Hotel H2otel Congress & Medical SPA

Hotel H2otel Congress & Medical SPA
9,5

We hebben een aantal aanbieders voor H2otel Congress & Medical SPA voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel H2otel Congress & Medical SPA

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Deixa a maior parte dos hoteis de 5* a um canto!!!

Valter Viveiros
24-4-2011

O "menos" a registar deste hotel foi o facto de só puder ficar duas noites!!!

Hotel fantástico.

Paulo Marques
11-12-2010

Vale a pena conhecer. Unico em Portugal. Arrisque a pagar um preço alto, mas vai ver que vale a pena. Sugestão de alojamento - regime APA.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel H2otel Congress & Medical SPA in Unhais da Serra, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel H2otel Congress & Medical SPA zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel H2otel Congress & Medical SPA scoort een 9.5 uit 10 op basis van 2 reviews.