8,9

22 reviews over Vakantiehuis Quinta Horta da Rosa in het Nederlands

Relaxed!

Joost, 3-10-2017

We zijn hier een fijne week geweest, in het grote huisje bij het zwembad. Mega relaxed, Virginia staat voor je klaar zonder opdringerig te zijn; flexibel en relaxed, met goede tips. Kids genoten van klauteren, speelgoed, bad, schommel hond en katten. De stranden zijn wel best een stukje rijden, maar daar krijg je veel ruimte, veel rust en een dorpje met oa een mega relaxed ontbijt + espresso cafe voor terug.

Geweldig

Saskia, 20-8-2017

We hebben met onze twee kinderen van 4 en 6 jaar een geweldige vakantie gehad in Casa Principal. Het is een ruim en mooi ingericht huis en ook de faciliteiten zoals het zwembad en het kleine speeltuintje waren prima. Virginia, de eigenaresse was erg vriendelijk en gaf ons allemaal leuke tips! De locatie is lekker rustig en in het dorpje is alles verkrijgbaar. In de omgeving zijn prachtige dorpjes en steden en mooie stranden. Lissabon is ongeveer 1 uur en 15 minuten rijden, dus ook goed te doen. We hebben een geweldige vakantie gehad!

perfect huisje op een hele mooie locatie

Nina en Willem, 8-5-2017

je moet wel van de hond, katten en cavia's houden ;) Familie woont ook op de locatie maar doen hun dagelijkse dingen en daarom is je privacy gewaarborgd en de eigenaresse te roemen om haar professionele houding . Wij hadden het huisje met buiten keuken wat juist zo leuk is in zo'n land.

Heerlijk

Fam. Paardekooper, 11-4-2017

Het 6-persoons huis is erg leuk ingericht en ruim genoeg voor ons gezin met 4 kinderen. De houtkachel was heel fijn en sfeervol in maart. Het was nog wat fris en erg rustig aan het begin van het seizoen, maar wij hebben het heerlijk gehad. Er is genoeg te doen in de omgeving en de stranden zijn schitterend. Wij hebben genoten van de gastvrijheid en vriendelijkheid van de Portugezen in het algemeen en van Virginia in het bijzonder.

Héérlijk!

Familie Moerel, 7-1-2017

Heerlijk rustige en groene omgeving op een heuvel, gastvrouw was heel vriendelijk en behulpzaam, veel goede en fijne informatie over de omgeving, er was genoeg te doen en te bezichtigen in de regio, het dorpje zelf was erg leuk met een fijn cafeetje, een bakker, supermarktje, vriendelijke mensen, goede 'afhaal Portugees' e.d. zeker ook de moeite waard om een keer doorheen te lopen dus.

Het huisje zelf was erg prettig, van alle gemakken voorzien en sfeervol ingericht.

Relaxt vakantiehuis in klein dorpje

Arie, 16-10-2016

Relaxte locatie aan een rustige weg van een klein dorpje. Wij zaten in vakantiehuisje "casa das ovelhas". Ruim genoeg voor vier personen, met eigen terras achter het huisje. Aardige, behulpzame gastvrouw.

Onze kinderen van 6 en 8 vonden het erg leuk, ook vanwege de aanwezige huisdieren. Voor hen was het kleine zwembad net groot genoeg.

Diverse mooie familie-vriendelijke stranden op ongeveer een half uur rijden.

Helaas had de wifi niet voldoende bereik voor ons huisje. En de koelkast was vrij luidruchtig, wat minder prettig slaapt omdat je bed in de woonkeuken staat.

Portugees paradijsje

Petra, 11-10-2016

Wat een ontzettend mooie plek. Alles ademt rust uit.

Het huisje (la Forno) is geweldig. Knus en van alle gemakken voorzien. Het terras is heerlijk ruim en het 'kinderhuisje' is zelfs voorzien van een toilet.

De tuin is voor de kinderen geweldig.

Het zwembad is niet groot, maar in de week dat wij er waren, waren er nog 2 andere gezinnen en zijn we elkaar niet 1x in het zwembad tegen gekomen. Aan de veiligheid voor de kleintjes is goed gedacht.

De eigenaresse is fantastisch, zo ontzettend gastvrij met een Portugese vriendelijkheid. De map in het huisje met alle hoogtepunten in de omgeving is super.

Als we dan een minpunt moeten noemen is dat je echt een auto nodig hebt. De prachtige stranden zijn om een minuut of 20 rijden.

Maar de omgeving is super en maakt het stukje rijden leuk.

Zeker een aanrader voor gezinnen met kleine kinderen, grotere kinderen of stellen zonder kinderen. Kortom iedereen.

Fijne plek!

Wendy, 10-10-2016

Samen met man en kind (van bijna 2 jaar) 10 dagen op deze fijne plek vertoefd.

Wij zaten in het nieuwe huisje. Ideaal met een kleine, verwege

de aparte kamer. Prima bedden en de keuken is ook van alle benodigheden voorzien.

De omgeving is prachtig. Mooi dorpjes om te bezoeken, lekkere stranden, heerlijk en goedkoop uiteten ( maar ook afhaal).

Contact met Virginia is top geweest. Heel erg benaderbaar en altijd even vriendelijk.

Aanrader!

Fijne plek

Loes van Mullekom, 9-10-2016

Wil je op bereikbare afstand zitten van de zee, leuke plaatsjes bezoeken, de plaatselijke markt verkennen en genieten van de natuur dan is dit een fijne plek om te vertoeven. Virginia is een prettige gastvrouw. Wij hebben er een heerlijke week gehad en genoten onder de druiven struiken op ons terras.

Fijn plekje!

Janneke, 9-10-2016

Heerlijke plek met kleine kinderen.

Lissabon en nog meer leuke plaatsjes op korte afstand.

Vriendelijke gastvrouw.

Enige minpunt; tijdens twee weken verblijf was een schoonmaak niet overbodig geweest of anders wat meer schoonmaakspullen.

Virginia, eigenaresse, 10-10-2016

Lieve Janneke, bedankt voor het plaatsen van jullie review.

Jammer dat jullie tijdens het verblijf niet hebben gevraagd over de schoonmaak. We hebben volop schoonmaakspullen te leen, en ook een tussendoor schoonmaak kan natuurlijk. Schoon beddegoed en handdoeken kun je zoals je weet zo vaak als gewens krijgen.

Maar ik zal het nog even extra in de infoklapper schrijven.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Quinta Horta da Rosa in Alcobaça, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Quinta Horta da Rosa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Quinta Horta da Rosa scoort een 8.88 uit 10 op basis van 22 reviews.