Hotel Onix

7 reviews over Hotel Onix in het Nederlands

fantastisch

mjaw van tuijn
10-5-2017

het is een mooi hotel, goede kamers, lekker eten zwembad erbij we hadden er een muziek avond bij en een barbeque erbij. Vlakbij een grote supermarkt, en een bushalte vanwaar je leuke tripjes kunt maken. Het is echt de moeite waard om dit hotel een keer te bezoeken PS portugal is een mooi land, we gaan zeker nog een keer terug.

Vriendelijk

H en L
30-10-2009

Groot hotel dat te vinden is dankzij de vele bordjes die bij iedere uitvalsweg te vinden zijn. Beetje gedateerd hotel met erg vriendelijke receptie. Draadloos internet alleen op de benedenverdieping. Keurig ontbijt.

Wat oude kamer met wel een leuk balkonnetje met uitzicht op het zwembad. Goede parkeermogelijkheid rondom het hotel.

In 5 autominuten sta je in de parkeergarage van het centrum waar je even moet zoeken voor een goed restaurant (leuk: restaurant Congolese) en je prima een uurtje in de winkelstraten (ook zelfs De Telegraaf te krijgen) kan vermaken.

Tegenover hotel zit trouwens leuke bar en mooi restaurant. Verder in de buurt van Onix niks te beleven.

Kortom: prima doorreishotel!

Super vriendelijk

damswer
17-10-2009

2 nachten hebben we doorgebracht in Viseu bij hotel Onix, en het is ons prima bevallen. Het hotel ligt wel een stukje rijden van het centrum, maar dat geeft ook wel weer wat rust.

Het personeel is super vriendelijk en hebben ons goed geholpen om te zoeken naar leuke dingen om te doen.

Wil je lekker en ook nog eens goedkoop eten dan raden wij Quinta da Magarenha van harte aan. Zeker het enorme fruittoetje met ijs (Wat trouwens alleen op de portugese kaart is te vinden).

Palacio do gelo moet je ook zeker bezoeken. Dit enorme winkelcentrum incl zwembaden, healthcenters, springende water fontein en een heuze ijsbaan.

We hebben een aantal aanbieders voor Onix voor je op een rij gezet:

Redelijk hotel voor paar nachten

Marjolein
14-9-2009

Hotel ligt dichtbij de snelweg maar wel erg ver van het centrum van Viseu. In de buurt van het hotel zijn weinig mogelijkheden tot gezellig een hapje eten. Wel is er op zo’n 2 minuten met de auto een enorme supermarkt. Het hotel heeft grote, nette en schone kamers. De badkamer was wat gedateerd. Wel lekker was dat we een balkon hadden. Het zwembad werd elke ochtend schoongemaakt maar is niet groot. Ook zijn er weinig ligstoelen en deze worden ook nog eens gebruikt door de locals. De bedden bezorgden ons na 2 nachten een zere rug. Het ontbijt is goed

2008

De Ligging van het hotel was iets te ver van het centrum af , maar voor de rest was het prima. eten goed, kamers goed, bediening vriendelijk alleen waren ze soms wat traag met het naar je toe komen om de bestelling op te nemen

2007

We hebben een erg leuke tijd gehad in dit hotel. Het personeel was zeer vriendelijk en het eten goed! We hebben er 4 nachten overnacht. Prima hotel!

Naar tevredenheid een aantal keren gelogeerd

L. van Heur
15-6-2007

Naar tevredenheid een aantal keren gelogeerd. Eten was prima, personeel vriendelijk en kamers ruim.

Al met al een mooi hotel voor een paar overnachtingen.

We hebben een aantal aanbieders voor Onix voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Onix in Viseu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Onix zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.