Appartement Quinta Antes O Vento ***

9,1

38 reviews over Appartement Quinta Antes O Vento in het Nederlands

Beetje vergane glorie

fam. van Dijk, 31-1-2018

De website ziet er fantastisch uit, maar de werkelijkheid viel ons wat tegen. We zaten in de rondavel. Qua ruimte en uitzicht een prima plek. Jammer dat de varkens er direct naast wonen. Het geknor klinkt nog wel gezellig, maar wij hadden veel last van de vliegen die ook in de rondavel zaten. De kraan van de douche kon de temperatuur niet goed regelen (het is wel geprobeerd om te maken). Het zwembadje (wel heel erg klein) was lek. En het is geen overbodige luxe om iets meer aan beheer en onderhoud te doen van de rondavel. Wij hebben voornamelijk contact gehad met de vader van de beheerder, een heel vriendelijk en aardige man. Ik vind persoonlijk dat er wel erg veel jubelverhalen over de locatie staan, ik zelf heb het niet zo ervaren.

fantastisch:hier kom je tot rust! Dicht bij zee!

J,govers, 28-10-2017

met auto dichtbij veel te bezichtigen

Heerlijke plek voor gezinnen

Anoniem, 9-9-2017

We logeerden een week in de lotustent. Een leuke ervaring. Mooie tent met een apart keukentje en badkamertje op een grote eigen plek met luxe ligstoelen en een hangmat. Bedden wel wat te hard naar onze zin en de temperatuur in de douche lastig te reguleren. Kleinschalig terrein met veel dieren en gezellige gasten. Gastheer en vrouw heel vriendelijk. De sardinha (bbq) met alle gasten was heel gezellig. De accomodatie ligt centraal gelegen dichtbij leuke stranden en mooie dorpjes. In Alcobaca op 15 minuten rijden veel goede restaurants.

Een heerlijke plek

Marielle, 23-7-2016

Zeer gastvrije en warme eigenaren, erg kindvriendelijk met veel dieren voor de kinderen om mee te spelen. Zwembad niet heel groot maar voor de kinderen prima om in te spelen. Ander vermaak ook aanwezig voor kinderen, zoals voetbalveldje, trampoline.

Uitzicht is werkelijk fantastisch en de omgeving is prachtig. Genoeg te doen!

Wij verbleven in de Yurt, alle luxe aanwezig en toch het kampeer gevoel. In een schitterende omgeving waar veel te zien is in de nabije omgeving. Strand op 20 minuten afstand met de auto. Gezellige, hartelijke eigenaren met veel kennis van de omgeving en geven goede tips. Wij gaan zeker terug.

Fantastisch, heel relaxte sfeer

Yvonne Jrabbenbos, 4-7-2016

Wil zo weer terug! Relaxed, lekker eten, gezellig, heerlijk weer

Heerlijk!

Familie Rosloot, 5-11-2015

Afgelopen augustus voor de tweede keer naar Quinta antes o Vento. De verwachtingen waren hoog gespannen, kan een vakantie die zo fijn was weer net zo kloppen als de eerste keer? De verwachtingen zijn waargemaakt. De Adega had wat goede aanpassingen ( nieuw bed, grote eettafel, fornuis) ten opzichte van vorig jaar. Het voelde alsof we thuiskwamen.

De trampoline viel goed in de smaak bij onze jongens, het eieren rapen ook, hoewel dat iets minder succesvol was voor de kippen...

Verder was het weer heerlijk genieten. De omgeving is prachtig, de temperatuur fijn, en de quinta. Francine met haar nuchtere verhalen en goede tips, Loek die ons meenam voor een les paardrijden en de kippen moest vangen na het eieren rapen, Lars en Claudia die 5 jaar inburgeren in een jaar hebben gestopt en natuurlijk Fadi die na dag 1 Vriend Fadi werd gedoopt door onze jongens.

Onthaasten en genieten op z'n best!

Fantastisch in de Rondavel

Fam. Hurkmans, 1-10-2015

We hebben een heerlijke vakantie gehad in de Rondavel op de Quinta met onze kindjes van 1 en 3 jaar oud. We werden 's avonds laat hartelijk ontvangen door Lars en Claudia en met zaklampen naar ons verblijf geleid. 's Morgens werden we wakker en hoorden we geiten, we konden niet wachten om te kijken hoe onze omgeving eruit zag! Toen we de deur openden wachtte ons een prachtig uitzicht over de appelboomgaard en het dal. We hadden heerlijke privacy bij de Rondavel, maar onze dochter kon ook gemakkelijk met de andere kindjes spelen op het terrein en de trampoline. Loek bereidde een avond verse sardines op de bbq, heerlijk en gezellig met alle gasten gegeten.

Ook vond onze kindjes de ezel en de andere dieren geweldig! We kregen goede tips om de omgeving te verkennen en zijn veel op pad geweest. Dagjes naar het strand, citytrip naar Caldas da Reinha (heel leuk stadspark) en een échte Portugese markt bezocht.

We hebben heerlijk genoten, voelden ons ontzettend welkom! Een aanrader!

Fantastisch onthaasten

Angèle, 30-8-2015

Wij hebben met volle teugen genoten in Acipreste. Vanaf ons terras hadden wij een prachtig, weids uitzicht op een vallei met fruitbomen. In de omgeving is genoeg te zien aan mooie steden en pittoreske dorpjes. Met de auto ben je in 20 minuten bij de zee.

Loek en Francine, maar toch zeker ook Lars en Claudia, zijn altijd beschikbaar voor informatie en waardevolle tips om er op uit te trekken. Ook hebben we genoten van een gezellige sardine BBQ

Het appartement bleef lekker koel en was gezellig ingericht,

Wij komen zeker nog een keertje terug!

Makkelijk onthaasten hier!

Roland en Katja, 6-8-2015

We hebben het lekker gehad hier in "onze" Rondavel op de prairie in Portugal! Prachtige plek die voldoet aan onze zoekcriteria namelijk: kleinschalig, kindvriendelijk, centraal gelegen nabij dorpjes en stranden, authentiek en een verblijf met enige luxe (aparte slaapkamers, wc en badkamer, ruimte, privacy). Hier bovenop nog eens lieve aandacht van alle bewoners, Loek, Francine, Claudia en Lars, Fadi inclusief dierenboel! Onze meiden van 6 en 10 hebben we nauwelijks gezien als we thuis waren, die waren druk met het voeren en knuffelen van de geiten, schapen, ezel en muildier en aan het spelen met de andere kinderen op de Quinta (topaankoop is de trampoline). Zeker doen: Klooster in Alcobaca en hier (vers en goedkoop) hapje eten bij hip tentje op de hoek, Fatima, Tomar (incl stuwmeer), Nazare, Lissabon, S. Martinho do Porto, Foz do Arelho.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Quinta Antes O Vento in Alcobaça, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Quinta Antes O Vento zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Quinta Antes O Vento scoort een 9.06 uit 10 op basis van 41 reviews.