Géén boekingskosten

Geweldig

Geweldige rustige camping

• 10Annet en Henk van der Stelt01-03-2019

fantastisch

Onverwacht uitgeweken naar deze camping vanwege het hondenbeleid. Geen spijt moet ik zeggen! Wat een geweldige camping! Schoon-gastvrij- vriendelijk- behulpzaam. BV we hadden niet genoeg elektra kabel Och geen probleem “wij hebben nog wel een paar meter” Prachtig gebied om te wandelen en...... je kan niet verdwalen want hondje “sproet” wijst je de weg!

• 10Fennie en Dirk Boekel17-10-2018

Goed en hondvriendelijk

Het is de tweede keer dat we hier zijn. En het is gewoon goed. Rust, ruimte, thuis voelen. Heerlijk is het dat de honden hier ook zichzelf mogen zijn. En wat hebben we genoten van de prachtige uitzichten. Ook al is het door die akelige bosbranden van vorig jaar veranderd, het blijft even mooi. Gewoon een goede plek dus.

• 9Joop14-07-2018

Fantastisch !

Een mooie ligging van de camping. Zeer goed onderhouden en gerund door twee aardige vrouwen, die het goed voor elkaar hebben. Hebben hier een week gestaan met drie caravans (familie). Hebben goede tips gekregen voor wandelingen en autoritjes in de omgeving. Zeker een aanrader, maar ...... je moet er geen probleem mee hebben dat de honden vrij over de plekken los mogen lopen. Dat staat overigens op de site vermeld.

• 9Staat v/h sanitair
  • 10Aart en Christi18-08-2017

Perfect! Alle rust en ruimte die je maar wenst.

De beide dames hebben iets moois opgebouwd. De camping biedt bijzonder ruime plaatsen met een mooi uitzicht. Oude olijfbomen zorgen voor voldoende schaduw. Alle faciliteiten (sanitairgebouw etc) zijn nieuw. Zo fraai heb ik het nog niet vaak gezien.... De sfeer op de camping is erg relaxed. Lydy en Liesbeth stralen dit zelf ook uit. De locatie is een prima uitvalsbasis voor allerhande excursies, wandelingen in de omgeving. Goede supermarkten zijn dichtbij. We hebben hier een week gestaan maar hadden dit zeker nog langer kunnen doen. We spraken andere gasten die keer op keer terugkomen. Terecht!

• 10Wendy10-07-2017

Geweldige camping

Prachtige natuurlijke camping. Vriendelijke en behulpzame eigenaressen. Sanitair kon wel net helemaal nieuw zijn zo mooi en schoon. Het is er heerlijk stil je hoort alleen maar vogels krekels en kikkers. Een echte aanrader voor de natuurliefhebber. Op de camping zelf kun je niet eten al is er wel een broodjesservice in het dichtsbijzijnde dorp kun je wel eten maar dat hebben wij niet gedaan. Zeker de moeite om er nog eens terug te gaan

• 10Lettie en Peter12-05-2017

Wat een fantastische plek!

Alles klopt, het terrein, het uitzicht, de geluiden van krekels en kikkers, het sanitair, het zwembad, de gastvrouwen, de wifi, de broodjes 's ochtend - bezorgd onder de luifel, en ga zo maar door. We voelen ons hier gelukkig en verwend.

• 10Josephine10-03-2017

Fantastische plek, een aanrader!!

Een waar paradijs gelegen aan de rand van het kleine dorpje Vila Nova de Oliveirinha. De camping ligt in een mooi dal en heeft prachtige terrassen met zowel grote schaduwrijke als zonnige plaatsen. Geweldig mooi sanitair met volop warm water voor zowel douches als afwasplek. Wasmachine aanwezig en zelfs voor de droogmolen is gezorgd. Honden zijn van harte welkom en mogen als ze geen overlast veroorzaken los lopen. De omgeving leent zich voor het maken van fijne wandelingen, routesuggesties volop aanwezig,De eigenaresses Liesbeth en Lidy hebben hier een plek gecreëerd waar je helemaal tot rust komt. Een echte aanrader!!

• 9C. Primowees13-12-2016

Super camping

Schoon en mooi sanitair Prachtige plekken ,zwembad, mooi uitzicht S ochtends verse broodjes. En mooie wandelroutes.

• 9Staat v/h sanitair
  • 10Ruud en Anita29-08-2016

super mooie sfeervolle camping

Een prachtige camping in een mooi dal, Super mooi en schoon sanitair, Prachtige terrassen met mooie grote schaduw rijke plaatsen, Gezellige attente eigenaresses, Goeie Wifi, Genoeg water en stroompunten. Samenvattend alles klopt op deze camping. Liesbeth en Lidy hebben hier een paradijs gecreëerd waar je helemaal tot rust komt ! Wij komen in ieder geval terug !!!!

Camping Camper & Caravan Park Tapadinho info

Camping-informatie