Hotel Rural da Quinta de Villa Meã

1 review over Hotel Rural da Quinta de Villa Meã in het Nederlands

2008

Prachtig aristocratisch huis in dorpje Fatauncos, dichtbij Vouzela, te bereiken via de A25 , tussen Aveiro en Viseu. Het huis is degelijk en mooi gerestaureerd waarbij de authentieke elementen bewaard zijn. De 2 persoonskamers zijn comfortabel met TV, eigen airco/verwarming en badkamer. De antieke inrichting is fraai, en geeft je het gevoel in een gezellig historisch woonhuis te zijn. Aparte eetkamer en van grote open haard voorziene huiskamer. Beneden is een biljartkamer en een grotere zaal met oa tafeltennistafel voor diverse doeleinden. Goed ontbijt wordt verzorgd. Er is een goed geoutilleerde keuken. Geen restaurantmogelijkheid in het huis, maar wel diverse mogelijkheden dichtbij. 1,5 ha parkachtige tuin met groot zwembad, terras, speeltuintje en tennisbaan. Beslist niet duur, 2 persoonskamer ca. 70 EUR. Wij, gezin met jonge kids, gaan hier regelmatig enkele dagen naar toe, zomer en winter. Site casadefatauncos.com voor foto's. De moeite waard.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rural da Quinta de Villa Meã in Viseu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rural da Quinta de Villa Meã zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.