Wellness hotel, Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag17°7°
Hotel Pousada de Viseu

Plaats als eerst een review!

We hebben een aantal aanbieders voor Pousada de Viseu voor je op een rij gezet:

Nog geen reviews over Hotel Pousada de Viseu

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenDiner, Gastronomisch eten, Lunch, Welkomstdrankje
  • RokenToegestaan
  • De staf spreektEngels, Frans

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Onverwarmd, Verwarmd, Zwembad

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte
  • KinderopvangOp aanvraag
  • Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Lactosevrij, Portugees, Regionaal, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Frans Balkon, Terras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, TV

• WinkelsJuwelier
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesKrant, Kluis, Concierge, Informatie voor trips, Kantoor service, Fietsverhuur, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hardlooppaden, Hiken, Paardrijden
  • FitnessAerobics, Fitness

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pousada de Viseu in Viseu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pousada de Viseu zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.