Kleine hotelsWeer vandaag17°7°
Hotel Palacio Dos Melos

We hebben een aantal aanbieders voor Palacio Dos Melos voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Palacio Dos Melos in het Nederlands

Prachtige plek

Pien,
31-7-2017

In het oude centrum dus perfect om te voet het dorp te verkennen. Prima kamer, ruim genoeg. Prima ontbijt. Je loopt zo het hotel uit en door een wirwar van kleine straatjes verken je Viseu

Gereisd met partner in juli 2017

Mooi hotel in het centrum

Daniella
29-6-2010

Palacio dos Melos is een mooi hotel in het centrum van Viseu. Het hotel is wel wat moeilijk te vinden omdat het midden in het historisch centrum ligt en de bewegwijzering niet geweldig is. Het hotel is luxe en beschikt over een eigen parkeergelegenheid. Toen wij in het hotel zaten (half juni) was het niet druk. Wij waren de enige gasten in het restaurant voor het diner. Het eten dat geserveerd werd, was erg smaakvol en heel mooi opgemaakt. De kamers zijn ruim, met een mooie badkamer. De matrassen zijn aan de zachte kant. Het ontbijtbuffet was uitgebreid met veel vers fruit.

Gereisd met partner in Tue Jun 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• WinkelsCadeauwinkel
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Palacio Dos Melos in Viseu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Palacio Dos Melos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.