Bed and Breakfast Casa Agradavel

Meer bedandbreakfast info

14 reviews over Bed and Breakfast Casa Agradavel

• 10Indra Roelants20-06-2016

Fantastische vakantie gehad!

Met 3 kinderen van 9, 7 en 2 1/2 jaar oud hebben wij hier een hele leuke vakantie gehad. Gerrit heeft een hele mooie workshop en samen met hem hebben onze 2 oudsten echte houten zwaarden mogen maken in de stijl van de Templars. Compleet met het symbool van de Tempeliers en ze mochten het allemaal zelf (mee)doen! Ik zat ondertussen lekker op het kleurrijke terras in het zonnetje van het prachtige uitzicht te genieten. Niets was te veel of te moeilijk, vooral geen stress is het motto. Casa Agradavel bevind zich in een klein dorpje vlak aan een groot meer waar we konden zwemmen en vlakbij kan men ook jetski's huren. Een rondleiding door Tomar, inclusief het beroemde Convento de Cristo en het Aquaduct van Pegoes, de oude binnenstad en uiteindelijk heerlijk eten bij 'Frederico' was echt een top ervaring. Kinderen zijn alles in Portugal dus zelfs de peuter had het goed naar zijn zin, speeltuinen, ijsjes, het heerlijke Portugese gebak, eendjes, scholen vissen in de rivier in Tomar ( vooral daar was onze kleine erg van onder de indruk). De kamer bleek meer een suite te zijn. Apart van het 'grote huis' en boven de bluesbarn studio. Het is een grote ruimte, sfeervol ingericht met veel hout en unieke elementen. De badkamer heeft een superdeluxe douche compleet met radio en meerdere water straal opties. De enige ietwat negatieve opmerking die ik ervoor heb is dat het niet bedoeld is voor echt kleine kindjes. Dit omdat je een ietwat stijle trap op moet om het te bereiken. Die van mij zijn het wel gewend dus wij hadden geen enkel probleem ermee. Een glaasje witte port, leuke muziek en een paar avonden gezellig verhalen uitwisselen met Mirjam en Gerrit was het kersje op de taart. Ze zijn een erg vriendelijk en leuk stel, hebben veel ervaard, gereist en gedaan en zo vliegt de tijd voorbij. Jammer genoeg was het na 3 dagen alweer tijd om door te reizen maar we komen zeker terug!!!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

• 9Klaas en Alien22-05-2013

Heerlijk relaxen, nikx moeten maar alles mag!!!

Geweldige locatie voor drukke ondernemers die af en toe es moeten bijtanken en inspiratie moeten opdoen!

Gereisd met partner in mei 2013

• 10E en R16-05-2013

10 dagen ontspanning

Met een accordeon en gitaar gingen we richting Portugal. De reis via Lissabon Airport en de trein naar Tomar verliep prettig. Het welkom was warm op het station aldaar. Nee, geen regeltjes, geen schema's, de tijd lijkt in Alqueidão even afwezig. Gezellige gesprekken aan de "keukentafel", heerlijk ontspannen wandelen, elke dag een paar uurtjes musiceren in de bijbehorende kleine maar sfeervolle studio. Inspiratie te over in zo'n mooie omgeving. Nee, dit is geen hotelachtige sfeer maar een B&B zoals het volgens ons is bedoeld. Persoonlijk en inderdaad "Agradavel" (knus). Het is bijna een cliché, maar na 10 dagen zijn we "vrienden voor het leven".

Gereisd met partner in maart 2013

• 9Bruggink09-10-2012

topper

gastvrijheid / rust / mooie omgeving / kunst, cultuur, geschiedenis, architectuur in overvloed aanwezig. goede gids (meertalig)

Gereisd met vrienden in september 2012

• 10ingrid Schut-Remerij22-09-2012

heerlijke vakantie plek

Wij hebben het ontzettend naar ons zin gehad. een mooie kamer met een heerlijke douche bed, tv enz het uitzicht is prachtig!!! en gerrit en mirjam zijn geweldig!! sochtends heerlijk ontbijt!

Ze kunnen je alle mooie plaatsen en activiteiten laten zien en uitleggen!

wij komen zeker nog een keer terug!!!

lieve mensen!!!!

Gereisd met partner in september 2012

• 9Bram en Marit Verkuylen10-06-2012

Wat een flexibiliteit en warm welkom

Vanwege een kleine tegenslag moesten we half februari onverwachts een nachtje afstand doen van onze caravan. Via-via kregen we het telefoonnummer van Casa Agradavel, en belden op met de vraag of we daar konden overnachten. We werden opgehaald bij de garage, hadden een heerlijk diner, een mooi verblijf op het platteland van Midden Portugal, een prima ontbijt en we werden de volgende dag weer keurig bij de garage afgeleverd! We reizen graag met de caravan, maar zouden we kiezen voor een vliegvakantie naar de rust en natuur van Potugal zou de B&B van Mirjam en Gerrit onze eerste keus zijn!

Gereisd met partner in februari 2012

• 9Ronald en marian28-09-2010

een heerlijke plek in een zeer mooie omgeving

een heerlijke tijd gehad met zeer toegewijde gastheer en gastvrouw. het ontbijt was goed verzorgt zo ook het avondeten. de studio werd zeer goed bijgehouden, was netjes en schoon. ondanks dat er geen airconditioning aanwezig was was de studio koel ondanks de 41 graden celsius. helaas is er voor wat oudere kinderen geen speel accomodatie aanwezig of in de buurt

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

• 9robert en corrie23-09-2010

perfecte plek om te ontspannen

heerlijke week van ontspanning gehad in een omgeving van totale rust. De gastvrouw/ heer geven je een gevoel van thuis zijn in een mooie ongeving. Zwemmen in het meer is een must. Als gids laten ze de mooie plekken zien. Wij hebben genoten van hun als gastvrouw/heer, wij komen graag weer om te genieten van het weer en de omgeving, want er is nog zoveel te zien en te ontdekken.

vriendelijke groeten

Robert en Corrie

Gereisd met partner in september 2010

• 9Tonny en Wieske11-05-2009

We gaan in Oktober weer!

Wij (twee vriendinnen) hebben 2 weken verbleven bij deze gezellige gastgevers. Omdat het onze eerste reis naar dit mooie land was, zijn we zeer tevreden met de goede gids die ons vele bezienswaardigheden heeft laten zien. Heel mooi waren de plaatsen Abrantes, Tomar en Dornes. Het gastenverblijf is erg netjes en van alle gemakken voorzien. Het prettigste is wel de persoonlijke benadering. We voelden ons daar zo thuis dat we komende oktober weer gaan!

Gereisd met vrienden in mei 2009

• 9Klaas en Alien 28-09-2008

Lekker uitrusten

Wij hebben een hele fijne vakantie (3 weken)gehad in Alqueidao. Het appartement is in alle opzichten ruim en modern.
    Voor ons als "camper" reizigers niets dan lof over de luxe. Het is dan ook onwennig om steeds terug te moeten naar het appartement. Het uitzicht van B&B is prachtig. Ook de omgeving zoals het meer, Tomar en het middelpunt(Vile de Rey)zijn zeker het bezoeken waard. We hebben natuurlijk ook de Algave bezocht en dit was een prachtige ervaring. Voor wie een rustige maar mooie vakantie wil, kan zeker bij Bed&Breakfast Casa Agradavel boeken.

Gereisd met partner in september 2008

Bed and Breakfast Casa Agradavel info