Vakantiehuis

25 reviews over Vakantiehuis Quinta Horta da Rosa in het Nederlands

Pareltje aan de zilverkust

Linda Janssens
21-4-2019

Wat een fijne dagen hebben we doorgebracht bij Virginia. Heel gastvrij ontvangen. Een echt speel/natuurparadijs voor de kinderen. Meer moet dat echt niet zijn. We waren echt in de wolken met de buitenkeuken ook al hadden we het weer niet altijd mee. Misschien de reden om een keertje in de zomer terug te komen :). Ontzettend veel te doen in de omgeving. We hadden 9 superdagen

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019

Een prachtige plek waar je heerlijk kunt toeven!

Heidi Nieuwenhuis
6-9-2018

Bij Virginia, de lieve en gastvrije eigenaresse van quinta Horta da Rosa moet je geweest zijn. Het is een fantastische plek waar vandaan je veel bezienswaardigheden van Portugal kan ontdekken. De locatie is top gelegen op een idylische plek. Wij zijn er geweest met onze kids van 17, 15 en 8 en zij hebben ook een super vakantie gehad. Vanaf deze plek willen wij Virginia nogmaals hartelijk bedanken. Het was super!!!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Heerlijk verblijf in prachtige omgeving :)

Elzemiek
4-4-2018

Ons verblijf bij Virginia was heerlijk! Zelfs in de wintermaanden is het prachtig en comfortabel in Quinta Horta da Rosa, en de omgeving is erg rustgevend. En met een houtkacheltje in het huisje is het zelfs op koude regenachtige dagen erg prettig. :) Ons hoogtepunt was rode kater Milo, die altijd in is voor een knuffel! Dank Virginia!

Gereisd Met partner in maart 2018

Relaxed!

Joost
3-10-2017

We zijn hier een fijne week geweest, in het grote huisje bij het zwembad. Mega relaxed, Virginia staat voor je klaar zonder opdringerig te zijn; flexibel en relaxed, met goede tips. Kids genoten van klauteren, speelgoed, bad, schommel hond en katten. De stranden zijn wel best een stukje rijden, maar daar krijg je veel ruimte, veel rust en een dorpje met oa een mega relaxed ontbijt + espresso cafe voor terug.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Oct 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldig

Saskia
20-8-2017

We hebben met onze twee kinderen van 4 en 6 jaar een geweldige vakantie gehad in Casa Principal. Het is een ruim en mooi ingericht huis en ook de faciliteiten zoals het zwembad en het kleine speeltuintje waren prima. Virginia, de eigenaresse was erg vriendelijk en gaf ons allemaal leuke tips! De locatie is lekker rustig en in het dorpje is alles verkrijgbaar. In de omgeving zijn prachtige dorpjes en steden en mooie stranden. Lissabon is ongeveer 1 uur en 15 minuten rijden, dus ook goed te doen. We hebben een geweldige vakantie gehad!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

perfect huisje op een hele mooie locatie

Nina en Willem
8-5-2017

je moet wel van de hond, katten en cavia's houden ;) Familie woont ook op de locatie maar doen hun dagelijkse dingen en daarom is je privacy gewaarborgd en de eigenaresse te roemen om haar professionele houding . Wij hadden het huisje met buiten keuken wat juist zo leuk is in zo'n land.

Gereisd Met jonge kinderen in april 2017

Heerlijk

Fam. Paardekooper
11-4-2017

Het 6-persoons huis is erg leuk ingericht en ruim genoeg voor ons gezin met 4 kinderen. De houtkachel was heel fijn en sfeervol in maart. Het was nog wat fris en erg rustig aan het begin van het seizoen, maar wij hebben het heerlijk gehad. Er is genoeg te doen in de omgeving en de stranden zijn schitterend. Wij hebben genoten van de gastvrijheid en vriendelijkheid van de Portugezen in het algemeen en van Virginia in het bijzonder.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Mar 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Héérlijk!

Familie Moerel
7-1-2017

Heerlijk rustige en groene omgeving op een heuvel, gastvrouw was heel vriendelijk en behulpzaam, veel goede en fijne informatie over de omgeving, er was genoeg te doen en te bezichtigen in de regio, het dorpje zelf was erg leuk met een fijn cafeetje, een bakker, supermarktje, vriendelijke mensen, goede 'afhaal Portugees' e.d. zeker ook de moeite waard om een keer doorheen te lopen dus. Het huisje zelf was erg prettig, van alle gemakken voorzien en sfeervol ingericht.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016

Relaxt vakantiehuis in klein dorpje

Arie
16-10-2016

Relaxte locatie aan een rustige weg van een klein dorpje. Wij zaten in vakantiehuisje "casa das ovelhas". Ruim genoeg voor vier personen, met eigen terras achter het huisje. Aardige, behulpzame gastvrouw. Onze kinderen van 6 en 8 vonden het erg leuk, ook vanwege de aanwezige huisdieren. Voor hen was het kleine zwembad net groot genoeg. Diverse mooie familie-vriendelijke stranden op ongeveer een half uur rijden. Helaas had de wifi niet voldoende bereik voor ons huisje. En de koelkast was vrij luidruchtig, wat minder prettig slaapt omdat je bed in de woonkeuken staat.

Portugees paradijsje

Petra
11-10-2016

Wat een ontzettend mooie plek. Alles ademt rust uit. Het huisje (la Forno) is geweldig. Knus en van alle gemakken voorzien. Het terras is heerlijk ruim en het 'kinderhuisje' is zelfs voorzien van een toilet. De tuin is voor de kinderen geweldig. Het zwembad is niet groot, maar in de week dat wij er waren, waren er nog 2 andere gezinnen en zijn we elkaar niet 1x in het zwembad tegen gekomen. Aan de veiligheid voor de kleintjes is goed gedacht. De eigenaresse is fantastisch, zo ontzettend gastvrij met een Portugese vriendelijkheid. De map in het huisje met alle hoogtepunten in de omgeving is super.

Als we dan een minpunt moeten noemen is dat je echt een auto nodig hebt. De prachtige stranden zijn om een minuut of 20 rijden. Maar de omgeving is super en maakt het stukje rijden leuk. Zeker een aanrader voor gezinnen met kleine kinderen, grotere kinderen of stellen zonder kinderen. Kortom iedereen.

Vakantiehuis info

• Aantal personen5 tot 6

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Quinta Horta da Rosa in Alcobaça, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Quinta Horta da Rosa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.