Camping Camper & Caravan Park Tapadinho

20 reviews over Camping Camper & Caravan Park Tapadinho in het Nederlands

Goed en hondvriendelijk

Fennie en Dirk Boekel
17-10-2018

Het is de tweede keer dat we hier zijn. En het is gewoon goed. Rust, ruimte, thuis voelen. Heerlijk is het dat de honden hier ook zichzelf mogen zijn. En wat hebben we genoten van de prachtige uitzichten. Ook al is het door die akelige bosbranden van vorig jaar veranderd, het blijft even mooi. Gewoon een goede plek dus.

Fantastisch !

Joop
14-7-2018

Een mooie ligging van de camping. Zeer goed onderhouden en gerund door twee aardige vrouwen, die het goed voor elkaar hebben. Hebben hier een week gestaan met drie caravans (familie). Hebben goede tips gekregen voor wandelingen en autoritjes in de omgeving.

Zeker een aanrader, maar ...... je moet er geen probleem mee hebben dat de honden vrij over de plekken los mogen lopen. Dat staat overigens op de site vermeld.

Perfect! Alle rust en ruimte die je maar wenst.

Aart en Christi
18-8-2017

De beide dames hebben iets moois opgebouwd. De camping biedt bijzonder ruime plaatsen met een mooi uitzicht. Oude olijfbomen zorgen voor voldoende schaduw. Alle faciliteiten (sanitairgebouw etc) zijn nieuw. Zo fraai heb ik het nog niet vaak gezien....

De sfeer op de camping is erg relaxed. Lydy en Liesbeth stralen dit zelf ook uit.

De locatie is een prima uitvalsbasis voor allerhande excursies, wandelingen in de omgeving. Goede supermarkten zijn dichtbij.

We hebben hier een week gestaan maar hadden dit zeker nog langer kunnen doen. We spraken andere gasten die keer op keer terugkomen. Terecht!

Geweldige camping

Wendy
10-7-2017

Prachtige natuurlijke camping. Vriendelijke en behulpzame eigenaressen. Sanitair kon wel net helemaal nieuw zijn zo mooi en schoon. Het is er heerlijk stil je hoort alleen maar vogels krekels en kikkers. Een echte aanrader voor de natuurliefhebber. Op de camping zelf kun je niet eten al is er wel een broodjesservice in het dichtsbijzijnde dorp kun je wel eten maar dat hebben wij niet gedaan. Zeker de moeite om er nog eens terug te gaan

Wat een fantastische plek!

Lettie en Peter
12-5-2017

Alles klopt, het terrein, het uitzicht, de geluiden van krekels en kikkers, het sanitair, het zwembad, de gastvrouwen, de wifi, de broodjes 's ochtend - bezorgd onder de luifel, en ga zo maar door. We voelen ons hier gelukkig en verwend.

Fantastische plek, een aanrader!!

Josephine
10-3-2017

Een waar paradijs gelegen aan de rand van het kleine dorpje Vila Nova de Oliveirinha. De camping ligt in een mooi dal en heeft prachtige terrassen met zowel grote schaduwrijke als zonnige plaatsen. Geweldig mooi sanitair met volop warm water voor zowel douches als afwasplek. Wasmachine aanwezig en zelfs voor de droogmolen is gezorgd. Honden zijn van harte welkom en mogen als ze geen overlast veroorzaken los lopen. De omgeving leent zich voor het maken van fijne wandelingen, routesuggesties volop aanwezig,De eigenaresses Liesbeth en Lidy hebben hier een plek gecreëerd waar je helemaal tot rust komt. Een echte aanrader!!

Super camping

C. Primowees
13-12-2016

Schoon en mooi sanitair Prachtige plekken ,zwembad, mooi uitzicht S ochtends verse broodjes. En mooie wandelroutes.

super mooie sfeervolle camping

Ruud en Anita
29-8-2016

Een prachtige camping in een mooi dal, Super mooi en schoon sanitair, Prachtige terrassen met mooie grote schaduw rijke plaatsen, Gezellige attente eigenaresses, Goeie Wifi, Genoeg water en stroompunten. Samenvattend alles klopt op deze camping. Liesbeth en Lidy hebben hier een paradijs gecreëerd waar je helemaal tot rust komt !

Wij komen in ieder geval terug !!!!

Een klein paradijsje.

Arend & Cora Jans
2-8-2016

Na een tip van andere caravanners bezochten wij camping Tapadinho.

Een klein paradijsje. Wat een prachtige camping op een schitterende plek en prachtig ingericht. Geweldig mooi grote plaatsen in een mooi stukje natuur. En dan de eigenaars, Lidy en Liesbeth. Wat een gastvrije en gezellige "meiden". Wij hebben zelden zo een mooi sanitair gebouw gezien met grote ruime douches en vaatwas / was gelegenheid. Ook de omgeving is zeer de moeite waard. 2 weken gestaan en "moesten" weg omdat onze vakantie ten einde liep. Komen zeker volgend jaar weer terug.

Mooie, rustige camping

Yvonne
6-7-2016

Tapadinho is een leuke camping , waar je lekker tot rust komt. Mooie omgeving, gezellige beheerders.

En.... de hond mocht los.

Denk met plezier terug aan ons verblijf.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Camper & Caravan Park Tapadinho in Vila Nova de Oliveirinha, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Camper & Caravan Park Tapadinho zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.