Bed and Breakfast Albergue do Bonjardim (in Nesperal)

Bed and Breakfast Albergue do Bonjardim (in Nesperal)

8.9Fantastisch

Portugal, Beiras, Serta

8.9Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Albergue do Bonjardim (in Nesperal) voor je op een rij gezet:

BedAndBreakfast info

• Sauna
Meer bedandbreakfast info

60 reviews over Bed and Breakfast Albergue do Bonjardim (in Nesperal)

• 9Peter900017-06-2014

Een fantastische plek voor een heerlijke vakantie.

We hebben een week in een van de twee villatenten vakantie gevierd. Een luxe villatent met eigen sanitair (zeer bijzonder, want buiten!) met uitzicht over de wijngaard waar de tenten op staan. Ultieme rust met een uitzicht welke op een ansichtkaart thuis hoort. De Nederlandse eigenaresse is zeer gedreven om haar bezoekers een fijne tijde te bezorgen en houdt het kleinschalig en persoonlijk. Onze verwachtingen zijn overtroffen!

Gereisd met partner in juni 2014

• 10karina winkelmnas27-10-2013

fabuleuze camperplaats!

uitzicht op de druiven propere omgeving leuke mensen hartelijk ontvangst

Gereisd met partner in augustus 2013

• 9albert van wersch13-10-2013

Uitstekende wijn

Een heerlijk weekje gehad met meer dan voldoende mogelijkheden om je te vermaken. Mooie wandelingen gemaakt en veel gezien. Hou je niet van drukte of toeristische gebieden wil mijden dan kan je hier prima terecht. Als je hun wijn hebt geproefd wil je niet meer anders... Ons cijfer zegt verder wel voldoende........

Gereisd met vrienden in juni 2013

• 9Ivo Derksen08-10-2013

Klein hotel met nederlands sprekende eigenaar

Het B en B is gevestigd op een oud landgoed met enkele vrij toegankelijke hectaren bos en een wijngaard waar op biologische wijze wijn van hoge kwaliteit geproduceerd wordt. Het is relatief kleinschalig waarbij de beheerder alle tijd neemt om haar gasten in woord en daad bij te staan in een gemoedelijke bijna huiselijke sfeer. Wat ons betreft, een aanrader dus.

Gereisd met partner in september 2013

• 10Marco Verbart11-08-2013

Schittendre plek in authentiek Portugal

Als je met je gezin van een luxe kampeer vakantie wilt genieten maar ook van de authenticiteit van het echte Portugal ben je bij de familie Leenders op het perfecte adres. Op het wijn domein Albergue do Bonjardim voel je je echt een gast en geniet je volop van de faciliteiten die het domein je te beiden heeft. Wij kamperen al jaren luxe maar deze plek met haar eigen sanitair is tot nu toe het beste wat we tot nu toe hebben gezien. Het enthousiaste van de eigenaren en de leuke verhalen hoe zij hier terecht gekomen zijn geeft je direct een warm thuis gevoel.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

• 9José Borghs - van Duijnhoven05-08-2013

Ongekende gastvrijheid in prachtige omgeving!

In dit even fantastische als luxe huis van Huub en Wil, werden wij met een ongekende gastvrijheid onthaald. We voelden ons op dit prachtige landgoed in Portugal oprecht welkom. Met enorm veel passie gaf Huub ons samen, met andere gasten, een rondleiding door de wijngaard met wijnproeverij.We zijn meegegaan naar een slakkenfeest in het dorp, snoven Portugese cultuur en genoten de laatste avond van een heerlijk viergangendiner!

• 9Ad 01-08-2013

Mooi rustig landhuis

Wil en Huub zijn gastvrije mensen die vol hartstocht vertellen over hun bed en breakfast en hun wijn. Mooie, schone kamers. 's Ochtends lezen op de veranda met uitzicht over de wijngaard en de bossen, daarna een prima ontbijt. Wil heeft ons (en de Franse gasten) een heerlijk diner voorgezet, waarbij Huub de passende wijnen aanbood. Een heerlijke rustige plaats om enkele dagen te verblijven.

