Appartement Quinta Antes O Vento

41 reviews over Appartement Quinta Antes O Vento in het Nederlands

Beetje vergane glorie

fam. van Dijk
31-1-2018

De website ziet er fantastisch uit, maar de werkelijkheid viel ons wat tegen. We zaten in de rondavel. Qua ruimte en uitzicht een prima plek. Jammer dat de varkens er direct naast wonen. Het geknor klinkt nog wel gezellig, maar wij hadden veel last van de vliegen die ook in de rondavel zaten. De kraan van de douche kon de temperatuur niet goed regelen (het is wel geprobeerd om te maken). Het zwembadje (wel heel erg klein) was lek. En het is geen overbodige luxe om iets meer aan beheer en onderhoud te doen van de rondavel. Wij hebben voornamelijk contact gehad met de vader van de beheerder, een heel vriendelijk en aardige man. Ik vind persoonlijk dat er wel erg veel jubelverhalen over de locatie staan, ik zelf heb het niet zo ervaren.

fantastisch:hier kom je tot rust! Dicht bij zee!

J,govers
28-10-2017

met auto dichtbij veel te bezichtigen

Heerlijke plek voor gezinnen

Anoniem
9-9-2017

We logeerden een week in de lotustent. Een leuke ervaring. Mooie tent met een apart keukentje en badkamertje op een grote eigen plek met luxe ligstoelen en een hangmat. Bedden wel wat te hard naar onze zin en de temperatuur in de douche lastig te reguleren. Kleinschalig terrein met veel dieren en gezellige gasten. Gastheer en vrouw heel vriendelijk. De sardinha (bbq) met alle gasten was heel gezellig. De accomodatie ligt centraal gelegen dichtbij leuke stranden en mooie dorpjes. In Alcobaca op 15 minuten rijden veel goede restaurants.

Een heerlijke plek

Marielle
23-7-2016

Zeer gastvrije en warme eigenaren, erg kindvriendelijk met veel dieren voor de kinderen om mee te spelen. Zwembad niet heel groot maar voor de kinderen prima om in te spelen. Ander vermaak ook aanwezig voor kinderen, zoals voetbalveldje, trampoline.

Uitzicht is werkelijk fantastisch en de omgeving is prachtig. Genoeg te doen!

Wij verbleven in de Yurt, alle luxe aanwezig en toch het kampeer gevoel. In een schitterende omgeving waar veel te zien is in de nabije omgeving. Strand op 20 minuten afstand met de auto. Gezellige, hartelijke eigenaren met veel kennis van de omgeving en geven goede tips. Wij gaan zeker terug.

Perfect place to be yourself!

Casey Luyk
5-7-2016

Very sweet for children.

It was raining at our holiday.

Really super!

cindy
4-7-2016

The family of quinta Antes o vento are really friendly and perfect facilitators. They make a little chat, but also leave you so you can enjoy the peacefulness en silence! For children thuis accomodation is perfect. A lot of animals to look at and to play with, and a place where they can play football and jump om a trampoline. If it is hot enough the pool can help you cooling down.

It is very nice that loek and Francine have worked out lost of places you can go to visit, whit a sight seeing tour for the car. And is you have a question, they are standing ready for you!

Fantastisch, heel relaxte sfeer

Yvonne Jrabbenbos
4-7-2016

Wil zo weer terug! Relaxed, lekker eten, gezellig, heerlijk weer

What I liked most is the hospitality of the owners. What the least? I would not know.

Heerlijk!

Familie Rosloot
5-11-2015

Afgelopen augustus voor de tweede keer naar Quinta antes o Vento. De verwachtingen waren hoog gespannen, kan een vakantie die zo fijn was weer net zo kloppen als de eerste keer? De verwachtingen zijn waargemaakt. De Adega had wat goede aanpassingen ( nieuw bed, grote eettafel, fornuis) ten opzichte van vorig jaar. Het voelde alsof we thuiskwamen.

De trampoline viel goed in de smaak bij onze jongens, het eieren rapen ook, hoewel dat iets minder succesvol was voor de kippen...

Verder was het weer heerlijk genieten. De omgeving is prachtig, de temperatuur fijn, en de quinta. Francine met haar nuchtere verhalen en goede tips, Loek die ons meenam voor een les paardrijden en de kippen moest vangen na het eieren rapen, Lars en Claudia die 5 jaar inburgeren in een jaar hebben gestopt en natuurlijk Fadi die na dag 1 Vriend Fadi werd gedoopt door onze jongens.

Onthaasten en genieten op z'n best!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Quinta Antes O Vento in Alcobaça, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Quinta Antes O Vento zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Quinta Antes O Vento scoort een 9.06 uit 10 op basis van 41 reviews.