Hotel Pousada Convento do Desagravo

We hebben een aantal aanbieders voor Pousada Convento do Desagravo voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Pousada Convento do Desagravo in het Nederlands

• Goed: 7 - 8

Erg rustig....

Charlie
7-5-2010

Prima Pousada gelegen in the middle of nowhere. De Pousada ligt in de heuvels in een dorpje waar verder niets te beleven bevalt. Wanneer je komt om te wandelen en verder weinig nodig hebt is dit een prima plaats. Voorzieningen in de Pousada zijn goed, prima ontbijt, grote kamers en vriendelijk personeel. Voor ons was er echter te weinig te doen in de omgeving.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pousada Convento do Desagravo in Vila Pouca da Beira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pousada Convento do Desagravo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Pousada Convento do Desagravo scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.