Vakantiepark Casa Cantiga

• Onderkomen8,9

157 reviews over Vakantiepark Casa Cantiga in het Nederlands

• Activiteiten10
  • Onderkomen10

Het is een gezellig klein vakantiepark met veel leuke dingen te doen voor de kinderen. Voor als het slecht weer is hebben ze een grote speelhal. Onze kinderen vonden vooral de dieren heel leuk hondje, kleine poesje en de konijnen en cavia's. Ook de trampoline is heel veel gebruikt en s middags lekker in het zwembad.

Goed!

E. Meijer
31-8-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Heel leuke Casa ( wij verbleven in een van de Glamping accomodaties) en zeer goed verzorgd. Gastheer en dame doen veel moeite om het iedereen naar de zin te maken. Het hebben van een auto is noodzakelijk.

Super locatie

Willem Barneveld
31-8-2017

Uitzicht, Appartement, Prijs, Service

Prachtig!

Sander
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Heerlijk verblijf bij ontzettend lieve mensen op een erg mooi plekje. Perfect ingericht voor onze kinderen van 2 en 4.

mooi appartement

annus
  • Onderkomen9

Alles er op en eraan. Groot dakterras. Mooi uitzicht op zee.

Een feest voor kinderen

Machteld
  • Activiteiten6
  • Onderkomen7

Casa casinha met zoon van 6 die eigen kleine kamertje had. Heel knus ingericht.

Leuke aankleding. Zoon heeft t fantastisch gehad omdat hij de hele tijd lekker zelfstandig over het kleine terrein kon banjeren en zn natje en zn droogje had. Speeltuin, zwembad, speelgoed allemaal te leen.

Voor de ouders war minder te beleven. Wij miste wel wat horeca gelegenheid. Het is toch best hard werken als je alles zelf moet halen, boodschappen doen. Gelegenheid voor hapje en drankje op terrein was fijn geweest!

Verder super aardige mensen en prima verblijf

Heerlijk verblijf

Familie
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

Klein paradijsje, waar een ongedwongen sfeer hangt, een mogelijkheid voor gezelschap met de andere gasten, maar ook de mogelijkheid van volledige privacy. De kinderen vermaken zich uitstekend op het terrein van de camping met de dieren, het zwembad, de speelhal en de trampoline. Een mogelijkheid om vrijblijvend deel te nemen aan enkele activiteiten als een schitterende kinderwandeling, karten voor de ouderen of een gezellige maaltijd maakt de vakantie compleet. Mooie omgeving, prachtige verschillende stranden. Wel een koude zee en soms wat hoge golven. Voor ons een heerlijke vakantie

Fantastisch!

Britta Burger
  • Onderkomen9

Casa Cantiga is een hele fijne plek. Perfecte plek als je van kleinschalige vakantieplekken houdt. Volop dingen te doen voor de kinderen, heerlijk zwembad en fijne huisjes. De pizza-avond met alle gezinnen is ook erg gezellig. Dit jaar waren we er voor de tweede keer.

• Onderkomen8

De petsoonlijke ontvangst door Sandra en Maurice maakt dat je je hier meteen thuis voelt. Nog nooit kwamen we twee op dezelfde plek. Dit keer kwamen we na drie jaar terug en nog steeds is alles tot in de puntjes verzorgd. De ligging is perfect alscje er van houdt om zowel naar t strand, het nabijgelegen natuurgebied als naar de diverse oude stadjes te gaan.

Helemaal top!

Rosi
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Mooie plek, ideale mix tussen gezelligheid en privacy. Ruim en comforfabel huisje met royaal terras. Er was genoeg te doen en aanspraak voor de kinderen. Goede locatie met mooie stranden en bezienswaardigheden op reisafstand.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Casa Cantiga in Alcobaça, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Casa Cantiga zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.