Sorteren

Reviews over Vila do Mato

Dit moet je beleven !

Marcel Ruiter
    24-10-2014

Het is lastig om te beschrijven hoe goed of slecht dit plekje in Portugal is. Het is een zeer persoonlijke belevenis die je moet ondergaan. Misschien gaf mijn jongste dochter van 8 voor mij persoonlijk het goede antwoord na 2 weken verblijf: "papa, ik kan hier nog wel 6 weken blijven!"

Als je kinderen die ruimte wilt geven en laten stoeien met de honden (optioneel ook de geiten en katten) en ze duiken gewoon in een rivier (of in het prima zwembad) en met warm weer wil je zelf een boekje lezen in de schaduw van een boom, meteen boeken! Omgeving is niet spectaculair fraai of bijzonder, maar o zo Portugees. Authentiek, simpel en onverstaanbaar voor Nederlanders....

En met dank aan Mieke, een van de leukste en beste gastvrouwen die ik ooit mocht tegen komen. Eigenlijk kom je deel uitmaken van haar huishouden, zonder de lasten, alleen de lusten en heel Portugees. Iedere ochtend verse broodjes aan de deur en af en toe 's avonds heerlijk tot na 12'en eten en praten.

Paradijs op aarde!

Derk
    5-7-2013

Heerlijk weg volop in de natuur waar je geheel tot rust komt, zwemmen, fietsen wandelen alles kan, lekker eten uit de tuin of zo van de markt.

Echt fantastische plek!

marjan Politiek
    28-6-2013

Het is een prachtige bestemming: fantastisch gelegen aan een rivier, veel om te doen in de omgeving.

Prima om tot rust te komen, leuk zwembadje.

Gastvrije mensen. Het echte buitenleven!

Een parel aan de rivier

Marius Palsma
    27-6-2013

Ik kan me geen plek in Europa herinneren waar ik zoveel ruimte om me heen ervaren heb. Het idyllische dal, de rivier, de schaduwrijke plekjes. Het kleine dorpje met authentiek cafeetje. HEERLIJK!!

Paradijs op aarde;

Derk
    27-6-2013

Heerlijk om te varen vissen of wandelen. Ideaal met kinderen.

Vila do Mato scoort een 7,7 uit 10, op basis van 4 reviews