Vakantiehuis Quinta do Carmo

Vakantiehuis Quinta do Carmo

9.7Fenomenaal

Portugal, Costa de Lisboa, Alcobaça

Op vakantie geweest naar Quinta do Carmo?

9.7Fenomenaal

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

3 reviews over Vakantiehuis Quinta do Carmo

• 2019
    10Martijn21-10-2019

Verrassend goed!

Voor ons gezin van stadsmensen (kids 3&5) was dit een briljante locatie. Lekker onthaasten op een Glamping op het platteland.

Alleen de buren en de hanen herinneren je eraan dat je op het platteland zit. Het zwembad is heerlijk en voor de 2 huisjes alleen. Ideaal complex om met peuters of kleuters de zomer door te brengen. Alles is veilig afgezet, dus na enkele dagen liepen onze kids al zelf naar de trampoline, schommels, schapen of de tuinslang..... In de avond gezellig BBQen. We zijn hierdoor enkele dagen meer gebleven dan eropuit gegaan. Gastvrijheid is geweldig, de familie komt vaak vers fruit uit de boomgaard brengen en kookt eens in de week.

De omgeving is leuk! We zijn na de leuke contacten met de Portugezen eigenlijk wel klaar met de Fransozen en de Italianen. Hier is het betaalbaar, gastvrij, de stranden zijn geweldig en... geen files ;) Veel hoogteverschillen, dus op de fiets kun je flink trainen. MTB via NL beheerders.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10Menno Jonker11-09-2019

Helemaal te gek, heerlijk bijkomen en genieten!

Prachtig kleinschalig parkje met 2 super nieuwe, grote en schone blokhutten/huizen waar werkelijk alle luxe in zit! Heerlijke bedden met echt goede matrassen, perfecte douche. Zwembad is werkelijk te gek en de mini kinderboerderij met trampoline en groot voetbalveld ook! Dicht bij het mooie Alcobaca en zeer centraal gelegen voor andere steden of kust. We hebben genoten!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Marc de Nijs31-07-2019

Unieke locatie, pareltje in de zon!

We hebben een heerlijke vakantie genoten in Quinta do Carmo. Samen met vrienden beiden huisjes gehuurd met een eigen Zwembad en genoeg recreatie voor onze kids. Het zwembad is goed beveiligd met een groot hek, onze peuter kon er niet ongezien naar toe. Het heuvelachtige gebied is ook ideaal om te hardlopen of te mountainbiken, mooi begin van de dag! De steden en stranden zijn goed bereikbaar mits je een auto hebt. In de avond is de BBQ area veelvuldig gebruikt, een mooie plek waar we makkelijk met 2 gezinnen een mooie avond konden hebben.

Wij zochten een rustige plek waar de kinderen veilig konden spelen, die hebben we zeker gevonden!

Een aanrader; de eigenaar wil best een dagje voor je koken, de lokale keuken is echt een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

Vakantiehuis Quinta do Carmo info