Vakantiepark Casa Cantiga

Kuifje
30-5-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen4

Een leuk kleinschalig en kindvriendelijk vakantieparkje.

Maurice en Sandra zijn ontzettend lieve mensen die trots zijn op hun park en voor iedereen hartelijk en behulpzaam zijn.

Leuk, de pizza en dineravonden die zij 1 keer per weerk organiseren waarbij je andere vakantiegangers kan ontmoeten.

Het zwembad is ook prima.

Als je van kamperen houdt is dit zoals ze het noemen een prachtige plek als "Glamping".

Wij waren dan ook wat verbaasd en teleurgesteld dat ons luxe huisje ook aan kamperen deed denken. Ik moet erbij zeggen dat het weer niet mee zat, koud, soms regen een enkele dag zon. Maar toch, als je de vaatwasser moet zoeken omdat ie zo klein is dat er slechts 4 borden en bekers in kunnen. De douche met 4 personen niet na elkaar gebruikt kan worden omdat het hete water dan halverwege op is, de slaapkamer binnen net zo koud is als buiten. Als alles klam en vochtig aan voelt, tja dan is het toch tegenvaller.