Bed and Breakfast Casa Agradavel

Meer bedandbreakfast info

14 reviews over Bed and Breakfast Casa Agradavel

• 9Klaas en Alien 28-09-2008

Lekker uitrusten

Wij hebben een hele fijne vakantie (3 weken)gehad in Alqueidao. Het appartement is in alle opzichten ruim en modern.
    Voor ons als "camper" reizigers niets dan lof over de luxe. Het is dan ook onwennig om steeds terug te moeten naar het appartement. Het uitzicht van B&B is prachtig. Ook de omgeving zoals het meer, Tomar en het middelpunt(Vile de Rey)zijn zeker het bezoeken waard. We hebben natuurlijk ook de Algave bezocht en dit was een prachtige ervaring. Voor wie een rustige maar mooie vakantie wil, kan zeker bij Bed&Breakfast Casa Agradavel boeken.

Gereisd met partner in september 2008

• 9H.T. Ganzeboom01-07-2008

Wij waren erg verrast over het prachtige en sfeervolle appartement. Een ruime zitkamer met fantastisch uitzicht over de heuvels van midden Portugal. We voelden ons in het hart van het land. De verdere voorzieningen, zoals o.a. de doucheruimte waren modern, schoon en praktisch ingericht. Over de service niets dan lof ... je bent er echt gast! Het ontbijt was een belevenis ... mooi Porugees servies en uitgebreid beleg en brood. Met de gastheer als gids hebben we een prachtige rondrit gemaakt door de directe omgeving en vele highlights kunnen ervaren. Ook de ligging op slecht 1 km afstand van het stuwmeer maakt het mogelijk daar te kunnen zwemmen. Over de prijs/kwaliteitverhouding van de B&B hoef je geen discussie te voeren ... uitstekend! Voor wie Portugal vanuit het hart wil ervaren is Casa Agradavel een echte aanrader. Wij komen beslist weer terug!

Gereisd met partner in juli 2008

• 9G.Postma en A.Bijl13-05-2008

Een gezellig appartement,goede bedden,leuk zitje en een moderne douch.Redelijke prijs en perfekte service.Eventueel s`avonds een heerlijke dagmenu op afspraak.Mooie natuur in een rustige omgeving.Er is een busverbinding naar Tomar.De gastheer is op aanvraag een goede gids.Met openbaar vervoer kan je zonodig worden afgehaald in Tomar.We komen zeker terug!

Gereisd met partner in mei 2008

• 9B. de Poortere10-05-2008

Voor 40 euro pn/pp verwachte ik een eenvoudig B&B, maar niets bleek minder waar. Een prachtige kamer (met luxe badkamer) en een geweldig uitzicht. Voordeel was echt de privé ingang. Het bij de prijs inbegrepen ontbijt was uitgebreid en vooral de service liet aan niets te wensen over. Voor 2 personen ideaal als beginpunt, kleine kinderen zullen echter moeite hebben om zichzelf te vermaken. (geen speel gelegenheid e.d.)Zowel een voor- als nadeel is de ligging; welliswaar niet ver van de mooie stad Tomar, en een bushalte op 100 meter van de B&B, maar wel in een rustig klein dorpje, met slechts 1 winkeltje/restaurantje/cafe. Voor natuurliefhebbers echter een geweldige plek. We waren pas de tweede gasten (kamer is net nieuw), en op doorreis, maar gaan er zeker weer eens terug. Prima overnachting tijdens reis naar Algarve.

Gereisd met partner in mei 2008

Bed and Breakfast Casa Agradavel info