Hotel Cooking and Nature Emotional

HotelWeer vandaag28°16°
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Cooking and Nature Emotional voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Cooking and Nature Emotional in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Artistiek op een luxe wijze

Paul
1-9-2017

Rustig gelegen luxe hotel, met goed eten. Mooie wandelingen in directe omgeving. Alle kamers zijn anders, mooi gebruik van natuurlijke materialen. Een aanrader.

Het bijbehorende Casa dos Matos hangt er een beetje bij en is inmiddels wat gedateerd. Geen aanrader tenzij een simpel dak boven je hoofd volstaat.

Leuke themakamers

10-3-2014

Dit hotel ligt een eindje rijden van de bewoonde wereld maar is de moeite waard om te logeren. Binnen het uur rijden ben je bij de dichtstbijzijnde bezienswaardigheden en dorpjes.

Alle kamers zijn anders ingericht, erg leuk! Wij hadden een kamer met ook een douche op het terras!

Je hebt er een basic maar goed ontbijt. Je kan een kookcursus volgen in het hotel, aanrader! Drinken mag je een hele dag gewoon nemen, je moet je kamernummer opschrijven en wat je gedronken hebt. Wij hebben hier 3 nachten geslapen om de omgeving te verkennen (Bathala - Nazare - Alcobaca). Volgende keer zou ik hier een nacht langer blijven om nog meer van het hotel te genieten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cooking and Nature Emotional in Alvados, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cooking and Nature Emotional zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Cooking and Nature Emotional scoort een 9.25 uit 10 op basis van 2 reviews.