Bed and Breakfast Casa o Futuro

Meer bedandbreakfast info

48 reviews over Bed and Breakfast Casa o Futuro

• 9Erik09-09-2017

Gastvrij en verzorgd

In de omgeving is veel te doen, mooie kustplaatsen en goed bereikbare steden. De directe omgeving (te voet) is minder, dus ga wel met een auto. Marja en Jan zijn erg zorgzaam en ze hebben veel goede tips. Hun B&B is kleinschalig, maar er is veel te doen (zwembad, mooie tuin, tafeltennistafel binnen).

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 9Maarten13-08-2017

Heerlijke vakantie bij geweldige mensen

Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Eenvoudig onderkomen met veel luxe er omheen. Soms gezellige goede maaltijden gezamenlijk met andere gasten aan lange tafel, prima zwembad en ontbijt en was service. Je merkt dat gastvrouw- en heer ervaren rotten in het horeca vak zijn waardoor het gevoel van gastvrijheid alleen maar wordt verhoogd. Deze vakantie locatie is een "no-brainer"

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 10T&M07-06-2017

Schitterende plek

1e keer in Portugal en dan gelijk bij een fantastische B&B, met een leuke vakantiehuisje met alle gemakken, heerlijk zwembad voor je deur, prima ontbijt en diner. Uitstekende eigenaren, weten veel te vertellen van de omgeving. Wij hebben genoten. En deze accommodatie zetten wij bij onze favorieten.

Gereisd met partner in juni 2017

• 9Fam. Spitters10-05-2017

Geweldig!

Wij hebben genoten van de gastvrijheid van Marja en Jan. Het huisje is erg compleet en de ligging aan het zwembad was geweldig! Voor de kinderen lag er voldoende speelgoed voor binnen en buiten, van spelletjes tot luchtbed, opblaasbaar badje en strandspulletjes. Er is genoeg te doen in de omgeving, mooie stranden en een bezoekje aan Sintra is ook de moeite waard. Iedere dag vers gebakken brood en ook de pizza-avond was erg leuk en lekker! Kortom wij hebben een heerlijke vakantie gehad met onze kinderen en ook zij wilden na anderhalve week nog niet naar huis!!

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

• 9ben en maaijke08-09-2016

Een aanrader !

Zeer centrale ligging. Genoeg mooie plaatsen in de buurt. Je hebt wel echt een auto nodig. Fijn huisje waarin we niets tekort kwamen. En een tuin met prima zwembad, tampoline en bij ons favoriet: een hangmat. De avonden met gezamelijk eten waren altijd super maar onze jongens vonden de "kluifavond" helemaal geweldig. Het door Jan versgebakken brood als ontbijt is een aanrader. We hebben het heerlijk gehad.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 10Marit05-09-2016

Fantastische plek

Het is een klein paradijsje tussen de normale huizen. Ik denk dat wij nog niet eerder op zo'n fijne plek zijn geweest. Huisje is schoon en praktisch ingedeeld. Zwembadje is heerlijk. Wat het perfect maakt is de gastvrijheid van de eigenaars: er lagen zwembandjes klaar voor de kinderen, de was werd gedaan, de koelkast was gevuld toen we aankwamen en we konden aanschuiven om mee te eten. En dat alles zonder ingewikkelde regeltjes of procedures. Heerlijk! De omgeving is verder fantastisch maar dat wisten wij al: lekkere stranden en mooie dorpjes en steden. Thuis genieten we nu nog na als we een kopje koffie drinken uit de leuke kopjes die we mee kregen bij vertrek.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 9Fam v/d M05-09-2016

Heerlijk genoten.....

Een prachtig plekje op een heuvel, een uurtje rijden boven Lissabon. Vanuit de tuin een mooi uitzicht. Dicht bij winkels en goed aan te rijden naar het strand. We hebben het erg naar ons gezin gehad met onze 2 kinderen van 7 en 10 die zich prima hebben vermaakt in het zwembad en trampoline en andere kinderen die daar verbleven. De gezamenlijk eet-avonden waarop voor ons werd gekookt waren gezellig en lekker. De kinderen vonden vooral de 'kluifjesavond' een groot succes. De sevice was geweldig en alles zag er compleet en schoon uit. Zelfs veel extra dingen aanwezig in het huisje bv windscherm en parasol om naar het strand te gaan. Dus zeker een 9 waard.....succes verder met jullie B&B.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 9Fam. Gilijamse22-08-2016

Ontspannen verblijf in leuk appartement

Achter de poort van nummer 41 ligt een klein paradijsje met 3 appartementen, een mooie tuin en een fijn zwembad. Het appartement is voorzien van alle gemakken, is netjes afgewerkt en super schoon. Leuk bij aankomst is de welkomst-boodschap op het bord. Ook de koelkast gevuld met drinken en de bekende Portugese pasteis de nata was een leuke verrassing. Jan kookt een aantal keren per week voor de gasten en wij hebben genoten van zijn kookkunsten. Ook het ontbijt is prima. Jan en Marja zijn altijd in de buurt om een vraag te beantwoorden of ergens mee te helpen. Een verblijf met een prettige, persoonlijke 'touch'. In de omgeving is veel te doen; het strand is makkelijk aan te rijden en er zijn ook genoeg mogelijkheden voor culturele uitstapjes.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 9Lilian19-08-2016

Aanrader!

Een heerlijk plekje vlakbij Alcobaça met maar drie appartementen en een mooi zwembad. Naast een privéterras is er ook een gezamenlijke overkapping om gezellig te zitten en aan te schuiven bij de diners die Jan bereidt. Vooral de pizza-avond is een aanrader met kinderen! Het appartement was echt volledig ingericht, inclusief parasol om mee te nemen naar een van de vele strandjes die op ongeveer een half uurtje rijden liggen. Een auto is wel nodig. We hebben genoten van de gastvrijheid van Jan en Marja!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 10vandenhaar08-08-2016

komen zeker terug

alles klopte, prima huisje, alles compleet, heerlijke pizza's en de andere maaltijden waren perfect. De eigenaren zijn prima Gastvrouw en heer, niets is te veel. Dichtbij stranden en nog veel meer. Komen zeker een keer terug

Gereisd met oudere kinderen in juni 2016

Bed and Breakfast Casa o Futuro info