring om een caravan in onze 'tuin' te hebben! Tot nog eens!

Butterfly

Paul Christiaensen
4-10-2014

zeer proper comfortabel vakantiehuis met voldoende ruimte. Zeer welkom onthaal, bij aankomst is er ook water, wijn, thee, koffie,... voorzien. Je kan er in een rustige omgeving buiten eten. Vakantiehuis is centraal gelegen voor uitstapjes zoals Obidos, Coimbra,Alcobaça, Lissabon. De zee is 15 minuten te voet. zeer mooie kustplaatjes. We hebben met ons gezin al heel veel vakantiehuizen gehuurd, toch is geen enkel te evenaren wat prijs kwaliteit betreft. Dank u wel Villa Oasis Verde

Vila Oasis Verde, Verantwoordelijke, 5-10-2014
Dankjewel Paul en familie! Fijn jullie hier te hebben gehad :-) Tot nog eens!

Een relaxed weekendje

Wendy Vanderweyen Almeida
11-8-2014

We wilden vooral rusten en er eens eventjes tussenuit knijpen.

Vila Oásis Verde was net zoals thuiskomen, het had alles wat we nodig hadden, een zeer uitgerust vakantiehuisje, zeer vriendelijk ontvangst, een verwarmd zwembad dat toch voor de nodige afkoeling zorgde. Het is zeer centraal gelegen, dichtbi het mooie strand, de supermakt zeker niet ver af en Lisboa op een korte afstand te bereiken. We hebben een zeer gezellig weekendje gehad en toffe landgenoten leren kennen hier in ons mooi Portugal. Een dikke merci voor alles én zéker tot de volgende keer.

Vila Oasis Verde, Verantwoordelijke, 22-9-2014
Dank je wel voor de beoordeling. Het was fijn jullie hier te hebben!

Mooie plek om tot rust te komen.

Ann Jacobs
8-8-2014

Vila oasis verde is mooie en rustig gelegen locatie. Een ideale uitvalsbasis voor wie steden als Lissabon, Sintra, Nazaré, Cascais…. wil bezoeken. Tot rust komen kan je gewoon in de omheinde tuin onder de wuivende palmbomen. Op wandelafstand bevindt zich het gezellige kuststadje Areia Branca waar je kan genieten van zon, zee, strand en bovendien een lekker ijsje. Wij hebben ook enkele mooie wandelingen gemaakt in de omgeving.

Ideaal voor kinderen

Bertrand
29-6-2014

Het huisje ligt aan de onderkant van een tuin met wuivende palmen en agaven. Je kijkt uit op de heuvels en de natuur rondom. s' Avonds kan je de krekels horen tsjirpen, het huisje is heel rustig gelegen. In de tuin kan je lekker relaxen op de ligstoelen in de schaduw van een palmboom. De kinderen kunnen spelen op het gras of op de schommel of in het zwembad dat op 30 graden wordt verwarmd. De inrichting is netjes, alles wat je moet hebben. De ramen hebben luiken zodat je in de zomer de zon kunt buiten houden. Er is een BBQ en een terras waar je 's morgens kan ontbijten terwijl het zonnetje schijnt.

Dichtbij mooie bezienswaardigheden

Vandevelde Isabel
27-6-2014

Het was er heel netjes!

Grote troef vond ik de ligging: vlakbij mooi strand met lekker pastarestaurant in de buurt, vlot naar Lissabon gereden om te bezoeken, dichtbij wijnroute, ideale uitvalsbasis voor bezoek aan Sintra, Obidos. Dit zijn leuke locaties om ook met kleuters te doen! Het zwembad is goed voor kinderen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Vila Oasis Verde in Areia Branca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Vila Oasis Verde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.