Vakantiehuis Quinta do Pinheiro Manso

128 reviews over Vakantiehuis Quinta do Pinheiro Manso

• 2017
    8Wilma26-08-2017

Prettig verblijf

relaxte sfeer met fijne betrokken mensen die je ook de nodige privacy geven. Fantastisch uitzicht op de omgeving.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 9T. Elbers08-08-2017

Geweldige plek, mooi huis. Zoveel te doen!

Mijn man en ik verbleven in Casa do Forno. Dit is echt een geweldig huis, knus en heel gezellig. Alles wat je nodig hebt is aanwezig, een uitgebreide keukeninventaris, boeken en zelfs spelletjes. (ook meerdere kinderboeken en spellen aanwezig). De omgeving van het huis is prachtig en het uitzicht schitterend. Ga ook zeker s'avonds in het donker naar de sterrenhemel kijken. Amper lichtvervuiling en daardoor zoveel te zien! In het huisje ligt ook een dikke map met allerlei activiteiten om te doen in de omgeving. Maar ook relaxen op de veranda vonden wij heerlijk om te doen. Peter en Selinde zijn heel erg gastvrij en wat hebben ze hier iets moois van gemaakt. Het zwembadje is niet groot, maar perfect om af te koelen. Wij waren hier eigenlijk te kort (4 dagen) dus gingen zeker met wat pijn in ons hart weg. Wij raden anderen zeker aan deze plek te bezoeken.

• 9Mevr. Hendriks03-08-2017

Fantastisch verblijf op een prachtige Quinta

Wij verbleven in het huisje ' Forno'. Gezellig ingericht, niet luxe, maar wel doeltreffend. Een mooie met druiven begroeide veranda, waar we heerlijk hebben genoten van de ondergaande zon.De Quinta ligt in een prachtig natuurgebied met oude rotsformaties uit de ijstijd. Peter en Selinde hebben ons allerhartelijkst ontvangen, voorzien van tips over de omgeving/wandelingen, die ook nog eens goed beschreven zijn in een map. Er is ook een moestuin, waar we wat uit hebben gebruikt. Het verblijf van een week afgesloten met een heerlijke Portugese maaltijd door Selinde bereid.Heel gezellig om met elkaar ervaringen uit te wisselen!

• 9Hanneke Venbrükx16-07-2017

Een sfeervol, compact huisje in een mooie omgeving

Een prima uitvalsbasis voor een bezoek aan steden, zoals Coimbra en Guimaeres. Je kan prachtig wandelen in de omgeving. Leuke en gastvrije eigenaren. Een echte aanrader!!

• 9Cor en Ali Verhagen05-07-2017

Fantastische plek en een mooi huisje

Alles was prima, we hebben genoten

• 9Edwin en Elma.28-06-2017

Het is hier prachtig als je tot rust wil komen top

Wat een mooie natuur en ligging van de quinta. Als je niet tegen stilte kunt dan moet je hier niet zijn,maar naar de Algarve gaan veel plezier daar.

• 10Lourens en Monique20-06-2017

Een heerlijk huisje op een prachtige locatie.

Op een heerlijk rustige plek in een valleitje op een heuvel omgeven door bomen, met veel privacy in een prachtige omgeving, hebben wij twee fantastische weken gehad. Het uitzicht vanaf je 'eigen' terras is zo mooi; je ziet olijf- en pijnbomen, rotsen, druiven, oude Romeinse muurtjes, vogels ( o.a. de hop!), ezel en muildier, af en toe een hondje of poes en een prachtige sterrenhemel. In de omgeving valt veel te zien en te beleven. Een bezoek aan grotere steden zoals Coimbra en Viseu en een dag naar het strand is prima op een dag te doen. De naaste omgeving met kleine dorpjes, rivieren, heuvels, rotsen en bossen is erg mooi. Je kunt heerlijk wandelen; van een rondje langs de erfgrenzen van de quinta tot flinke tochten in de omgeving. In het huisje zijn veel leesboeken en een map vol handige en nuttige informatie. Als je van paardrijden houdt is een buitenrit bij Liesje, echt de moeite waard. Een dag met Peter op pad in de Range Rover is ook ontzettend leuk, hij weet heel veel te vertellen en je hebt, omdat je zelf niet hoeft te rijden, alle tijd om rond te kijken. Peter en Selinde zijn zeer gastvrij en vriendelijk en hebben twee fijne vakantiehuisjes gerealiseerd op een prachtige plek!

• 9Yvonne Drenth27-05-2017

Rustige plek in mooie omgeving

Wanneer je tot rust wil komen is dit DE plek. Wij gingen nooit uiteten het was juist fijn om zelf te koken en heerlijk buiten te eten. Selinde en Peter zijn zeer gastvrij . Wij voelden ons thuis. Dagelijks zwaaide hun dochter naar ons wanneer ze uit school kwam. Verliefd zijn we op Skippy en Aiki wat een lieve honden die je dagelijks kwamen begroeten. Met zijn allen een avondje uit was geweldig. Ga zo door lieve mensen. Liefs van Jan en Yvonne Drenth

Gereisd met partner in mei 2017

• 9Liesbeth en Nico28-03-2017

Prachtige quinta in een rustig stukje Portugal

Ondanks het wat mindere weer hebben we een prima week gehad in een van de huisjes op de mooie quinta van Peter en Selinde. Er zijn in de nabije omgeving voldoende mogelijkheden voor wandelingen, dagtochtjes enz. Ook de excursie met Peter naar de sneeuw in de bergen was geweldig! De gastvrijheid van de eigenaars is hartverwarmend. Ook letterlijk want we hebben een kruiwagen hout per dag gestookt en kregen een heerlijk warme schapendeken tegen de kou. Zeker voor herhaling vatbaar maar dan in een warmere tijd van het jaar!

Gereisd met partner in maart 2017

• 9Anna van Barneveld21-01-2017

Mooie uitvalsbasis voor vele uitstapjes,

Rust als je het nodig hebt, avontuur als je het wil opzoeken, bijzonder gastvrijheid, relaxt en ontspanen sfeer, prachtig natuur. Al meerdere keren top vakantie gehad op deze plek

Gereisd met partner in september 2016

16 tips over Vakantiehuis Quinta do Pinheiro Manso

• Jesika Schaft, 13-08-2013

Geniet van het slapen met een concert van krekels op de achtergrond... En overdag is het gezellig in de tuin met de hond, de katten, kippen, ezel en muildier. Je kan zelfgemaakte olijfolie kopen (in een handige lichte fles, zodat het ook mee naar huis kan vliegen) - zooo lekker!

• Tom, 22-10-2011

Kopje koffie en verse broodjes bij de bakker in Midoes.

Een paar keer per week bieden Selinde en Peter aan om voor hun gasten te koken. Erg lekker en gezellig.

De hoogste berg van Portugal is bereikbaar met de auto.

diverse rivierstrandjes in de omgeving, vaak midden in een dorp of stadje

• Marc en Martine, 12-09-2013

Gelegen in het hartje van het schitterende Portugal biedt de Quinta een perfecte uitvalsbasis om het echte Portugal te ontdekken. De kust, Coimbra, de bergen .. alles is binnen maximaal anderhalf uur te bereiken. De weg ernaartoe is bovendien schitterend. Genieten van elke bocht die je neemt !

0 vragen over Vakantiehuis Quinta do Pinheiro Manso

Vakantiehuis info