Heerlijke plek waar je je snel thuis zult voelen.

Vakantiepark Casa Cantiga

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Annemiek

Heerlijke plek waar je je snel thuis zult voelen.

Annemiek
8-5-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

We hebben vier nachten geslapen in de cabins ‘O figo’, een heerlijke plek om de omgeving te verkennen.

De kinderen waten blij dat ze een eigen stek hadden. De buitenkeuken is van alle gemakken voorzien en de eigen badkamer en afwasmogelijkheid waren ook groot, schoon en een fijne aanvulling.

We waren er vroeg in het seizoen en overdag was het al aardig warm en kon er gezwommen worden, maar ‘s avonds koelde het behoorlijk af.

Op het terrein is volop speelgelegenheid voor de kinderen, zowel binnen als buiten. Het zwembad is rondom omheind en jonge kinderen kunnen niet zomaar bij het water komen. Bij het zwembad verschillende mogelijkheden om in zon en schaduw te zitten. Spelende kinderen in de grote hal kunnen gemakkelijk voor overlast zorgen, het galmt best.