• 9Dick en Marja van den Ouweland16-07-2013

Prachtige locatie

Een rustig gelegen authentiek herenhuis met een prachtig uitzicht op de wijngaarden. In de omgeving is genoeg te beleven. Tomar met zijn beroemde Convento de Cristo is dichtbij gelegen en in de buurt kun je prima wandelen en ontspannen bij watertjes. Wil is een uitstekende gastvrouw en heeft oog voor details. Huub en Wil maken altijd tijd vrij om tips te geven voor een uitje of een rondleiding te verzorgen in de wijnkelder. Natuurlijk hoort het wijnproeven er ook bij!

• 9Jos 03-07-2013

Prachtige plek in mooie omgeving.

Wat een unieke plek in een klein dorpje. Zeer gastvrij ontvangen door Wil. Ze is een echte gastvrouw met een (biologisch) hart voor haar prachtige albergo. Heerlijk heeft zij voor ons gekookt. Lamsvlees van eigen lam, dat proef je. Iedere morgen een heerlijk ontbijt, buiten geserveerd. Afgewisseld met het vangen van de pony die uit de weide was ontsnapt, samen met de schapen. Actie in de vroege ochtend. De wijn die uit eigen wijngaard komt is uitmuntend, de rondleiding door de wijnmakerij geeft een goed beeld hoe Wil en Huub hun bedrijf uitoefenen. Met passie. De kamers, waaronder de tuinkamer zijn mooi ingericht met een goed bed en goede badkamer. Ook is Wil nog met ons naar een bijzonder eettentje geweest in Serta samen met Engelse gasten. Erg leuk. We zijn drie dagen geweest, die zijn voorbij gevlogen.

Gereisd met vrienden in mei 2013

• 9Aart 29-06-2013

Een perfecte plek om te onthaasten!

Wil en Huub zijn zeer gastvrij, veel is te bespreken, voorbeeld lunch of diner of bezoeken in de regio. Wil verzorgd het eten prima! De kamers worden elke dag schoongemaakt. Er zijn nu allerlei wandelingen uitgezet met de GSM die allen zeer de moeite waard zijn. Laat ik de heerlijke wijn niet vergeten, waar je al kennis mee maakt met een rondleiding door het bedrijf, gevolgd door een wijnproeverij.

Gereisd met partner in juni 2013

Isropa

11 tips over Bed and Breakfast Albergue do Bonjardim (in Nesperal)

• Peter9000, 17-06-2014

De eigenaresse heeft diverse beschrijvingen van diverse schitterende wandelingen in de omgeving. We hebben een avond samen met ander gasten gegeten, zeer lekker en gezellig. Een aanrader is tevens de rondleiding over de wijngaard en de wijnproductie, uiteraard met proeverij!

• Dick en Marja van den Ouweland, 17-07-2013

Wil is erg flexibel en qua maaltijden is er van alles mogelijk, van zeer uitgebreid tot eenvoudig. Het prima verzorgde ontbijt was iedere dag super!

• Bob Grondman, 20-06-2013

Is aan te bevelen als je van mooie natuur en rust houdt.

2 vragen over Bed and Breakfast Albergue do Bonjardim (in Nesperal)

• Carlo, 07-03-2018

Geweldige avond gehad

Geweldige wijnproeverij gehad in Nederland van Huub en Wil. Fantastische wijnen en een leuk verhaal over de historie. Zeker een aanrader!

• Jens , 18-01-2015

Puber

Is er het ook leuk voor een puber van 12 jaar?

Hennie , 13-05-2015

Voor een puber die van activiteit en de natuur houdt is het ook leuk. Wil en Huub zijn ook voor pubers leuk. Voor een puber die het liefst de hele vakantie op de bank hangt met een tablet is het de moeite van de reis niet waard. Het kan daar trouwens wel: op de bank hangen en internetten.

Bed and Breakfast info

• Overige servicesHanddoeken(service)