Hotel Estalagem Riabela

Hotel Estalagem Riabela

5.3Matig

Portugal, Beiras, Torreira

Op vakantie geweest naar Estalagem Riabela?

5.3Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Estalagem Riabela voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang

3 reviews over Hotel Estalagem Riabela

• 5visje17-08-2010

Vergane glorie!

Positief: het hotel is goed gelegen, kort bij de zee en het zwembad heeft zicht op de lagune. Negatief: het hele hotel is gedateerd en STINKT verschrikkelijk (naar de toiletblokjes?). De kamers zijn proper maar ouderwets. De dekens op de bedden zitten vol vlekken. De kamermeisjes spuiten constant luchtverfrisser om de kamers op te frissen. De speeltoestellen voor kinderen zijn allemaal stuk. Aan het zwembad staan maar 8 ligbedden. Het ontbijt is sober maar voldoet. Het hotel kon niet electronisch betaald worden. Het hotel heeft officieel 4 sterren maar is er amper 2 waard. Zeker geen aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2010

• 7Kitty04-06-2006

Wij zijn in mei 2006 een weekje in dit hotel geweest. Het is wel een 4 sterren hotel, maar erg gedateerd. De inrichting stamt nog uit de jaren 70. Daarentegen is het er wel schoon en de bedden waren goed. Het was er erg rustig en in de omgeving weinig te beleven. Gelukkig hadden we een auto tot onze beschikking. Ik vind het hotel niet geschikt voor gezinnen met kinderen, welke we er dan ook niet tegenkwamen. De prijs/kwaliteitverhouding was erg goed te noemen, aangezien wij maar 35 euro per nacht betaalden, inclusief ontbijt. Wie verder niet te veel luxe eist kan hier goed vertoeven. Het zwembad werd wel elke dag schoongemaakt, echter bleef er steeds een waas aan vuiligheid aan de oppervlakte drijven. Daarom waren er ook weinig mensen die er gebruik van maakten. Tijdens ons verblijf waren er weinig andere gasten aanwezig. Het ontbijt was niet erg uitgebreidt, doch toch goed te noemen.

Gereisd in juni 2006

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken